woolville.nl

237 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden237 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
woolville.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering was compleet en goed verpakt (wat belangrijk is gezien het lange reis vanuit Tsjechië). Fijn om GLS te mogen kiezen als bezorger. Over de kwaliteit van het product lijkt het prima. Tijd zal het wjjzen of het ook duurzaam is en niet snel versleten raakt. Wat beter kan: website kan op de productpaginas duidelijker zijn over de afkomst van het product; ook qua dierenwelzijn kan.het duidelijker. Bij bestelproces kreeg eerst een mailtje van GLS waar de track and trace pagina niet in het Nederlands was (een paar dagen later wel). Werd geleverd met een kaart in een andere taal (Tsjechisch). Niet erg maar kan

Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!

Beoordelingen voor woolville.nl

MB
Mieke B.
Laarbeek
18 apr 2024
Na heerlijk warme functionele leren pantoffels voor mijn man ,nu ook een paar hoge huislaarsjes voor mij ,tegen een leuke aanbiedingsprijs ,voor komende winter! Wij zijn er heel blij mee! Warm aanbevolen ! Fam van den Berkmortel
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je lovende recensie, Fam van den Berkmortel! We zijn blij dat jij en je man het comfortabel en warm hebben met onze leren pantoffels & huislaarsjes. Hier bij Woolville vinden we dat iedereen toegang moet hebben tot stijlvol en functioneel schoeisel. Daarom doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat onze producten aan jouw behoeften voldoen. We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om te zien hoe onze schoenen je de komende winter behaaglijk houden! Met vriendelijke groeten, Anna
22 apr 2024

Lekker warm en comfortabel

Heb de 3 paar sokken besteld in mijn maat 39-42, die viel voor mij te groot maar gelukkig paste mijn man ze en vind hij ze lekker zitten. Heb andere sokken besteld in maat 38-39 en die zitten goed, zijn lekker warm en zacht.De pantoffels doen ook hun werk.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij dat je de perfecte pasvorm voor je man hebt gevonden en dat de sokken en pantoffels hun werk doen. Bij ons draait alles om comfort en kwaliteit, dus we zijn erg blij om te horen dat je de perfecte maat hebt met een geweldige pasvorm. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen - dat wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groeten, Anna
17 apr 2024
Artikel goed, betaling werd naar gevraagd terwijl al betaald was
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen! Wij stellen het op prijs dat u het door u gezochte artikel heeft kunnen krijgen en bieden onze excuses aan voor eventuele verwarring met betrekking tot de betaling. Ons doel is om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het spijt ons dat we dat in uw geval niet hebben kunnen doen. Wij streven voortdurend naar verbetering en nemen uw feedback mee bij onze verdere inspanningen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Anna
Liep volgens afspraak. En fijne pantoffels. ☆☆☆☆
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad - we streven ernaar om kwaliteitsservice en producten te leveren die zowel comfortabel als stijlvol zijn. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Met vriendelijke groeten, Anna
CB
Christine B.
Amsterdam
18 apr 2024
Oké, geen toevoeging
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We waarderen alle feedback die we ontvangen en zijn blij om te horen dat je ervaring met ons oké was. In ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsservice en -producten te leveren die onze klanten een tevreden en gelukkig gevoel geven. We hopen dat je snel terugkomt! Met vriendelijke groeten, Anna
30 apr 2024
Goede pantoffel
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je pantoffel. We streven ernaar kwaliteitsproducten te leveren waar onze klanten dol op zijn en we zijn zo blij dat jij tevreden bent met die van jou! We hopen dat je ons in de toekomst in gedachten houdt voor al je schoenenbehoeften. Met vriendelijke groeten, Anna
2 mei 2024
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij dat je over het algemeen een goede ervaring met ons hebt gehad en we waarderen je feedback. Hier in ons bedrijf streven we ernaar om topservice te bieden en ervoor te zorgen dat alle klanten een positieve ervaring hebben. We waarderen je vriendelijke woorden en zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren! Nogmaals bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groeten, Anna
23 apr 2024
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen en je feedback te delen! We zijn blij dat je over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad en we waarderen je waardering van 4 uit 5. We streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en we nemen alle feedback in overweging. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze gemeenschap en ons steunt! Met vriendelijke groeten, Anna
23 apr 2024
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je eerlijke feedback over ons bedrijf te geven! We waarderen je mening oprecht en zijn blij om te horen dat je ons 4/5 beoordeelt. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we waarderen alle steun die je ons geeft. We nemen je feedback serieus en we zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat onze klanten zich gewaardeerd voelen en tevreden zijn met hun ervaring. Nogmaals bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groeten, Anna
Binnen 2 dagen ontvangen, ging prima. Meteen uitgeprobeerd onder toezicht wijkverpleegster. Door ons beiden goedgekeurd. Jullie hadden gelukkig nog 5 paar met maat 42 dus....nu dus nog maar 4...lopen zaaaaaaalig
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij om te horen dat jij en je wijkverpleegster allebei dol waren op de schoenen. Het is een opluchting om te horen dat we genoeg paren in maat 42 hadden om het je naar de zin te maken. Het geeft ons een heel goed gevoel om te weten dat onze klanten van onze producten houden! Met vriendelijke groeten, Anna
CB
Cocky B.
Westknollendam

