woolville.nl

238 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden238 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
woolville.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering was compleet en goed verpakt (wat belangrijk is gezien het lange reis vanuit Tsjechië). Fijn om GLS te mogen kiezen als bezorger. Over de kwaliteit van het product lijkt het prima. Tijd zal het wjjzen of het ook duurzaam is en niet snel versleten raakt. Wat beter kan: website kan op de productpaginas duidelijker zijn over de afkomst van het product; ook qua dierenwelzijn kan.het duidelijker. Bij bestelproces kreeg eerst een mailtje van GLS waar de track and trace pagina niet in het Nederlands was (een paar dagen later wel). Werd geleverd met een kaart in een andere taal (Tsjechisch). Niet erg maar kan

Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!

Beoordelingen voor woolville.nl

18 apr 2024
Kopersbescheming wil ik liever niet ivm de kosten
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback. We begrijpen dat de kosten een belangrijke overweging zijn en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn zonder de kosten te drukken. We hopen dat je een product vindt dat voldoet aan je behoeften, budget en normen! Met vriendelijke groeten, Anna

Slechte service

Nadat ik bestelling geplaatst had, zag ik dat ik verkeerde maat besteld had. Gelijk gemaild, antwoord was dat bestelling al ingepakt was???? Was niets meer aan te doen. Ontvangst was 5 dagen later. Dus waarom niet veranderen van maat?
Antwoord van woolville.nl
Hallo, We streven ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk te verzenden en helaas komt het soms voor dat we de bestelling meteen kunnen verzenden, net nadat deze is aangemaakt, en dat we de bestelling niet kunnen stoppen en wijzigingen kunnen aanbrengen nadat deze is verzonden. Het spijt ons dan ook zeer voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Anna
30 mrt 2024
Betaalplatform werkt niet. En bij telefonisch contact kreeg ik een zeer slecht Engels sprekende persoon aan de lijn, was moeilijk communiceren.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor uw feedback! Hoewel het ons spijt dat uw ervaring met ons betalingsplatform niet aan onze gebruikelijke hoge normen voldoet, zijn we blij om te horen dat u contact heeft opgenomen met ons klantenserviceteam. We begrijpen het belang van duidelijke communicatie bij het zoeken naar hulp en streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We waarderen alle feedback omdat het ons helpt onze diensten te verbeteren en een betere ervaring voor alle klanten te bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven! Wij nemen contact met u op om de situatie op te helderen. Met vriendelijke groet, Anna
JB
Jaap B.
Leidschendam

pas 3 keer gebruikt - nu al kapot

Ik heb ze pas 3 keer gebruikt - nu al een gaatje in een van de handschoenen - mijn duim steekt erdoor!!!
19 mrt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen! We begrijpen dat de eerste 3 keer dat je onze handschoenen gebruikt een beetje een teleurstelling kan zijn, maar we geloven in kwaliteit en staan achter elk paar dat we maken. Ons doel is dat je onze handschoenen elke keer weer met plezier draagt, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen en ons te laten weten of we nog iets voor je kunnen doen. Met vriendelijke groeten, Anna
17 feb 2024
Telefonisch onbereikbaar. Retour zenden wordt onmogelijk gemaakt. Je krijgt een code die bestaat uit letters en cijfers. Deze wordt niet geaccepteerd bij DHL. Je moet een qr code of een streepjescode krijgen. Dit geven ze niet. Na meerdere mails in het engels de juiste barcodes ontvangen.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We begrijpen de frustratie volledig en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij het retourneren van uw pakket. We zullen dit probleem serieus nemen en het intern bespreken om ervoor te zorgen dat onze retourprocedure wordt verbeterd en dat soortgelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. Als u verdere hulp nodig heeft bij het retourneren van uw pakket en het verkrijgen van uw geld terug, kunt u contact met ons opnemen via e-mail of een ander communicatiekanaal dat voor u het beste werkt. We streven ernaar om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anna

Niet de gewenste kwaliteit.

Helaas was de kwaliteit van de pantoffels niet zoals we hadden verwacht. Wel warm. Maar geen goede steun, comfort. Vandaar dat we ze hebben teruggestuurd.
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van de slippers niet aan je verwachtingen voldeed. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich op hun gemak voelen en gesteund worden in hun aankopen, en we streven ernaar dat elk product aan die normen voldoet. We hopen dat je onze andere producten bekijkt, want we zijn ervan overtuigd dat ze aan je behoeften zullen voldoen!