Onlineaquariumspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Onlineaquariumspullen.nl
Beoordelingen:

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.585 beoordelingen in totaal  

4,79
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Onlineaquariumspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel correct geleverd, aquariums allen prachtig verpakt en heel aangekomen Top service daar blijf ik graag klant

de meest kritische beoordeling

3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Versturen met dhl of post nl. dpd heeft vaak vertraging en rijdt vaak door en levert de producten af bij afhaalpunt met een niet thuis bericht, terwijl er niemand aan de deur is geweest. Zolang de verzending niet verandert, bestel ik helaas niet meer bij online aquariumspullen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Onlineaquariumspullen.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Late levering (5dagen) en als je niet thuis bent kan je er nog achter gaan lopen..
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
16 apr 2024
Goedemorgen Bjorn, Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Het is natuurlijk vervelend dat de bestelling niet helemaal is verlopen zoals u had verwacht. Ik heb even met de bestelling meegekeken en deze is geplaatst op 08-04-24. Wij hebben deze bestelling op 09-04-24 overgedragen aan DPD, binnen de beloofde 24 uur op de website. De zending is hier 1 dag vertraagd wat natuurlijk spijtig is maar soms gebeurt. Dit valt compleet buiten onze macht en hier kunnen wij als bedrijf helaas ook niets aan doen, dus het is jammer dat ons dit wordt aangerekend. De bezorger staat vervolgens op 11-04-24 bij u op de stoep en dan blijkt u inderdaad niet thuis te zijn, ook iets waar wij of de bezorger iets aan kan doen. I.v.m. diefstal en schade is het niet toegestaan om de zending bij de deur achter te laten dus gaat de zending op 12-04-24 naar een pakketpunt waar u deze kunt afhalen. Al met al een redelijk normaal verloop van deze zending met 1 dag vertraging door DPD en 1 dag omdat u niet thuis was. Levering (4 dagen ipv de ''normale'' 2) is niet heel vreemd en ik vindt het dan ook jammer dat er meteen een 1 ster stempel op gedrukt wordt. Ik wil u bedanken voor de review en feedback en wens u nog een hele fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Mark Steenbergen
BB
boudewijn b.
sint-niklaas
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb nog niks gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
28 feb 2024
Goedemorgen Boudewijn, Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. U heeft bij ons garnalen besteld via een derde partij (kweker). Zoals wij zeer duidelijk op de website vermelden kunnen deze zendingen langer onderweg zijn. De kweker ''verzamelt'' bestellingen gedurende 2 a 3 dagen en verzend alles dan tegelijk. Uw bestelling van 16-02 is op 20-02 aangeleverd bij DPD en DPD heeft de zending op 23-02 afgeleverd. Op de website vermelden wij dat de kweker zendingen binnen 48/72uur door de kweker worden verzonden met een levertijd van 2 tot 5 werkdagen (ma-vr). De bestelling is daarmee binnen de beschreven levertijd geleverd. Ik snap dat hier misschien snel overheen gelezen wordt of dat een pagina niet volledig wordt gelezen, maar ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. We hebben reeds ook de uitleg via de mail gegeven maar helaas geen reactie mogen ontvangen. Voor nu bedankt en graag tot een volgende keer, Mark Steenbergen
23 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
2x besteld 1ste keer veel te laat geleverd planten waren niet meer zo oke kan is gebeuren 2de keer medicatie zieke vissen besteld dringend nodig weeral veel te laat geleverd ook al betaal je meer omdat je PostNL neemt dan verwacht je ook dat het op tijd geleverd word bij andere webshops geen probleem met PostNL toch zeker geen 2x dus dubbele kosten bij andere webshop moeten bestellen waar het dus wel op tijd geleverd is klantenservice krijg je een boertig antwoord is ons probleem niet was op tijd verstuurd ik zal niet snel slechte revieuw geven maar dit verdient voor mij 1ster
