woolville.nl

238 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden238 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
woolville.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering was compleet en goed verpakt (wat belangrijk is gezien het lange reis vanuit Tsjechië). Fijn om GLS te mogen kiezen als bezorger. Over de kwaliteit van het product lijkt het prima. Tijd zal het wjjzen of het ook duurzaam is en niet snel versleten raakt. Wat beter kan: website kan op de productpaginas duidelijker zijn over de afkomst van het product; ook qua dierenwelzijn kan.het duidelijker. Bij bestelproces kreeg eerst een mailtje van GLS waar de track and trace pagina niet in het Nederlands was (een paar dagen later wel). Werd geleverd met een kaart in een andere taal (Tsjechisch). Niet erg maar kan

Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!

Beoordelingen voor woolville.nl

Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad en we zullen ernaar blijven streven om onze klanten de best mogelijke service te bieden. In ons bedrijf streven we ernaar om elke klant een positieve ervaring te geven en hen te voorzien van kwaliteitsproducten of -diensten. We danken je nogmaals voor je feedback! Met vriendelijke groeten, Anna
Liep volgens afspraak. En fijne pantoffels. ☆☆☆☆
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad - we streven ernaar om kwaliteitsservice en producten te leveren die zowel comfortabel als stijlvol zijn. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Met vriendelijke groeten, Anna
Op tijd en veilig bezorgd
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn zo blij om te horen dat je levering op tijd en veilig is aangekomen. We kwaliteit en klantenservice serieus, dus het is geweldig om te weten dat ons werk vruchten afwerpt. We streven ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en we waarderen het dat je de tijd neemt om je ervaring met ons te delen! Met vriendelijke groeten, Anna
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank voor je vriendelijke beoordeling! We waarderen je steun enorm en zijn blij om te horen dat je zo'n positieve ervaring met ons hebt gehad. Het is onze missie om ervoor te zorgen dat onze klanten zich gewaardeerd, gerespecteerd en verzorgd voelen. We zijn blij te weten dat we dat doel voor jou hebben bereikt! Met vriendelijke groeten, Anna
SB
Shanti B.
Amsterdam

Ik ben erg blij met mijn bestelling
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met je bestelling. In ons bedrijf streven we naar de beste klantenservice en producten van hoge kwaliteit die de verwachtingen van onze klanten overtreffen. Jouw feedback helpt ons om te blijven verbeteren en de best mogelijke ervaring te bieden voor al onze klanten. Nogmaals bedankt voor je lieve woorden! Met vriendelijke groeten, Anna
3 mei 2024
Het elastiek brak gelijk toen ik in de autostoel ging zitten. Wel een snelle levering.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons zo om te horen dat je elastiek brak zodra je ging zitten. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten aanbieden en hopen dat je kunt blijven genieten van de andere functies van je aankoop. We nemen klanttevredenheid zeer serieus en waarderen alle feedback of beoordelingen die ons helpen om onze producten en diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je recensie. Met vriendelijke groeten, Anna
2 mei 2024
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij dat je over het algemeen een goede ervaring met ons hebt gehad en we waarderen je feedback. Hier in ons bedrijf streven we ernaar om topservice te bieden en ervoor te zorgen dat alle klanten een positieve ervaring hebben. We waarderen je vriendelijke woorden en zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren! Nogmaals bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groeten, Anna
1 mei 2024
Goed product!
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten bieden die lang meegaan. Wij geloven in de kracht van een geweldig product en streven ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten over je ervaring met ons! Met vriendelijke groeten, Anna
30 apr 2024
Goede pantoffel
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je pantoffel. We streven ernaar kwaliteitsproducten te leveren waar onze klanten dol op zijn en we zijn zo blij dat jij tevreden bent met die van jou! We hopen dat je ons in de toekomst in gedachten houdt voor al je schoenenbehoeften. Met vriendelijke groeten, Anna
30 apr 2024
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een geweldige beoordeling achter te laten! We zijn zo blij om te horen dat je ervaring met ons bedrijf positief was. We streven ernaar om uitstekende service te bieden en het is fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Als bedrijf zijn we trots op onze klantgerichte aanpak en we hopen dat dit een positieve weerspiegeling is van de service die we bieden. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden! Met vriendelijke groeten, Anna
29 apr 2024
Ik kan het product niet beoordelen. De bezorger-GLS- geeft aan het product te hebben afgeleverd alleen niet bij mij! Ik heb geen product van Woolville ontvangen.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. We stellen alle feedback zeer op prijs, zowel goede als slechte. We begrijpen dat je je product niet van ons hebt ontvangen en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden. Ons team werkt hard om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Helaas kunnen zich onverwachte problemen voordoen en we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. We danken je nogmaals voor je feedback en hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft. Met vriendelijke groeten, Anna
MC
29 apr 2024
Mooie producten, snelle levering. Goed verpakt.
Antwoord van woolville.nl
Wauw, heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij dat je van de producten houdt en dat onze levering snel was en de verpakking geweldig. Dat is precies de ervaring die we onze klanten elke keer weer willen bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groeten, Anna
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen! We zijn blij dat je sommige aspecten van onze diensten naar je zin vond - we streven altijd naar een geweldige klantervaring. We begrijpen dat andere aspecten misschien te wensen overlieten en we nemen alle feedback serieus. Als bedrijf is onze filosofie dat klanttevredenheid de sleutel is en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om de best mogelijke service te bieden. Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback - die is voor ons van onschatbare waarde. Met vriendelijke groeten, Anna
29 apr 2024
Mooie schoenen en snel geleverd!
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor de lieve woorden! We zijn blij om te horen dat je onze schoenen mooi vond en ze op tijd hebt kunnen ontvangen. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop en levering. We waarderen je steun! Met vriendelijke groeten, Anna
CV
Carla V.
Spijkenisse
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We stellen je vriendelijke woorden erg op prijs en zijn blij om te horen dat je van onze service hebt genoten. We streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen en we zijn blij dat dat te zien is in je ervaring. Bedankt dat je onze klant bent en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien. Met vriendelijke groeten, Anna

