mtools.nl- Logo - Beoordelingen

mtools.nl

887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.551 beoordelingen in totaal

6 mei 2024
Zeer tevreden, telefonisch contact over Makita bovenfrees verliep uitstekend de machine lag op het afgesproken tijdstip klaar om opgehaald te worden. Er liep iemand mee naar de auto om in te laden. De box die ik er los bij had gekocht bleek niet te passen (alhoewel Makita 'dacht' dat de frees er wil in zou gaan) en en het was geen probleem om deze terug te brengen. Binnen één dag stond het creditbedrag op mijn rekening.

7 jan 2024
24 december schuurmachine besteld en betaald maar tot op heden niets ontvangen. 27 dec orderbevestiging gekregen en 3 jan.heb ik mail gestuurd wanneer er geleverd wordt. krijg mail terug dat het klaar ligt om in te pakken en dat er dan een bericht komt. niets meer gehoord, vrijdag 5 weer mail gestuurd, maar geen antwoord. op de site staat vandaag besteld en binnen 1 dag geleverd. Ben nu bang dat er niets meer komt wat ik eigenlijk niet had verwacht van M tools.

Beoordelingen voor mtools.nl

Goede service enz. Jammer van vervoerders DPD echt slecht. Zeggen dat je niet thuis als je achter de deur zit te wachten. Een van de slechte vervoerders. Denk niet dat dat op te lossen is, alleen met andere vervoerders.
PV
Peter v.
Holland
25 sep 2024
snelle levering en goed advies gekregen. Ik had een probleem omdat de diamantschijf andere maat was dan de diamantslijper. na kort gesprek via de hulplijn is dat opgelost en de pasringen zijn snel geleverd
6 okt 2024
Ik heb ongeveer vier dagen moeten wachten voordat mijn product binnenkwam en op de website staat voor zo’n tijd bestellen dezelfde dag verzonden dus de volgende dag in huis voor de rest goed
27 sep 2024
De bestelling werd eerder geleverd dan verwacht en ik kreeg zelfs een 18v 5ah accu geleverd van Makita ipv een 18v 3ah accu die er eigenlijk bij hoorde.
8 okt 2024

Top Makita Snoeizaag

de Makita Snoeizaag werd na bestelling binnen twee dagen geleverd, top ! Meteen in de tuin uitgeprobeerd, zeer tevreden.
Prima alleen jammer dat PostNL gelijk Je pakketje naar het PostNL punt brengt na 1 x aanbellen

Goede eerste ervaring

Het artikel werd de volgende dag al bezorgd en ik kreeg het bij Mtools voor de laagste prijs
30 sep 2024
Artikel was goed .pas bij mijn schuurmachine. Stevige verpakking.en optijd geleverd.
29 sep 2024
Gewoon zo door gaan. En met verzenden iets meer ruimte nemen. Dan komt het vast goed.
Hoeveelheid mail zou in toekomst reden kunnen zijn om af te melden voor nieuwsbrief
TW
Ted W.
Dedemsvaart

Goede prijzen en bereikbare klantenservice

Goede prijzen, bereikbare klantenservice en snelle verzending, wat wil je nog meer?
Niets ontvangen, mtools loste dit goed op, van bezorgbedrijf niets vernomen
Gegaan volgens afspraak, correcte levering, redelijk snel en juiste product
Bestelling was op tijd verzonden en binnen, en compleet. Niks te klagen
Snel, duidelijk, ruim aanbod, goede prijs. Kortom een aanrader
Snelle correcte afwerking. Goede communicatie
Hulpvaardig, vriendelijk en goede service.
KV
Kees v.
Westland
4 okt 2024
Prima prijs en ruime keuze. Snel geleverd.
29 sep 2024
Persoonlijk contact na een levering, was ok
24 sep 2024
Snelle en vlotte service. Goede prijzen