thebagstore.nl- Logo - Beoordelingen

thebagstore.nl

326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.462 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jan 2021
thebagstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 tassen gekocht, waarvan de prijs veel lager was dan in andere winkels. Daarbij was het ook nog eens snel geleverd. Het enige gekke was is dat ik een zwarte in mijn winkelwagen had, die was opeens uitverkocht. Dus een andere kleur gekozen, waarna ik na het afrekenen erachter kom dat hij er opeens wel weer is? Dit vond ik wel jammer. Maar uiteindelijk heel tevreden met de aankoop.

1 aug 2023
De aflevering van het product heeft 9 dagen op zich laten wachten. Het afhaalpunt wisselde om onbekende redenen en lag veel verder weg. Verder had het beperkte openingstijden van 12-17 uur. Dit gedeelte van de bestelling is gewoon ruk en de mails volgden elkaar maar op!

Beoordelingen voor thebagstore.nl

Goede keuze

Mooi tasje, makkelijk besteld en binnen 2 dagen geleverd!

Makkelijk besteld en binnen 2 dagen geleverd. Keurig verpakt. Product zag er op de foto qua kleur lichter uit (leek zelfs eerder blauw) maar was gelukkig echt Sage Green zoals gehoopt. Blij mee!
Duidelijke website, makkelijk bestelproces en levertermijn klopte met wat ze vooraf aangaven. Ben ook heel blij met mijn aankoop.
Eenvoudig te bestellen, snel in huis, product is goed verpakt en product is zoals ik het had verwacht.
Was een goede online ervaring, gegevens klopte. Juiste hoeveelheid emails (ja ook overdaad schaadt)
PS
Peter S.
Maastricht

Eenvoudig en snel

Bestelling plaatsen was eenvoudig en de levering, zoals aangegeven, was snel en op afgesproken dag.
Super mooie laptop tas ontvangen van Cowboybag. Goede prijs en snelle levering 😍
De wijze van bestellen, de keurige verpakking en de prijs in 1 woord geweldig!
Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding voor een mooie tas.
18 feb 2024

Perfect !

Absolument super, article parfait, emballage au top, à conseiller !
18 feb 2024

Snel, lekker afgesprijs en kwaliteit

Onwijs leuke tassen voor een heel leuk prijsje, snel geleverd ook!
RW
Ramona W.
Tilburg
Leuke sale, groot assortiment en snelle levering.
Snelle bezorging, nette levering, goed product
De snelle bezorging en de kwaliteit van de tas

Goed product en snel verzonden

Goed product, fijne prijs en snel verzonden 👍
Best quality and very fast order delivery
Buitengewoon mooie tas en snelle levering
Snelle service en prima geregeld!
EV
Elisa V.
's-gravenhage
Snelle levering, goed verpakt.
IM
Ingrid M.