flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

280 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.994 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

Als er staat dat de flessen geleverd worden met schroef dop. Deze schroefdop ook leveren of een link waar Ik ze kan bestellen. Nu moet ik een nieuwe bestelling doen en opnieuw bezorgkosten betalen.
Duurt even. Bestelling is gedaan, maar er is nog niets verzonden.
Antwoord van flessenland.nl
Geachte klant, Onze oprechte excuses voor de vertraging. Uw bestelling is onderweg naar u en zal binnenkort aankomen. Onze klantenservice heeft zojuist per e-mail contact met u opgenomen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en beantwoorden graag al uw verdere vragen. Met vriendelijke groet
24 mrt 2024

Tevreden over producten, naast slechte service mbt de verzendtermijn

Goede producten en een breed assortiment; vind het alleen jammer dat het telkens bijna een week duurt voor m’n bestelling verzonden wordt. Laatste keren moest ik iedere keer bellen om te vragen wanneer hij nu eindelijk verzonden zou worden.
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling is onderweg naar u en zal binnenkort aankomen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en beantwoorden graag al je vragen. Met vriendelijke groeten flessenland.nl
De draaiknoppen passen niet op de flessen
Antwoord van flessenland.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons zeer als er een probleem is met de bevestigingsmiddelen. Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen via e-mail, zodat we samen kunnen verduidelijken hoe we het probleem kunnen oplossen. We vragen u daarom om uw e-mails te controleren. Hartelijk dank! Uw team uit Flessenland
28 jun 2023
Na anderhalve week nog geen bestelling binnen. Blijkt dat het pas na meer dan een week na besteldatum op de post gegaan is en nu ligt het bij de sorteer van DPD. Dpd zegt, het is erg druk, bezorgdatum onbekend… Vervelend.
29 jun 2023
Goedendag! Dank u voor uw opmerking. We verontschuldigen ons dat er momenteel een vertraging is in de verzending door een zeer hoog ordervolume. Uw pakket wordt momenteel afgeleverd. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hartelijk dank voor uw begrip. Uw team uit Flessenland
20 jun 2023
15 juni besteld 20 juni gebeld waar mijn bestelling blijft moest wel in het Duits geen Nederlandse klantenservice. Helaas staat de bestelling nog steeds in verwerking.
21 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons zeer dat de levering de afgelopen dagen is vertraagd. Onze klantenservice heeft u via e-mail laten weten dat uw pakket onderweg is. We danken u voor uw begrip. We beantwoorden graag al uw vragen. Uw Tem uit Flessenland
25 aug 2023
De prijzen zijn flink gestegen, betaal nu het dubbele voor dezelfde bestelling. Ook is mijn order nog steeds niet verzonden. Vorig jaar zat er 1 kapotte fles tussen.
Goed telefonisch bereikbaar, met vragen en oplossen van problemen. Alleen het uitleveren van de producten is soms wel lang.
13 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je evaluatie. Het spijt ons dat er momenteel vertragingen zijn in de levering door een zeer hoog ordervolume. We zijn echter blij dat onze collega's altijd behulpzaam zijn bij vragen en natuurlijk nog steeds tot uw beschikking staan. Uw team uit Flessenland
10 jun 2023
Na week nog geen levering ontvangen bestelling staat nog steeds in verwerking denk dat het oplichting is
13 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je evaluatie. Helaas is er momenteel een vertraging in de verzending door een zeer hoog bestelvolume. Onze excuses voor dit ongemak. Je bestelling is naar je onderweg en we hebben uiteraard de verzendkosten van de bestelling vergoed. Onze klantenservice heeft je hierover een bericht gestuurd. Hartelijk dank voor uw begrip. Uw team uit Flessenland
18 aug 2023
Ik heb een mail moeten sturen over mijn bestelling, deze was niet voor verzending in orde gemaakt.
18 jun 2023

Verzending kan sneller

Verzending 4-7 werkdagen.... Een week na mijn bestelling staat deze nog steeds 'in verwerking'.
21 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons zeer dat de levering de afgelopen dagen is vertraagd. Ons team heeft u al geïnformeerd dat uw pakket is verzonden. We danken u voor uw begrip. We beantwoorden graag al uw vragen. Uw Tem uit Flessenland
24 aug 2023
Je kan beter even wachten met deze vraag tot de bestelling is geleverd
25 aug 2023
Beste gast, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw bestelling wordt momenteel geleverd. Onze excuses voor de vertraging. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw team van Flessenland
28 jul 2023

Breuk

2 van de 6 bestelde fessen waren gebroken. Hele flessen waren ok
Antwoord van flessenland.nl
Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer dat er schade is ontstaan. Onze collega's nemen al contact met u op en zorgen voor een nieuwe zending. Bedankt voor uw begrip. Uw team uit Flessenland
17 jun 2023
Bestelling werd te laat geleverd. Producten zijn ok.
21 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons zeer dat de levering de afgelopen dagen is vertraagd. Desondanks hopen we dat u veel plezier zult beleven aan onze producten. We beantwoorden graag al uw vragen. Uw Tem uit Flessenland
26 jun 2023

leveringstermijn duurt langer dan op de website vermeld

De producten zijn ok maar werden te laat verzonden.
27 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. We verontschuldigen ons dat er momenteel een vertraging is in de verzending door een zeer hoog bestelvolume. Uw pakket wordt vandaag verzonden. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hartelijk dank voor uw begrip. Uw team uit Flessenland
3 aug 2023
Nog altijd aan het wachten op mijn bestelling .
3 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor uw opmerking. Uw bestelling is vandaag verzonden. Je ontvangt automatisch een trackinglink per e-mail. Hartelijk dank! Uw team uit Flessenland
5 mei 2023
Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen
9 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We verontschuldigen ons voor de vertraging. Je bestelling wordt vandaag verzonden. Neem voor verdere vragen gerust contact met ons op. Uw team flessenland.nl
12 okt 2023
had twee kapotte potten