Nettenverkoop.nl

724 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.289 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 dec 2021
Nettenverkoop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Nettenverkoop.nl

14 apr 2024
15 jul 2023

harmonica doek 2 x 4 meter

harmonica 2 x 4 meter: Alu buis paste niet goed tussen ring en bovenkant zak. heb veel ringen moeten uitbuigen om doorvoer toch mogelijk te maken. hoop dat de ringen overleven.
Antwoord van Nettenverkoop.nl
Beste Alb, Bedankt voor het delen van je ervaring. Zojuist hebben we telefonisch contact gehad betreft je bestelling. Het klopt inderdaad dat de aluminium buizen niet boven de ogen passen. Het is de bedoeling dat de buisjes onder de zeilogen worden geschoven. Zojuist heb je bevestigd om het aan te gaan passen, dan gaat het helemaal in orde komen!! Mocht je nog vragen hebben dan vernemen we ze graag! Met vriendelijke groet, Team Nettenverkoop.nl
Ik had 66 cm besteld maar kreeg scheef afgesneden stukken van tussen 71 en 77 cm
Antwoord van Nettenverkoop.nl
19 sep 2023
Beste Sander, Vervelend om te vernemen dat de afsnijding van de rol scheef is geleverd, waardoor je het wellicht zelf met de schaar hebt aangepast. Gelieve in het vervolg direct contact met ons op te nemen, aangezien we je dan natuurlijk direct voorzien van nieuwe rechte afsnijdingen. Mocht je alsnog graag nieuwe afsnijdingen wensen vernemen we het graag! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Nettenverkoop.nl
12 okt 2023