Prachtige tassen

Ikbhad 2 vilten tassen besteld. Zij werden snel verzonden en zijn van een heel goede kwaliteit. Ook kreeg ik een lekkere korting
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn blij dat je bestelling snel is verzonden en dat je tevreden was over de kwaliteit. Dat is precies waar we naar streven: snel leveren en producten van het hoogste kaliber leveren. We waarderen het ook dat je gebruik maakt van onze kortingen; we zorgen er graag voor dat onze klanten het meeste waar voor hun geld krijgen. Nogmaals bedankt voor je steun! Met vriendelijke groeten, Anna
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank voor de positieve feedback en de tijd die je hebt genomen om ons te beoordelen! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service en ervaring te bieden, en we zijn blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad. We waarderen je vriendelijke woorden en zijn blij dat je genoten hebt van je ervaring met ons! Met vriendelijke groeten, Anna
26 apr 2024
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank voor je 5-sterren recensie! We waarderen het echt dat je de tijd hebt genomen om je mening over onze service te delen. Het is altijd fijn om te horen als we een positieve ervaring kunnen creëren en we zijn echt blij dat we dat voor je hebben kunnen doen. We streven naar een eersteklas ervaring en nemen we klantenservice serieus. Nogmaals bedankt voor het delen van je feedback en dat je een trouwe klant bent! Met vriendelijke groeten, Anna
26 apr 2024
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn altijd blij om te horen dat onze klanten een goede ervaring met ons hebben gehad. We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en het is geweldig om te weten dat jij er ook zo over denkt. Je steun betekent veel voor ons en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien! Met vriendelijke groeten, Anna
JW
Judith W.
Amsterdam
25 apr 2024

Snel geleverd, zitten heerlijk

Net als de vorige sloffen, die ik circa 1 maand geleden bestelde voor mijn vader, zijn deze weer snel geleverd en ze zitten heerlijk
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn zo blij om te horen dat je vader dol is op zijn slippers en dat de levering snel was. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en we zijn blij dat we je vertrouwen hebben verdiend. We kijken uit naar toekomstige bestellingen! Met vriendelijke groeten, Anna