Onlineaquariumspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Onlineaquariumspullen.nl

116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.587 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Onlineaquariumspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jan 2024
Snel correct geleverd, aquariums allen prachtig verpakt en heel aangekomen Top service daar blijf ik graag klant

Versturen met dhl of post nl. dpd heeft vaak vertraging en rijdt vaak door en levert de producten af bij afhaalpunt met een niet thuis bericht, terwijl er niemand aan de deur is geweest. Zolang de verzending niet verandert, bestel ik helaas niet meer bij online aquariumspullen.

Beoordelingen voor Onlineaquariumspullen.nl

7 apr 2024

Alsnog niet voorradig artikel

Graag ook feedback indien voorradig product bij bestelling alsnog niet voorradig blijkt zodat er kan gekozen worden om alle andere bestelde producten alsnog sneller te ontvangen zonder te moeten wachten tot het product terug op voorraad komt
Over het algemeen zeer goed en snelle levering. Het enige jammer is dat het koraal mos heel weinig is ( het kleine potje was zelfs maar voor de helft met mos) maar waarschijnlijk zal het gewicht wel kloppen.

Bestelling snel ontvangen

Goed: prijzen & verzending, contact Kan beter: langere tht opsturen
Super op de hoogte gehouden en snel geleverd.
4 feb 2024

Levering co2 fles (je)

De levering was goed, had een grotere fles verwacht en het afstellen gaat niet zo fijn maar met een beetje geduld lukt het wel.
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Afgelopen week een bestelling geplaatst en de volgende dag verzonden. Helaas heb ik het pakketje na 5 dagen nog steeds niet binnen en ook het bezorgmoment is nu onbekend. Contact met winkel verder helemaal super. Jammer dat post nl het verpest voor de winkels
13 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik had een foute gemaakt in mijn bestelling en na een email gestuurd te hebben is die fout voor mij gecorrigeerd. Goede service. De plantjes in de blisters zagen er goed uit met een enkel verlept blaadje, die weggehaald. Staan mooi in mijn aquarium.
18 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Kut bezorgings dienst niet aan de deur geweest kan ik zien via mijn camera deurbel en ben thuis en is gelijk afgeleverd bij ophaal punt natuurlijk kan de speciaal zaak er niks aan doen maar misschien wel iets aan de leverancier
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemiddag Js Van der Putten,Bedankt voor uw bestelling en review met feedback!Het is natuurlijk vervelend om te horen dat de bezorging van uw bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Ik wil u er wel graag op attenderen dat u hier een review schrijft aan ons als webshop, niet aan DPD. Om dit te doen kunt u deze link volgen: https://nl.trustpilot.com/review/www.dpd.comWe zijn dan ook benieuwd naar uw ervaring met onze webshop, ons assortiment en onze klantenservice / berichtgeving. Het is spijtig dat enkel het negatieve wordt vermeld, daar een bestelling veel meer omvat dan enkel de bezorging (door een externe vervoerder).Met vriendelijke groet,Mark Steenbergen
Geïmporteerde beoordeling
Het cholla hout lijkt erg op cholla hout. De verzendkosten vielen wel tegen voor iets wat praktisch door de brievenbus had gepast.
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snel geleverd vh bestelde product. Wel beeetje onduidelijk hoe verder met deel bestelling die naar andere leverancier door
Geïmporteerde beoordeling
Prima webshop, lost een (klein) probleem met bestelling. Super snel en netjes op. Zal er zeker vaker bestellen.
13 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik vind alles prima, de service uitstekend zelfs, behalve de levertijd. Die is echt te lang meestal.
6 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Was een dag te vroeg,wat als ik levering was dag te vroeg wat als ikniet thuis was? verder alles ok
Geïmporteerde beoordeling
Grotendeels spullen netjes afgeleverd. Helaas een aantal plantjes hebben de reis niet overleefd.
22 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Plantjes hadden een paar deukjes in de verpakking, maar toch zeer tevreden met mijn bestelling!