Onlineaquariumspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Onlineaquariumspullen.nl

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.585 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Onlineaquariumspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jan 2024
Snel correct geleverd, aquariums allen prachtig verpakt en heel aangekomen Top service daar blijf ik graag klant

Versturen met dhl of post nl. dpd heeft vaak vertraging en rijdt vaak door en levert de producten af bij afhaalpunt met een niet thuis bericht, terwijl er niemand aan de deur is geweest. Zolang de verzending niet verandert, bestel ik helaas niet meer bij online aquariumspullen.

Beoordelingen voor Onlineaquariumspullen.nl

Graag voortaan versturen met dhl of post nl

Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Het is natuurlijk jammer dat de bestelling bij de vervoerder niet is verlopen zoals u mag verwachten. Wij hebben helaas geen invloed op de levering of vertragingen ontstaan bij de vervoerder. Ik vind het dan ook jammer dat wij hier als winkel op afgerekend worden, terwijl de zending binnen de door ons beloofde tijd is overgedragen aan de koerier naar keuze. Een review voor DPD kunt u hier achterlaten; https://nl.trustpilot.com/review/www.dpd.com Mocht u in de toekomst de verzending liever via postNL willen dan is dit ook een verzendoptie in de webshop (speciale / diepvries zendingen uitgezonderd). Voor nu bedankt en alvast een heel goed weekend toegewenst ! Mark Steenbergen

Bestelling beoordeling

komen afspraken na, leuk assortiment.
Snelle verzending, goed ingepakt en altijd leuk als er een klein aardigheidje bij de bestelling zit :)

Gewoon goed.

Al diverse keren spullen bij ze besteld. Iedere keer is alles snel verzonden. Eén keer liep het pakketje vertraging op bij DPD (lag niet aan onlineaquariumspullen) en was het niet duidelijk wanneer het pakketje bezorgd zou worden. Mark ging er meteen achteraan, en het pakketje werd nog dezelfde dag bezorgd! Top!
GM
Gerben M.
Groningen

prima winkel

goeie serves en op tijd geleverd en altijd goeie kwaliteit
Service is top. Bijna alles in huis wat met garnalen temaken heeft.
Super goed
26 apr 2024
Op donderdag besteld en op dinsdag in huis...
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
26 apr 2024
Goedenavond Rik, Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Ik heb uw bestelling even bekeken en u heeft een bestelling geplaatst en daarbij gekozen voor postNL briefpost (postzegels zonder tracking). De bestelling van donderdag hebben wij op vrijdag verzonden. Doorgaans zou postNL deze op zaterdag bezorgen maar dit is blijkbaar om onbekende reden niet gebeurt. Aangezien er op maandag geen briefpost wordt bezorgd is deze disndag (dus met 1 dag vertraging) bezorgd. Wij als webshop hebben uw bestelling binnen de beloofde verzentermijn aangeboden aan de vervoerder middels de verzendoptie naar keuze. Ik vind het dan ook jammer dat u ons de vertraging van een extern bedrijf aanrekent waar wij geen invloed op hebben. Middels deze review beoordeelt u ons als webshop en niet de service van PostNL. Het is natuurlijk vervelend dat uw zending een dag later aan is gekomen dan we mogen verwachten maar helaas hebben wij hier ook geen invloed op. Bedankt voor nu en ik wens u een heel fijn weekend toe. Met vriendelijke groet, Mark Steenbergen
24 apr 2024
Persoonlijk had ik twijfel I.v.m. het online aankopen van de lavasteen omdat dit iets Persoonlijk is kwa smaak. Echter was ik verast door de afmeting volgens opdracht en hoe mooi deze was van vorm. Proficiat.
23 apr 2024