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemorgen Erica,Bedankt voor uw recentelijke bestelling en review met feedback. Het is jammer dat uw bestelling bij postNL vertraging heeft opgelopen, dit is helaas niet ongewoon in de drukkere tijden. Dat het toevallig 2x bij onze bestellingen is gebeurt zijn wij geen debet aan. Ik heb het reeds via de mail aan u uitgelegd maar ik zal het ook hier doen, zodat iedereen het complete verhaal heeft. Wij hebben uw bestelling van 18 juni (zondag) op maandag 19 juni aangeleverd bij postNL. Dit is binnen de beloofde verzendtijd vanuit onze kant. PostNL heeft de bestelling vervolgens pas op 23 juni bij u afgeleverd. U kunt zelf in de track and trace zien bij de update van 19 juni dat wij deze hebben ingeleverd bij postNL; 19 juni 17:28 Pakket is ontvangen door PostNL.Ik vindt het jammer dat u denkt dat wij iets kunnen doen aan een vertraging bij postNL terwijl ik via de mail al heb uitgelegd dat wij hier geen invloed op hebben en dat het gedurende drukkere periodes langer kan duren bij verschillende bezorgdiensten. Meer dan dit kan ik u helaas niet vertellen en zo ligt de situatie er voor. Jammer dat u hier anders over denkt.Natuurlijk wel vriendelijk bedankt en een heel goed weekend gewenst!Met vriendelijke groet,Mark Steenbergen
5 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
The color of the product does not match the advertised, the advertised color is a very light brown color, the one sent to me has a STRONG brown color, with green spots.
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Hello Rui Jorge Sampaio,Thanks for your order and review with feedback.I am sorry the color of the decorations appears to be different then the product picture on the website. We get this product from our supplier in closed boxes so we cant check every single thing before sending out. I was not aware of this situation until this review so I was not in a position to offer a solution.If you where to contact us through an email or any other way I would be more then happy to resolve the situation for you. That way we could make the whole experience a positive one and the review would not be necessary. However, if you do not contact us we cant help you. I am sad you did not give us the chance to help you out before posting an immediate review. Besides this, we would still like to resolve the situation for you! If you want an solution please contact us; onlineaquariumspullen@gmail.com so we have a change of solving this with you.With kind regards,Mark Steenbergen
6 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Paket wurde nicht geliefert,trotz Lieferbestatigung von DPD. Beschwerde bei DPD hat bisher kein Erfolg gebracht. Vor einer Woche telefonisch bei DPD beschwert.
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Hello Katja,Thanks for the order and review with feedback.You did purchase an product with us on the 26th of July, which has been delivered according to DPD on the 29th of July to the given address. You write you make complains with DPD, but you gave leaving behind at property permission for the shipment. This means DPD can leave the package at your door when you are not at home. Also, when signing this you give away all right on making a claim when the package disappears, DPD notify this clearly in the statement. When they leave it unattended is can get stolen for example, but the risk is for the receiver when you signed for this option. I am sorry you did not get your package, but I am sad you did not notify us before leaving a review. We where unaware of the situation so we could not offer any from of help to resolve the situation or help by contacting DPD on your behalf. I am sad the conclusion was made without giving us a change to help. Also, your review is more DPD related then a review for our shop. You leave a review for DPD here; https://nl.trustpilot.com/review/www.dpd.com. I am sorry about your situation, but please never pick the option of leaving it behind again. With this agreement between you and DPD (we have nothing to do with this), you also sign away your right to any compensation in cases of lost goods.With kind regards,Mark Steenbergen
7 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
44 Panzerwels Eques nach dem behandelnden Tod. Garnelen alle ok. Behandlung nach Beschreibung gemacht. 250 Liter 5 Gramm. Katastrophe
