Nettenverkoop.nl

724 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.289 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 dec 2021
Nettenverkoop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Nettenverkoop.nl

Er is iets fout gegaan bij de betaling dus heb ik ook niets ontvangen
25 sep 2023
folie was niet zo sterk als gehoopt, ik had gewapend kas-folie besteld dit blijkt vrij makkelijk te schuren en dunner dan ik had gehoopt. dat is jammer want het was een dure rol
2 okt 2023
Beste Rik, bedankt voor het delen van je ervaring! De kassenfolie die je hebt besteld heeft altijd dit x aantal grammage. Eigenlijk voor hetgeen waar het voor ontwikkeld is, is dit voldoende en stevig genoeg. Mocht je graag advies wensen om voor jouw toepassing het juiste product te vinden vernemen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Nettenverkoop.nl
1 aug 2023
Ik krijg geen antwoord op mijn vraag. Ik wil inloggen, ben mijn wachtwoord kwijt en kan dus niet mijn bestelling inzien.
2 aug 2023
Beste Anita, We hebben enkele dagen geleden contact gehad betreft de status van je order. We hebben aangegeven dat we de betaling helaas nog niet hebben ontvangen, waardoor je bestelling nog niet in productie is genomen. We hebben nogmaals de factuur verstuurd, aangezien je aangaf deze niet te kunnen vinden. Helaas hebben we tot op heden geen betaling ontvangen, waardoor de bestelling nog niet naar de productieafdeling is verstuurd. Het gewijzigde wachtwoord heb je per mail ontvangen. We zien de betaling graag tegemoet. Mocht je nog vragen hebben vernemen we ze graag! Met vriendelijke groet, Team Nettenverkoop.nl
16 jul 2023
Slechte communicatie toen hun m vervoerder het pakket uit eigen beweging retour had gestuurd, tot 2x toe
Antwoord van Nettenverkoop.nl
Beste Floor, Bedankt voor het delen van je ervaring. Zoals eerder besproken heeft DHL het pakketje inderdaad twee keer retour gestuurd wegens onbekende reden (zie track en trace). Helaas kunnen wij niet alle pakketten in de gaten houden, waardoor wij je hier inderdaad niet over op de hoogte kunnen houden. We hebben het aankoopbedrag naar je rekening teruggestort. Gister heb je een nieuwe bestelling geplaatst en deze zullen we vandaag versturen. Hopelijk wordt het morgen eindelijk netjes geleverd en ben je toch blij met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Nettenverkoop.nl
De communicatie op kantoor kan stuk beter
AV
Andre v.
Duiven
17 mei 2023

Driehoekdoek gekocht van 4 bij 4 bij 4. Niet vermeld stond dat de zijden gebogen zijn. Daarom voor ons slecht bruikbaar.

Driehoek
22 mei 2023
Beste Andre, Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Een standaard schaduwdoek bestaat altijd uit gecurvde zijdes, aangezien je het dan mooi op spanning kunt brengen. Echter hetgeen wat je bedoeld hebben we wel in het assortiment, maar dient op maat gemaakt te worden! Via onderstaande link kun je het bekijken, prijzen berekenen en/of bestellen. Het huidige product retour sturen is natuurlijk geen probleem, dan kun je eens kijken naar de andere mogelijkheden: https://www.nettenverkoop.nl/webshop/doeken/schaduwdoeken/op_maat/met_ringen Mochten we je erbij kunnen helpen om het juiste product te kiezen vernemen we het graag per mail of telefonisch! Met vriendelijke groet, Team nettenverkoop.nl