Nettenverkoop.nl

715 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.280 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 dec 2021
Nettenverkoop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Nettenverkoop.nl

Het is erg jammer ik heb een breedte besteld van 1.70 en met veel moeite kom ik aan de 1.60 .Gr.Aad Fransen
Antwoord van Nettenverkoop.nl
Beste Aad, Vervelend om te vernemen dat de netten smaller blijken te zijn dan dat je daadwerkelijk besteld hebt. Bedankt voor het aangename telefonische gesprek van zojuist! De netten worden morgen bij je afgehaald, bij ons op locatie gecontroleerd en opnieuw gemaakt mochten ze inderdaad te smal zijn. Excuses voor het ongemak en we gaan het natuurlijk snel oplossen! Met vriendelijke groet, Team Nettenverkoop.nl
We bestelden 3 netten en kregen er één en nog te laat ook. De twee netten zijn spoorloos..
Antwoord van Nettenverkoop.nl
Beste Erjan, Vervelend om te vernemen dat er twee netten spoorloos zijn. We zijn in contact met onze externe transporteur om te achterhalen waar je bestelling gebleven is. We gaan het spoedig oplossen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Nettenverkoop.nl
14 mei 2023

geen order bevestiging ontvangen

We hebben geen order bevestiging gekregen en we krijgen ook geen voortgang. Tot nu toe niet de beste ervaring helaas. Gr
15 mei 2023
Beste Bastiaan, vervelend om te vernemen dat u de orderbevestiging niet in goede orde heeft ontvangen. Sinds 8 mei ligt uw bestelling al klaar om afgehaald te worden. Zodra de bestelling klaarligt of is verzonden ontvangt u hierover een automatisch mailbericht. Wellicht dat deze bij u in de ongewenste mail terecht is gekomen! Je kunt in ieder geval snel je bestelling op komen halen!! Mvg, Team Nettenverkoop
12 mei 2023
Dat zij zich eens verplaatsen in de consument en niet altijd aan zich zelf denken, bovendien vriendelijkheid kost niets!
15 mei 2023
Beste Jan, vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met onze klantenservice. Via de webshop heb je de verkeerde spanrubbers besteld. Deze wilde je graag retourneren en nieuwe bestellen, dat is natuurlijk geen enkel probleem! Echter brengen wij voor een nieuwe bestelling weer verzendkosten in rekening maar daar was je het niet mee eens. Helaas is het niet mogelijk dat onze externe transporteur een pakketje omruilt. Bedankt voor het delen van je ervaring en review. Hopelijk ben je toch blij met het geleverde winddoek en de nieuwe spanrubbers. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen vernemen we het graag. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team nettenverkoop.nl
13 jul 2023
Heb de bestelling gedaan, maar we hebben nooit de bestelling ontvangen. Op de mails wordt niet gereageerd
14 jul 2023
Beste Ben, zojuist heb ik het even voor je nagekeken. Je bestelling hebben we één werkdag na de besteldatum verstuurd. Vervolgens is het volgens track en trace netjes de volgende werkdag geleverd op het adres wat je van jou hebben mogen ontvangen. Alle informatie betreft bestelling, levering vanuit DHL, track en trace etc. is verstuurd naar het emailadres wat we van jou hebben mogen ontvangen. Zojuist hebben we telefonisch contact op proberen te nemen, maar helaas was je niet bereikbaar. We vernemen graag je reactie, zodat we het verder uit kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, Team Nettenverkoop.nl
27 sep 2023
Doek helemaal uitgerekt na een beetje wind dus voldoet niet aan verwachting
24 okt 2023
Beste Koen, Bedankt voor het delen van je ervaring. Bij hetgeen wat je besteld hebt (budget schaduwdoek (mystic serie)) worden bevestigingstouwtjes meegeleverd. In de meeste gevallen wordt er gekozen voor een rvs bevestigingsset, maar dat is natuurlijk niet verplicht. Zodra je ervoor kiest om het met de meegeleverde touwtjes op te hangen kan het eens voorkomen dat je de touwtjes opnieuw op spanning dient te brengen. Echter kan het schaduwdoek niet uitrekken, waardoor het dus enkel even opnieuw opgespannen dient te worden. Succes ermee! Mocht je er niet aan uit komen kun je even contact op nemen. Met vriendelijke groet, Team nettenverkoop.nl
12 jul 2023
Ik heb de spullen nog niet binnen
15 jun 2023
mijn bestelling opsturen
16 jun 2023
Beste Petra, Per mail heb je aangegeven dat de samples die je hebt besteld helaas nog niet geleverd zijn. Zoals je per mail kunt zien hebben we één dag na je bestelling de samples direct verstuurd per post, maar helaas zijn deze nog steeds niet geleverd. Gister hebben we de vraag gesteld of je het vandaag in de gaten wilt houden. Mocht het ook vandaag niet zijn geleverd hadden we anders einde dag nogmaals de samples kunnen versturen. Helaas hebben we nog niets vernomen, dus we zijn in afwachting van je reactie. Excuses voor de vertraging. We zien je reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Team Nettenverkoop
19 sep 2023
Beste Ria, Bedankt voor het delen van je ervaring. Helaas is het niet mogelijk om een maatwerk product aan ons te retourneren. Hetgeen wat je besteld hebt is namelijk speciaal voor jou op maat gemaakt, waardoor we dit niet retour nemen. Dit staat zowel in de product omschrijving als in de algemene voorwaardes. Met vriendelijke groet, Team Nettenverkoop.nl