Hardwarekings.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 nov 2022
Hardwarekings.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 aug 2023
Ik heb contact gehad en deze was zeer vriendelijk en behulpzaam. Gewoon vlot geregeld en zijn meedenkend in oplossingen. Ben ernaar toegegaan en na afwikkeling gewoon netjes geholpen om product in auto te krijgen. Teven dag later een nieuwe afstandsbediening per post gekregen. Hardware doen wat ze beloven en komen dat na. Zal zeer zeker nog wat aanschaffen bij dit bedrijf, en dat ritje naar Drachten is en was de moeite waard, en ik reed met een big smile terug naar huis. Helemaal top!! Tot de volgende keer Roy Winter

4 aug 2023
Laptop was goed verpakt en snel verstuurd, helaas zat er een scheur in de buitenkant vd klep, dat was dan wel jammer.
JT
J. t.
Wormer

Beoordelingen voor Hardwarekings.nl

Bestelling laptop naar tevredenheid verlopen.
11 jun 2023
Levering een beetje traag , maar wel gratis . toestel perfect aanrader
21 sep 2023
Net iets betere beschrijving van het aangeboden product , en zorgen dat het Idd ok en in orde is
1 aug 2023
Snel verstuurd, prima product. Had iets beter ingepakt mogen worden voor verzending.
ED
Evalien D.
Sint Maarten
19 sep 2023
Het ging prima. Alleen een beetje erg grote doos.
3 aug 2023
Snel en correct