Lucardi Juwelier Middelburg

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden319 beoordelingen in totaal

17 nov 2023
De vriendelijkheid en snelheid van handelen. Ik verbaas me er wel.over dat de winkelier wijd open staat en een plafondheater de frisheid moet compenseren. Niet erg energiebewustdus! Steeds meer winkel houden deuren daarom gesloten en hangen - Herzien dat beleidgoed zichtbaar- een bordje " OPEN" op de winkelier.De kou is ook voor het personeel niet alleen niet prettig, maar ook ziekmakend! Herzien dat beleid dat een dichte winkelier klantonvriendelijk zou zijn.Potentiële energie bewuste klanten gaan zo'n winkel zelfs voorbij!

10 nov 2023
Vriendelijke verkoopster. Prijs op kaartje en online verschillend van hetgeen uiteindelijk betaald werd…

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Middelburg

29 apr 2024
10 nov 2023
Antwoord van Lucardi Juwelier Middelburg
17 nov 2023
Hi Daphne, Vervelend om te horen dat deze niet gelijk waren. Zou je ons een mailtje willen sturen naar Klantenservice@lucardi.nl?
CV
Claske v.
Grijpskerke
7 jul 2023
Niet klantvriendelijk en weinig enthoisiasme voor het product vd verkoopster