thebagstore.nl- Logo - Beoordelingen

thebagstore.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 26 jan. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
thebagstore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij thebagstore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 26 jan. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor thebagstore.nl

684 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 mei 2022
Wat ik heel prettig vond was de overzichtelijkheid van de website en snelle levering, maar vooral de vriendelijkheid en humor van de medewerker die ik sprak tijdens een telefoongesprek omdat ik op twee TheBagStore bestellingen elk drie Postnl barcodes ontving en nog een ander 'probleem' had. Deze meneer had alle tijd en heeft hetgeen waarvoor ik belde goed opgelost. Bij het andere 'probleem' bleek overigens dat ik iets niet goed had gelezen waardoor er helemaal geen probleem was.😆 Zoals ik al aangaf had hij alle tijd; we hebben het zelfs nog even over de gezelligheid van Leeuwarden gehad en de reuzen die er rondliepen in de binnenstad in 2019. En over de stad waar ik vandaan kom, Zwolle en over uitgaan naar kroegen en discotheken. Kortom het was een leuk gesprek en mijn problemen zijn goed opgelost! Aanrader om hier te bestellen.

30 aug. 2022
Snelle levering en een leuke tas cadeau was top. Helaas de tas die ik besteld had was beschadigd. Gelijk gebeld en werd vriendelijk geholpen en ik moest een mail sturen. Dit gedaan op donderdagavond en op maandag moddag geen reactie gehad. Weer gebeld om te kijken of de mail was aangekomen. Dit was het geval en er zou doorgeven worden dat dit opgepakt moest worden aan de betreffende collega. Nu 1,5 dag later nog niks gehoord. Het zou fijn zijn om een email te krijgen met de procedure zodat je weet dat er aan gewerkt wordt met een tijdinschatting. Er zit nu een dure tas in een doos die ik niet kan gebruiken.

Beoordelingen voor thebagstore.nl

Dit is mijn tweede keer dat ik door dit bedrijf verrast wordt met een bijzonder goede service. En schrijf daarom met plezier een compliment. Buitengewoon opvallend positief. Vraag omtrent een product werd snel, persoonlijk en accuraat opgepakt. Voor een kapotte rits werden verschillende oplossingen geboden. Er werd meegedacht en kostenbesparend naar een oplossing gezocht. Ik was vrij in mijn keuze. Mocht zelf bepalen welke oplossing ons t beste paste. De opnieuw fijne, doortastende service schepte veel vertrouwen en bepaalde dat ik hetzelfde product weer bij hun gekocht heb. Mooi bedrijf dat het begrip klantvriendelijkheid hoog in t vaandel heeft. Een betrouwbaar adres in het digitale aankoop land.
19 nov. 2022
Alleen maar lof!!! Laat ik beginnen dat ik een hekel heb aan deze recensies en eigenlijk nooit aan mee doe. Maar zo'n service en behulpzaamheid moet gedeeld worden. Kocht een tas... extra korting was er niet vanaf... 1 mailtje en meteen aangepast door THEBAGSTORE. Verkeerde kleur kwam binnen. 1belletje en werd meteen omgeruild. "We sturen de juiste toe, we voegen de retourlabel voor de andere tas erbij. Zou u deze op de doos willen plakken en willen terugsturen". Wellicht leest u dit en denkt maar zaken zijn misgegaan... Inderdaad maar het verschil wordt gemaakt op de wijze hoe zaken worden opgelost!!! Super oplossing- en klantgericht. De volgende tassen zal ik zeker hier kopen!
Antwoord van thebagstore.nl
Hoi Niels, Super tof om te lezen dat je zo tevreden bent over onze services :) Hopelijk ben je super tevreden met je nieuwe tas en mogen we ooit nog een keer een tas naar je opsturen! Groetjes, Team THEBAGSTORE
7 nov. 2022
kleine plekken op handtas, deze heb ik wel kunnen verwijderen
Wij hebben via TheBagstore een leuke tas gekocht en laten verzenden naar mijn moeder die 65 is geworden. Wij zijn woonachtig in China, dus effe langsgaan is niet zo gemakkelijk. Gelukkig konden we The Bagstore website bereiken en zodoende een bestelling plaatsen. Alles is soepel verlopen en m'n moeder was zeer verrast. Zekers een aanrader.
11 nov. 2022
Zou graag zien dat jullie bij tassen de maten erbij zetten. Als tassendraagster vind ik het persoonlijk fijn als de maten erbij staan, het komt vaak genoeg voor dat ik een tas zie op jullie website en dan extra moet gaan googlen om de maten bij een andere webwinkel te vinden. Als vrouw moet ik u zeggen dit ervaar ik als zeer vervelend.
ik had een tas gekocht waarvan de kleur in werkelijkheid erg tegenviel, zonder moeite werd deze omgeruild voor een andere kleur. Laatst bij een andere Burkely tas was de aanzet/stiknaad van de schouderriem los er werd door The Bagstore gezorgd dat dit netjes bij Burkely gerepareerdis. Echte service bestaat nog, zelfs online. Top !!
Overzichtelijke site met duidelijke afbeeldingen en beschrijvingen. Ruime collectie met echt mooie tassen, goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering. De tassen waren heel goed verpakt en zijn zelfs nog mooier dan de foto's op de site. The Bag Store is een aanrader!
Besteld, snel bevestiging, track&trace en netjes geleverd Goed genoeg ingepakt, want de doos kwam verfromfraaid binnen maar producten tiptop in orde (sinterklaas en black friday drukte werkt natuurlijk door bij de bezorgdiensten)
Allereerst was de prijs goed. Communicatie omtrent de bestelling verliep soepel en het product was op een hele nette manier ingepakt! Ik ben heel blij met mijn tas en zou zeker in de toekomst hier weer bestellen.
Snelle levering. Helaas was de kleur niet zoals ik had verwacht maar dat lag niet aan de bagstore. Ook proberen na om de helft van de retour kosten te betalen.
Super snelle service. Product was precies zoals ik verwachtte en werd snel opgestuurd en bezorgd. Top!
5 nov. 2022
Ruim assortiment. Leuke prijzen. Bestelling was keurig afgehandeld. Voor herhaling vatbaar.
16 nov. 2022
Snelle bezorging, duidelijke website. Super blij met m’n tas, precies wat ik zocht.
Scherpe prijs en snel verzonden. Precies wat je van een webshop verwacht !
Antwoord van thebagstore.nl
Hoi, Dankjewel voor je review! Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze services :) Groetjes, Team THEBAGSTORE
Snelle verzending en heldere communicatie! En de tas is super mooi!
17 nov. 2022
Sehr schöner Artikel und eine superschnelle Lieferung! Vielen Dank!
Antwoord van thebagstore.nl
Hallo Daniela, Vielen Dank für Ihre 5-Sterne-Bewertung. Schön zu lesen, dass wir unsere Versprechen halten konnten! Wir wünschen Ihnen daher viel Spaß bei Ihrer Bestellung. Grüße, Team THEBAGSTORE
Gebruiksvriendelijke site, snelle en nette verzending, aanrader!
Mooi artikel voor een goede prijs en supersnelle verzending.
6 nov. 2022
Duidelijke foto's, precies zoals de tas is. Snelle levering
Al vaker een tas gekocht, goede kwaliteit en snel geleverd