woolville.nl

238 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden238 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
woolville.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering was compleet en goed verpakt (wat belangrijk is gezien het lange reis vanuit Tsjechië). Fijn om GLS te mogen kiezen als bezorger. Over de kwaliteit van het product lijkt het prima. Tijd zal het wjjzen of het ook duurzaam is en niet snel versleten raakt. Wat beter kan: website kan op de productpaginas duidelijker zijn over de afkomst van het product; ook qua dierenwelzijn kan.het duidelijker. Bij bestelproces kreeg eerst een mailtje van GLS waar de track and trace pagina niet in het Nederlands was (een paar dagen later wel). Werd geleverd met een kaart in een andere taal (Tsjechisch). Niet erg maar kan

Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!

Beoordelingen voor woolville.nl

3 mei 2024
Het elastiek brak gelijk toen ik in de autostoel ging zitten. Wel een snelle levering.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons zo om te horen dat je elastiek brak zodra je ging zitten. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten aanbieden en hopen dat je kunt blijven genieten van de andere functies van je aankoop. We nemen klanttevredenheid zeer serieus en waarderen alle feedback of beoordelingen die ons helpen om onze producten en diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je recensie. Met vriendelijke groeten, Anna
29 apr 2024
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen! We zijn blij dat je sommige aspecten van onze diensten naar je zin vond - we streven altijd naar een geweldige klantervaring. We begrijpen dat andere aspecten misschien te wensen overlieten en we nemen alle feedback serieus. Als bedrijf is onze filosofie dat klanttevredenheid de sleutel is en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om de best mogelijke service te bieden. Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback - die is voor ons van onschatbare waarde. Met vriendelijke groeten, Anna
20 apr 2024
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. We stellen het echt op prijs! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad, en we zullen ons blijven inzetten voor het leveren van kwaliteitsservice. We nemen klanttevredenheid heel serieus en streven ernaar dat onze klanten een uitstekende ervaring hebben. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als we in de toekomst iets voor je kunnen doen. Nogmaals bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groeten, Anna
JD
Jandico D.
Kockengen
Goede website, veel keuze. Helaas had ik veel haast (zorg had aangegeven dat ze ze snel nodig had) en levering duurde lang zonder een optie om tegen meerkosten ipv 4 in ons geval binnen een dag te leveren.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en voor je vriendelijke woorden over onze website. We begrijpen dat je je bestelling zo snel mogelijk nodig had en het spijt ons dat het langer duurde dan verwacht om aan te komen. We streven er altijd naar om onze klanten de beste klantervaring te bieden en tegelijkertijd hard te werken om de kosten laag te houden. We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je snel weer te zien! Met vriendelijke groeten, Anna
SJ
Santakoemarie J.
'S-GRAVENHAGE
13 apr 2024
Bestellen kon wel in het nederlands maar alle communicatie over bestellen en retourzending moest vertaald worden in het engels. 3 a 4 mailtjes moeten sturen voordat ik een retourformulier kon invullen.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! Het spijt ons te horen dat je een moeilijke tijd hebt gehad met het retourneren van je bestelling en we hadden graag gezien dat het soepeler was gegaan. Bij ons bedrijf streven we ernaar om klantenservice onze topprioriteit te maken, ongeacht waar je je bevindt. Onze klantenservice staat altijd voor je klaar en is beschikbaar in meerdere talen voor jouw gemak. We hopen dat je ons in de toekomst nog eens probeert! Met vriendelijke groeten, Anna
PK
Zeer slechte voetbed je voelt de noppen van de zolen wat erg pijnlijk is .
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We waarderen je feedback, omdat het ons helpt om onze producten en klantenservice te blijven verbeteren. In ons bedrijf streven we naar kwaliteitsproducten en comfortabele ervaringen voor al onze klanten. Als je suggesties of feedback hebt over hoe we onze producten of service kunnen verbeteren, dan horen we dat graag. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven. Met vriendelijke groeten, Anna
MD
Miranda D.
Deventer
3 mrt 2024
Zooltjes zijn snel plat en wol gaat er snel af. Geen aanrader.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We stellen het op prijs om je eerlijke feedback te horen. we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en streven we ernaar om artikelen te maken die de tand des tijds zullen doorstaan. We houden rekening met elke recensie die we ontvangen en hopen dat als je ervoor kiest om ons nog een kans te geven, je een veel bevredigendere ervaring zult hebben. Dank je wel! Met vriendelijke groeten, Anna
4 feb 2024

Bodywarmer niet geschikt voor dames met vrouwelijke vormen.

Bodywarmer gekocht, zou unisex zijn, maar gi g echt niet dicht over mijn vrouwelijke heupen.
Antwoord van woolville.nl
Dank je wel voor je feedback! We proberen altijd comfortabele en stijlvolle kleding te maken die er goed uitziet op iedereen. Helaas lukt dat soms niet. Onze excuses dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan, en we waarderen het dat je ons daarop hebt gewezen. We willen graag helpen met je probleem, dus onze klantenservicecollega's zullen contact met je opnemen en proberen je probleem op te lossen. Bedankt, Anna
30 dec 2023
Zwarte dames boots met schapenwol besteld. De laarzen zijn donkerblauw met zwarte veters. Helaas dus niet de bestelde kleur. De sticker geeft aan dat zowel de buitenkant als binnenkant van textiel is. Terwijl de omschrijving aangeeft dat de binnenzijde van schapenwol is. De laarzen zitten wel erg lekker en zijn lekker warm. Levering was ook erg snel.
Antwoord van woolville.nl
Goedendag, dank u wel voor uw beoordeling. We zouden u willen vragen om foto's van uw product naar ons te sturen via e-mail: info@woolville.nl, aangezien u niet tevreden bent met de kleur. We willen u graag helpen dit op te lossen. Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Anna.