mtools.nl- Logo - Beoordelingen

mtools.nl

941 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.302 beoordelingen in totaal

22 sep 2023
Prima en snel geleverd, maar twee kritiekpuntjes; - de houdbaarheidsdatum van de lijm verloopt over een week (maar dat maakt weinig uit) - er zat wel veel lucht bij. Lijm-/kit-tubes zijn niet erg kwetsbaar. De verpakking had 2/3 minder gekund. Het was niet zo overdreven als een pakketje met een paar bitjes dat ik laatst kreeg (daarvan hadden er ZESTIEN gepast in de mega-doos die ik kreeg) maar ook bij deze levering had MEER dan de helft qua lucht bespaard kunnen worden. Doet niet af aan het product, maar laten we samen gewoon minder lucht versturen.
RV
Roy v.
Haelen

7 jan 2024
24 december schuurmachine besteld en betaald maar tot op heden niets ontvangen. 27 dec orderbevestiging gekregen en 3 jan.heb ik mail gestuurd wanneer er geleverd wordt. krijg mail terug dat het klaar ligt om in te pakken en dat er dan een bericht komt. niets meer gehoord, vrijdag 5 weer mail gestuurd, maar geen antwoord. op de site staat vandaag besteld en binnen 1 dag geleverd. Ben nu bang dat er niets meer komt wat ik eigenlijk niet had verwacht van M tools.

Beoordelingen voor mtools.nl

25 jun 2024
Makelijk bestellen en betalen. Dat is prima. Wat ik mis is een status overzicht als producten toch later komen dan verwacht. Je moet bellen om dit te achterhalen.

Schuurmachine

Mooi op tijd geleverd. Schuurmachine werkt prima, alleen vind ik de stofafzuiging (papieren stofzak) minder.
20 jun 2024
Netjes geleverd, alles goed verpakt, Bestelde items, die niet op voorraad zijn worden netjes gecrediteerd
25 jun 2024
geweldig bedrijf met een breed scala aan producten en mijn bestelling kwam zonder problemen op tijd aan
Prima website voor Makita gereedschap en / of assecoires. Duidelijk, snel en goede prijs.
Fijne website Makkelijk bestellen snelle levering
Goed product en een snelle reactie op mijn vraag
21 jun 2024
Goede service, voorlichting, levering en product.
Keurig geïnformeerd dat het product later kwam
Mooi product, goede prijs en snelle levering
29 jun 2024
Mooie site en bestelling goed afgeleverd.

een genoegen om zaken mee te doen

telefonisch contact was heel informatief
20 jun 2024
correcte levering van besteld product
4 jul 2024
Snelle levering, correcte afhandeling.
6 jul 2024
Groot aanbod en behulpzaam personeel.

G'woon goed

Snel service en afhalen in de buurt
Fijne site en betrouwbare levering
DV
snelle verzend, goede produkten !
Snelle levering en scherpe prijs
Snel geleverd en goed verpakt