woolville.nl
Beoordelingen:

238 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden238 beoordelingen in totaal  

4,38
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
woolville.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering was compleet en goed verpakt (wat belangrijk is gezien het lange reis vanuit Tsjechië). Fijn om GLS te mogen kiezen als bezorger. Over de kwaliteit van het product lijkt het prima. Tijd zal het wjjzen of het ook duurzaam is en niet snel versleten raakt. Wat beter kan: website kan op de productpaginas duidelijker zijn over de afkomst van het product; ook qua dierenwelzijn kan.het duidelijker. Bij bestelproces kreeg eerst een mailtje van GLS waar de track and trace pagina niet in het Nederlands was (een paar dagen later wel). Werd geleverd met een kaart in een andere taal (Tsjechisch). Niet erg maar kan

de meest kritische beoordeling

22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor woolville.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan het product niet beoordelen. De bezorger-GLS- geeft aan het product te hebben afgeleverd alleen niet bij mij! Ik heb geen product van Woolville ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
11 dagen geleden
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. We stellen alle feedback zeer op prijs, zowel goede als slechte. We begrijpen dat je je product niet van ons hebt ontvangen en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden. Ons team werkt hard om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Helaas kunnen zich onverwachte problemen voordoen en we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. We danken je nogmaals voor je feedback en hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft. Met vriendelijke groeten, Anna
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
10 dagen geleden
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. We waarderen je feedback, zowel positief als negatief. We streven naar een unieke ervaring voor onze klanten. We zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren en zijn dankbaar voor alle opbouwende kritiek. Hoewel we begrijpen dat je teleurgesteld bent over je ervaring van vandaag, hopen we dat je ons in de toekomst nog een kans zult geven en gebruik zult maken van alles wat we te bieden hebben. Met vriendelijke groeten, Anna
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Door zorgvuldiger met de gegevens om te gaan. Ik kreeg een mail dat ik niet betaald had, maar ik had wel degelijk betaald en dat kon ik aantonen.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
8 apr 2024
Bedankt voor je feedback! We waarderen het vertrouwen van onze klanten en het spijt ons als er een misverstand is geweest. We zullen je feedback in overweging nemen om ervoor te zorgen dat soortgelijke situaties zich in de toekomst niet meer voordoen. Bedankt dat je een gewaardeerde klant bent! Met vriendelijke groeten, Anna
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
7/2 teruggestuurd, was aan gekomen! maar ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
20 feb 2024
Het spijt me te horen dat u uw geld nog niet hebt ontvangen, ondanks dat het product is teruggestuurd en aangekomen is. Dit is zeker niet de service die we nastreven. Ik zal ervoor zorgen dat dit onmiddellijk wordt opgevolgd en dat de terugbetaling zo snel mogelijk wordt verwerkt. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We doen ons best om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en uw tevredenheid te garanderen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anna
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Heel slechte ervaringer

Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
1 feb 2024
Goedendag, het spijt ons zeer dat u een negatieve ervaring heeft met ons product. Pakketten kunnen eenvoudig worden geretourneerd, u hoeft alleen maar het retourformulier op onze website in te vullen en een DHL-label af te drukken dat bij een filiaal kan worden afgegeven. Het is zeker niet nodig om te verzekeren of zelf de retourkosten te betalen. De informatie die u verstrekt, is dus niet relevant. Het binnenste van de schoen is met schapenwol. We zullen de kwaliteit van de binnenzool controleren. Onze collega's zullen contact met u opnemen en helpen u graag verder.
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Returning an order is very difficult 😔 First there was no return label when I clicked on the link, then I received a label that isn’t working and now I’m still waiting for a solution. In the meantime, I dragged the rather large box two times on my bike to town and now it is still standing here. Hope I will get my money back. If not, I will also cancel my Woollies’ membership and NEVER order with them again!
Beoordeling melden
MV
M.j. v.
Lelystad
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, is retour gezonden door gls wegens niet bestaand adres. Ben erg ontevreden. Heb contact met iemand die alleen in het Engels communiceert is voor mij lastig
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
20 feb 2024
Bedankt dat je dit probleem onder onze aandacht hebt gebracht! We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als je je bestelling niet hebt ontvangen en het moeilijk is om te communiceren met iemand die alleen vloeiend Engels spreekt. Het is nooit onze bedoeling geweest om zoiets te laten gebeuren en we bieden onze oprechte excuses aan. Als bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke klantenservice en ondersteuning te bieden, ongeacht de taalbarrière. We danken je voor je geduld in deze periode. Anna
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan nog geen retouretiket uitprinten, want dan komt er een foutmelding!
Beoordeling melden
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte slof Ruilen een probleem. Wil graag mijn geld terug 30 euro
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
20 feb 2024
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat de slof niet aan uw verwachtingen voldoet en dat het ruilen een probleem lijkt te zijn. We begrijpen het belang van een soepele retourprocedure en willen u graag helpen uw geld terug te krijgen. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen via e-mail of telefoon met uw bestelgegevens? Op die manier kunnen we het probleem zo snel mogelijk oplossen en ervoor zorgen dat u uw geld terugkrijgt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anna
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet mijn maar raar model
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
20 feb 2024
Het spijt me te horen dat het model niet aan uw verwachtingen voldeed. Als u verdere feedback heeft of als er iets is waarmee we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen.
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
20 feb 2024
Goedendag, het spijt ons zeer dat u ons op deze manier heeft beoordeeld en daarom zullen we contact met u opnemen om uw probleem, dat u heeft, te proberen op te lossen. Ons doel is om tevreden klanten te hebben en hen te helpen als er een probleem is ontstaan. Onze collega's zullen contact met u opnemen en u graag helpen. Met vriendelijke groet, Anna
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
terug sturen een probleem
Beoordeling melden
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog niet ontvangen
Beoordeling melden