mtools.nl- Logo - Beoordelingen

mtools.nl

956 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.009 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 nov 2018
mtools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
Mijn bestelling leek in eerste instantie voorradig op de shop. Echter dat bleek niet te kloppen...Dus de bestelling zou in elk geval niet de volgende dag / dagen bezorgd worden. Ik werd heel netjes gebeld door een medewerker met de situatie en ik kreeg de vraag of ik mijn bestelling wilde annuleren, geld terug wilde en het later nog eens wil proberen, of wil wachten tot het betrefte item terug op voorraad is. Er werd ook duidelijk vermeld door de medewerker dat de levertijd nog onbekend is (kan binnen een week zijn, maar kan ook 3 weken zijn) Ik verkoos te wachten, en binnen ongeveer een week kwamen de bestelde producten alsnog netjes binnen. Kortom, een foutje kan gebeuren (op de website, met voorraad etc) maar communicatie direct EN proactief vanuit Mtools stelde me gerust (ging toch om een kleine 1000 euro). Vandaar 5 sterren.

22 jun 2023
Over Mtools zelf ben ik zeer tevreden. Jammergenoeg kan niet hetzelfde gezegd worden over hun transporteur dpd. Deze hebben de goederen geleverd aan mijn voordeur van een drukke straat. Ik heb pas 4 uur na levering vastgesteld dat de levering was gebeurt. Bovendien was de fabrikantverpakking nog goed te zien, waardoor mensen die voorbij kwamen gemakkelijk konden afleiden dat er voor een goede 600 euro aan goederen onbewaakt geleverd waren. Zeer teleurstellend. Ik vind dat Mtools een SLA overeenkomst met hun transportpartners moeten hebben, waarin boetes worden aangerekend voor dit soort klachten. Dit is onaanvaardbaar.

Beoordelingen voor mtools.nl

Bestelling geplaatst. Na een week contact opgenomen met klantenservice en blijkt dat het product niet op voorraad is. En pas leverbaar vanaf eind juni -_-
28 jan 2024
Zorgen dat je bestellingen snel verzenden Maar gaan jullie er ook iets mee doen, of heb je gewoon schijt aan je klanten
Antwoord van mtools.nl
Beste, Wat vervelend dat je geen prettige ervaring hebt. Zou je contact op willen nemen via 085 016 0737 zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken? En uiteraard, doen we graag iets met je feedback. Bedankt voor je review.
4 feb 2024
Nog steeds niets ontvangen of een bericht
Ik heb het pakket niet ontvangen
Antwoord van mtools.nl
Hallo, We zijn even in je bestelling gedoken en volgens onze gegevens zou je je pakket op 22 januari moeten hebben ontvangen. Hier gaat dus iets mis. Zou je contact op kunnen nemen met ons via 085 016 0737? Dan kijken we samen naar een passende oplossing.
Nog steeds niet ontvangen
7 jan 2024
24 december schuurmachine besteld en betaald maar tot op heden niets ontvangen. 27 dec orderbevestiging gekregen en 3 jan.heb ik mail gestuurd wanneer er geleverd wordt. krijg mail terug dat het klaar ligt om in te pakken en dat er dan een bericht komt. niets meer gehoord, vrijdag 5 weer mail gestuurd, maar geen antwoord. op de site staat vandaag besteld en binnen 1 dag geleverd. Ben nu bang dat er niets meer komt wat ik eigenlijk niet had verwacht van M tools.
Antwoord van mtools.nl
Wat vervelend om te horen dat het zo lang duurt voor je je bestelling hebt. We zijn even in je order gedoken en zien inderdaad dat er al wat eerder mis is gegaan. Ook is te zien dat je bestelling op 8 januari is verzonden vanuit ons magazijn en ligt nu bij de bezorger in het sorteercentrum. Deze kun je dus vandaag/morgen verwachten. We houden het hier deze week nog in de gaten voor je! Onze excuses voor het ongemak.
1 jan 2024

Dubbeltelling BTW.

