flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.003 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

27 sep 2023

Flessen gebroken geleverd

Flessen slecht verpakt, ruim de helft gebroken. En geen service. Na een 1e belofte om geld terug te storten blijft het stil. Telefoon wordt niet opgenomen en op mijn mails krijg ik geen reactie meer.
2 jul 2023
vorige zending waren er manco`s, producten die maar deels uit geleverd waren. en vervolgens een paar x gemeld en er word niets mee gedaan. Zelfs geen enkele reactie gehad. Geen goede service dus
24 jun 2023
Nog geen enkele communicatie over wanneer besteld artikel zal verstuurd worden. Het zou eigenlijk al aangekomen moeten zijn. Maar ik weet zelfs niet of ze het klaargemaakt hebben voor verzending.
27 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. We verontschuldigen ons dat er momenteel een vertraging is in de verzending door een zeer hoog bestelvolume. Je pakket is al verzonden en we hebben kunnen bevestigen dat je in contact bent met onze klantenservice. Onze collega's helpen u graag verder met eventuele vragen. Hartelijk dank voor uw begrip. Uw team uit Flessenland
2 okt 2023

Telefonisch niet bereikbaar geen reactie op mail en flessen slecht verpakt

Telefonisch niet bereikbaar, flessen zijn zeer slecht verpakt waardoor er veel schade is. Bestellingen betaald en nooit geleverd en krijgen gene reactie op 6 verstuurde mails
25 aug 2023
te duur en te lange levertijd. voorraad ook niet op orde, wanneer we een product hebben besteld en een nieuwe order willen doen blijkt het product niet leverbaar?
28 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor uw commentaar. Het spijt ons zeer dat er problemen waren met uw bestelling en we zijn blij dat u al contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Door een plotseling zeer hoog bestelvolume is de verzending helaas vertraagd. Uw bestelling is onderweg en zal u spoedig bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Uw team uit Flessenland
2 jul 2023
Bestelling op 27-6-2023 geplaats en betaald, helaas nog steeds niet ontvangen! In verband met vakantie moet het echt week 31 worden afgeleverd.
4 jul 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons oprecht dat de verzending zo lang op zich laat wachten door het grote aantal bestellingen. Je bestelling is verzonden en onze klantenservice heeft je hierover per e-mail geïnformeerd. Bedankt voor uw begrip. Uw team uit Flessenland
27 aug 2023

(Nog) geen ontvangst

Ik heb een week geleden een bestelling gedaan en een bevestigingsmail ontvangen, maar daarna niks meer gehoord of ontvangen.
30 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor je opmerking en onze oprechte excuses voor de vertraging in je bestelling. We hopen dat u nog steeds geniet van de producten. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Uw team uit Flessenland
14 jun 2023
Type glazen fles uit assortiment genomen na lancering nieuw product. Dodelijk voor nieuw bedrijf. Veel breuk bij levering
16 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer dat de fles die u gebruikt niet langer door ons wordt aangeboden. Dit kan verschillende redenen hebben, zoals het stoppen van de productie van de fles, waar wij helaas geen invloed op hebben. U heeft inmiddels contact gehad met onze klantenservice om een oplossing te vinden, waar we blij mee zijn. Uw team uit Flessenland
10 jun 2023

Besteld maar niks ontvangen

Besteld, maar nog steeds niks ontvangen. Wanneer je er naar vraagt kunnen ze niet aangeven wanneer het wordt verstuurd…
13 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je evaluatie. Helaas is er momenteel een vertraging in de verzending door een zeer hoog bestelvolume. Onze excuses voor dit ongemak. Je bestelling is naar je onderweg en we hebben uiteraard de verzendkosten van de bestelling vergoed. Onze klantenservice heeft je hierover een bericht gestuurd. Hartelijk dank voor uw begrip. Uw team uit Flessenland
27 jun 2023
Een review schrijven terwijl de bestelling nog niet eens verzonden is, maar wel reeds betaald. Beetje jammer!
29 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons oprecht dat de verzending zo lang op zich laat wachten door het grote aantal bestellingen. Je bestelling is verzonden en onze klantenservice heeft je hierover per e-mail geïnformeerd. De verzendkosten zijn ook aan u terugbetaald. Bedankt voor uw begrip. Uw team uit Flessenland
16 aug 2023
Ik heb wel betaald maar tot op heden nog niets ontvangen. Reactie op mail geeft geen fatsoenlijk antwoord
16 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling wordt momenteel nog verwerkt. Zodra we de goederen naar u hebben verzonden, ontvangt u een trackinglink. Vanwege de momenteel hoge ordersituatie kunnen er helaas vertragingen optreden. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is veroorzaakt en we vragen om uw geduld. Voor verdere vragen helpen wij u graag verder. Jouw team flessenland.nl
Op 12-07-2023 een bestelling geplaatst, tot op heden geen e-mail of product ontvangen. M. Noorlander
19 jul 2023
Goedendag! Bedankt voor uw opmerking. Onze collega's hebben al verschillende keren geprobeerd contact met u op te nemen. Uw bestelling is verzonden. Helaas staat uw mailbox niet toe dat u onze berichten ontvangt. Controleer uw filterinstellingen of bel ons. Bedankt voor uw bericht. Uw team van Flessenland
7 jun 2023
Ik vind het raar dat ik Flesseland moet beoordelen. De bestelling is nog niet eens afgeleverd.
7 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het kan gebeuren dat de link voor de beoordeling aankomt voordat je je bestelling hebt geplaatst. Onze excuses hiervoor. Onze klantenservice heeft je hierover een bericht gestuurd. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
15 aug 2023
Tot op heden niets ontvangen. Vanaf 11-8-2023 zou het pakket al onderweg zijn vanuit Koblenz.
16 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de vertraging en het veroorzaakte ongemak. De bestelling zal spoedig bij u aankomen. Neem voor verdere vragen gerust contact met ons op. Uw team van flessenland.nl
9 mei 2023
Jullie vragen naar mijn beoordeling maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
10 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben uw bestelling gisteren verzonden en hopen dat deze snel bij u aankomt. Heeft u vragen over uw bestelling, neem dan gerust contact met ons op. Uw team van flessenland.nl
25 jul 2023
er kan altijd betaald worden maar helaas zijn producten nooit op voorraad.
28 jun 2023
Na de bevestiging van de bestelling nooit meer iets van gehoord.
29 jun 2023
Er is nog niets binnen en er is dus ook geen foto van te maken.
21 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons zeer dat de levering de afgelopen dagen is vertraagd. Onze klantenservice heeft u via e-mail laten weten dat uw pakket onderweg is. We danken u voor uw begrip. We beantwoorden graag al uw vragen. Uw Tem uit Flessenland
25 aug 2023
Nog niets ontvangen en men vraagt mij al of ik wil beoordelen
28 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor uw commentaar. Door een plotseling zeer hoog bestelvolume is de verzending helaas vertraagd. Uw bestelling is onderweg en zal u spoedig bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Uw team uit Flessenland
14 aug 2023
Geen bestelbevestiging ontvangen en geen verwachte leverdatum
15 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling wordt momenteel nog verwerkt. Zodra we de goederen naar u verzonden hebben, ontvangt u een trackinglink. Door de huidige hoge orderdruk kunnen er helaas vertragingen optreden. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan veroorzaken en vragen om je geduld. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw team van flessenland.nl