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Hello Radoslaw Paul Kotzian,Thanks for your order and review with feedback. I am sorry this happened to you, it is sad animals die when medicines are misused. HOWEVER, we state this very clearly on the website; -* Dieses Produkt sollte fur Fische ungefahrlich sein. Da uns ein anderslautender Bericht vorliegt, erfolgt die Verwendung in einem Aquarium mit Fischen auf eigene Gefahr. Die Nutzung erfolgt jederzeit auf eigene Gefahr.Also on the package itself: PLEASE REMOVE FISH AND SHRIMP BEFORE USE. We sell the medicine against planaria, which works perfectly. However, if the instructions are not read securely, things go south. If you ever use medication again make sure to read the instructions carefully, this catastrophe could have been prevented that way.With kind regards,Mark
4 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zou fijn zijn als ik iets binnenkrijg om re beoordelen
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemiddag Johan,Bedankt voor uw bestelling en review. Het staat u natuurlijk volledig vrij om op de kop te drukken wanneer u de bestelling ontvangen heeft. Het is niet nodig om eerder al de review te maken dan het moment dat er ook echt iets te melden is. Het jaarlijks terugkerende fenomeen van drukte in deze zelfde periode is vervelend, maar wij kunnen hier helaas ook niets aan doen. Wij hebben uw bestelling van 29-11 op 30-11 aan DPD overhandigd.Het is natuurlijk erg vervelend dat uw bestelling vertraging heeft bij DPD. Wij als webshop staan hier echt compleet los van. Wij doen ons best om goede service te bieden en het is jammer als dit niet wordt weerspiegeld bij de vervoerder, maar wij hebben hier helaas geen invloed op. Met de review raakt u dan ook ons, en niet DPD. U kunt een beoordeling voor DPD hier achterlaten; https://nl.trustpilot.com/review/www.dpd.com.Ik hoop dat u begrip heeft voor de situatie vanuit onze kant en ik hoop dat u de bestelling spoedig ontvangt. Het staat u altijd vrij om de review richting ons te wijzigen maar dit is natuurlijk geheel aan uzelf!Voor nu bedankt en alvast een fijne avond,Mark Steenbergen
14 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mijn product is niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemiddag Luc,Bedankt voor uw bestelling en revieuw met feedback. Het is natuurlijk vervelend dat u de producten niet ontvangen heeft. U spreekt van Onzichtbare savu pods omdat u niets heeft ontvangen. Het is jamer dat wij een onzichtbare email hebben ontvangen om te informeren naar de zending. We kunnen en willen u graag helpen maar dan moeten we wel op de hoogte gesteld worden. Middels een onzichtbare email gaat dit natuurlijk moeilijk.We helpen u natuurlijk alsnog graag! Zendingen welke middels DPD verzonden zijn worden verzekerd. Bij verlies of schade kunnen wij een case maken bij DPD en zo een nieuwe zending voor u klaarmaken. We moeten ook hiervoor uiteraard wel even op de hoogte gesteld worden, anders weten we niet dat er iets mis gaat.Dat er niet is geinformeerd of een kans is geboden tot een oplossing is jammer. Dan hadden we het geheel wel gewoon positief kunnen afronden en dan hadden we ook een mooie review kunnen ontvangen. Als u ons even de zaak wilt mailen naar; onlineaquariumspullen@gmail.com dan help ik u graag verder en zorgen we dat u de producten ontvangt!Met vriendelijke groet,Mark
21 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemiddag Ferdi,Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Jammer dat de bestelling nog niet ontvangen is, tot het moment van de review zijn wij hier niet van op de hoogte gesteld. Uw bestelling is van vrijdag 16 juni en wij hebben deze binnen de beloofde aanlevertijd (1 werkdag ma-vr) op maandag 19 juni aangeleverd bij postNL. Normaalgesproken wordt deze dan dinsdag 20 juni bezorgd maar postNL heeft erg veel vertragingen momenteel i.v.m. drukte en personeelstekorten zoals alom bekend is; https://www.ad.nl/economie/bezorgchaos-bij-postnl-door-vakantiegeld-soms-moet-je-een-week-wachten~a7d0270a/?referrer=httpsprocent3Aprocent2Fprocent2Fwww.google.comprocent2FIk vindt het jammer dat u ons een shopreview geeft voor een vertraging bij de bezorgdienst waar wij niets aan kunnen doen. Ik hoop dat u ons kunt beoordelen op wat wij verkopen en het product, en de beoordeling voor postNL bij postNL achterlaat. Wij zijn nu de dupe van de vertraging bij postNL, terwijl wij hier niets aan kunnen doen. We hopen dat u de bestelling spoedig ontvangt en vooruit kunt met de bestelde spulletjes.Met vriendelijke groet,Mark Steenbergen
8 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ondui
Beoordeling melden