Onlineaquariumspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Onlineaquariumspullen.nl

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.585 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Onlineaquariumspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jan 2024
Snel correct geleverd, aquariums allen prachtig verpakt en heel aangekomen Top service daar blijf ik graag klant

Versturen met dhl of post nl. dpd heeft vaak vertraging en rijdt vaak door en levert de producten af bij afhaalpunt met een niet thuis bericht, terwijl er niemand aan de deur is geweest. Zolang de verzending niet verandert, bestel ik helaas niet meer bij online aquariumspullen.

Beoordelingen voor Onlineaquariumspullen.nl

Graag voortaan versturen met dhl of post nl

Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Het is natuurlijk jammer dat de bestelling bij de vervoerder niet is verlopen zoals u mag verwachten. Wij hebben helaas geen invloed op de levering of vertragingen ontstaan bij de vervoerder. Ik vind het dan ook jammer dat wij hier als winkel op afgerekend worden, terwijl de zending binnen de door ons beloofde tijd is overgedragen aan de koerier naar keuze. Een review voor DPD kunt u hier achterlaten; https://nl.trustpilot.com/review/www.dpd.com Mocht u in de toekomst de verzending liever via postNL willen dan is dit ook een verzendoptie in de webshop (speciale / diepvries zendingen uitgezonderd). Voor nu bedankt en alvast een heel goed weekend toegewenst ! Mark Steenbergen
21 apr 2024
4 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
De artikelen waren wel aangekomen, later dan ik verwacht had! Maar helaas was de pakket/doos half nat bezorgd....dus was bang dat er lekkage was ontstaan tijdens transport! De flessen waren ook met plastic zakken in gepakt, waardoor veel condens vocht in de zakken zit. Dat vindt ik al een beetje vreemd dat ze in plastic zakken zijn verpakt!
27 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Producten zijn zeer goed maar bezorgingskosten in verhoudig nogal prijzig. DPD heeft in mijn woonplaats maar een afhaalpunt ver weg dus noodgedwongen gekozen voor het dure Post.nl, 7,75 voor klein pakketje.
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb nogal moeten zoeken of ik de goeie planten heb gekregen omdat de namen op de bestellijst afweken van het bestelde.
30 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Producten zijn goed. Bezorging duurde erg lang. Zaterdag voor 17.00 uur besteld. Woensdag pas binnen.
1 jan 2024
Goedemiddag Corina,Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Ik zie dat u op zaterdag een bestelling heeft geplaatst om 16;04. Wij versturen pakketjes op maandag t/m vrijdag zoals vermeld op de website, dus deze is ook zoals beloofd op maandag aangeboden aan DPD. DPD heeft de bezorging met 1 dag vertraagd waardoor de zending uiteindelijk op woensdag is bezorgd. 1 dag vertraging in het bezorgproces is natuurlijk jammer, maar zeker niet uitzonderlijk in wat drukkere tijden. Wij kunnen hier tevens niets aan doen. Wij hebben de zending binnen het beloofde termijn bij DPD aangeboden. Wij werken niet voor DPD en wij hebben geen invloed op de snelheid van het bezorgproces. Ik baal er dan ook een beetje van dan wij de dupe zijn voor een review welke eigenlijk niet over ons gaat, maar over DPD. U kunt deze altijd hier kwijt; https://nl.trustpilot.com/review/www.dpd.comVoor nu bedankt en een hele fijne dag gewenst,Mark Steenbergen
13 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Voor mijn partner en zijn aquatoum besteld. Op de afbeelding dacht ik dat het
1 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Had wel graag de echte snow flakes verkregen dit vond ik wel jammer
12 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het kwam verdroogd en beschadigd aan
1 jan 2024
Goedemiddag Faith,Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Het is natuurlijk jammer om te horen dan het niet geheel naar wens is ontvangen. Tot het moment van deze review heeft u ons hiervan niet op de hoogte gebracht waardoor wij u nog niet hebben kunnen helpen. We doen dit natuurlijk graag, maar dan moeten we wel op de hoogte gebracht worden. Dan hadden we dit direct naar tevredenheid kunnen oplossen en hadden we een positieve afsluiting kunnen realiseren.We doen dit natuurlijk graag alsnog! Zou u een foto van het ontvangen product willen mailen naar onlineaquariumspullen@gmail.com? Dan kijken we graag naar de klacht en lossen we dit voor u op! Met vriendelijke groet,Mark Steenbergen
3 jun 2023
Product anders dan verwacht
7 jan 2024
kan altijd beter
1 jan 2024
Goedenavond Reinhilde,Bedankt voor uw bestelling en review (zonder feedback). De manier van een review schrijven kan altijd beter. We vernemen dan ook graag wat er beter kan, zodat wij iets kunnen verbeteren. Vermelden dat het altijd beter kan zonder onderbouwing is helaas geen feedback waar wij iets mee kunnen. We vernemen het natuurlijk alsnog graag en staan altijd open voor suggesties / verbeteringen! Met vriendelijke groet,Mark Steenbergen