Schaapjes warmer

De betaling liep even niet synchroon met de bestelling, maar het was snel hersteld. Super blij met mijn bodywarmer en hij ziet er net zo uit als op het plaatje.
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bodywarmer en dat hij er precies zo uitziet als op de foto. Het spijt ons te horen dat er een probleem was met de betalingssynchronisatie, maar we zijn blij dat het snel is opgelost. Hier in onze winkel streven we er altijd naar om de beste ervaring en de beste klantenservice te bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groeten, Anna
7 apr 2024
Heb een paar keer een vraag via email gesteld en kreeg direct antwoord.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat ons team snel en effectief op je vragen heeft gereageerd. We streven we naar een geweldige klantenservice en zorgen we ervoor dat jouw verwachtingen worden overtroffen. We hopen dat je op ons zult blijven vertrouwen voor al je behoeften! Met vriendelijke groeten, Anna
Materiaal en warmte uitstekend Sokmaten soms te ruim/groot
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor de recensie! We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van het materiaal en de warmte van onze producten! We begrijpen dat sokmaten lastig kunnen zijn, dus we proberen altijd zoveel mogelijk informatie te geven in de productbeschrijving. Ons doel is om een maat en pasvorm te vinden die voor iedereen werkt - dus voel je vrij om contact met ons op te nemen als je hulp nodig hebt bij het vinden van de perfecte pasvorm! Met vriendelijke groeten, Anna
prima kwaliteit snel geleverd
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor de lieve woorden, dat stellen we erg op prijs! We streven ernaar om klanten een ervaring van topkwaliteit te bieden en zijn blij dat we je bestelling snel konden leveren. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en dat je voor ons hebt gekozen! Met vriendelijke groeten, Anna
Alles keurig geregeld
19 mrt 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We streven ernaar dat alle klanten een prettige ervaring met ons hebben, en we zijn blij dat we dat voor jou hebben kunnen waarmaken. We zijn trots op onze toewijding aan uitmuntendheid en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Anna
Goede levering
19 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je levering op tijd was. We ons op het leveren van uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, dus we stellen het op prijs om te weten dat je tevreden was met je ervaring. Bedankt dat je een gewaardeerde klant bent! Met vriendelijke groeten, Anna
Het zijn mooie klompen maar ik had een wat zwaardere kwaliteit verwacht
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je de bestelde klompen geweldig vindt. We trots op het aanbieden van kwaliteitsproducten die stijlvol en duurzaam zijn. We hopen dat je nog vele jaren plezier hebt van je klompen! Met vriendelijke groeten, Anna
18 feb 2024
Lekker warm en er zit een stevige zool onder voor ondersteuning.
Antwoord van woolville.nl
Fijn om te horen dat de pantoffels lekker warm zijn en een stevige zool hebben voor ondersteuning. Als u nog verdere vragen heeft of hulp nodig heeft, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om uw comfort en tevredenheid te garanderen. Met vriendelijke groet, Anna
Kwaliteit vd schoenen is heel goed.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor de feedback! We zijn blij om te horen dat je onze schoenen top vindt. We streven ernaar om kwaliteitskleding en -schoenen te maken waar onze klanten dol op zijn. We hopen dat je van onze producten zult blijven genieten! Met vriendelijke groeten, Anna
Snelle levering, goed product
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor de geweldige recensie! We stellen je feedback erg op prijs en zijn blij dat je ons product en de snelle levering goed vond. Nogmaals bedankt, we stellen het echt op prijs! Met vriendelijke groeten, Anna