Er zat bij mijn bestelling telkens een dubbeltelling in de BTW. Na herhaald herbestellen was dat uiteindelijk weg, maar heb ik de verkeerde spullen besteld/binnen gekregen. Mooie site, maar winkelwagen zit vreemd in elkaar.
Antwoord van mtools.nl
Wat vervelend dat er zoveel mis is gegaan bij je bestelling. Verkeerde spullen binnen krijgen is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je contact met ons op kunnen nemen via 085 016 0737 of via info@mtools.nl? Dan kijken we samen naar een passende oplossing.
Heb niks ontvangen
Antwoord van mtools.nl
Wat vervelend dat je je order nog niet hebt ontvangen. Wij zijn even in je order gedoken en nemen telefonisch contact met je op om samen te zoeken naar een passende oplossing.
13 mei 2023
I ordered items that at the moment of order where available and it took 4 days to get informed that one of these item will be available after 2months. I cancelled the order for one item and proceeded with the other as I was informed that its available.9 days after the order still nothing no information no item received.. Very disappointing service..
8 mei 2023
Bestelling nog niet ontvangen Van Post NL heb ik al 3! Keer een bericht ontvangen ‘helaas is het vandaag niet gelukt, we komen een andere keer’ - vervolgens wordt er een nieuw moment gecommuniceerd en vervolgens hetzelfde. Ik snap dat jullie hier niet direct iets aan kunnen doen, maar wellicht indirect wel want dit is echt waardeloos.
28 apr 2023
20/4 reciprozaag (2 stuks )besteld/betaald,u geeft aan dat de volgende dag geleverd wordt. 28/4 nog steeds niets ontvangen. Heb 26/4 gebeld en vandaag zou er 1 worden gebracht maar niet dus.dat is dus een zeer slechte service vooral omdat ik ze nodig heb
21 mei 2023

Niet geleverd wat ze aanbieden

In de beschrijving stond dat er 3 artikels geleverd werden. Na levering was dit er maar 1, het enige wat Mtools aanbood was het artikel te retouneren en het geld terug. Lekker weer extra werk, terwijl je gewoon verwacht te krijgen wat je besteld.
IF
Imre F.
Almelo
16 nov 2023
Item achteraf toch niet op voorraad en wederom trage levering. Ook de site is om te huilen qua snelheid. Ik heb het al eerder aangegeven maar er lijkt geen verbetering te komen. De volgende aankoop ga ik toch ergens anders zoeken.
16 nov 2023
Na een week en een telefoon gesprek op dinsdag 14 11 2023 nog steed geen bericht gehad van mij besteling. Misschien is het beter als de bestelling niet direkt geleverd kan worden,contact met de klant op te nemen
17 nov 2023
Beste, Helaas is er vertraging geweest bij de leverancier maar uw pakket is gisteren (16-11-23) verzonden en is dus onderweg naar u. Onze excuses voor het ongemak.
9 mei 2023
Veel kortingsbonnen online geen een werkt , vervolgens mail gestuurd voor de gratis accu actie Geen gehoor , Krijg alleen 5 euro korting als ik me via mail zou aanmelden beetje jammer dit
10 mei 2023
Dag Anthony, Allereerst onze excuses dat je het een magere korting vind. Om online te kunnen verkopen, staan de prijzen echter al zo scherp dat we niet met grote bedragen of procenten kunnen werken. Wat betreft de kortingscodes: waar heb je die kortingscodes gezien? Het is namelijk zo dat wij enkele kortingscode hebben voor specifieke gevallen, maar er gaan ook codes rond op het internet die niets met ons te maken hebben en niet afkomstig zijn van Mtools (al lijkt dit soms wel zo). Deze zullen uiteraard niet werken. De gratis accu actie liep 31 maart af en dat is via alle kanalen gecommuniceerd. Daarnaast is dit een actie die vanuit Makita Nederland komt, niet vanuit Mtools. Vriendelijke groet,
19 jul 2023

Communiceer eens met de klan!

Onderdelen besteld deden voorkomen op de site dat het op voorraad was!! Tot nu niks gehoord of laten weten via mijn account wad de levertijd word. Gaat om onderdelen grasmaaimachine.
8 okt 2023
Na 30 min graskanten snoeien was het apparaat kapot. Ook na een nieuw spoel en een nieuwe volle accu deed hij niets meer. Hoop en heb er vertrouwen in dat M Tools dit gaat oplossen
10 okt 2023
Hallo, Spijtig om te horen dat je ervaring niet helemaal is gegaan zoals zou moeten. Inmiddels hebben wij contact met je opgenomen via de mail om dit op te lossen!
13 okt 2023

Product was incompleet

Product besteld maar de bevestigings schroefjes zaten er niet bij. Inmiddels zijn we anderhalve week verder en heb ik het product nog steeds niet kunnen gebruiken.
19 okt 2023
slecht geeft aan 4 potten menie op voorraad en naar 3x bellen einde lijk vast 2 potte geleverd naar 1 1/2 week en de back order hebben we nog niets van gehoord .
8 aug 2023
Waardeloze service als je iets wilt bestellen. Duurt uren voordat je iemand op de chat krijgt en dan staat er toch echt: We're online to answer your questions