bergzeit.nl- Logo - Beoordelingen

bergzeit.nl

397 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.521 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jun 2021
bergzeit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 aug 2023
De bezorging was wat laat (DHL). Daar kon Bergzeit weinig aan doen. Wel waren ze hier goed over te bereiken en waren ze behulpzaam en informatief. Klein verbeterpuntje: de zending had wellicht wel een dagje eerder verzonden kunnen worden … en er zijn vaker problemen met de lokale DHL aldaar begreep ik. Misschien is het tijd om een andere koeriersdienst te kiezen? desalniettemin: ik ben heel blij met mijn broek en sokken en dat voor een heel goede prijs! En een betrouwbaar adres voor een volgende aankoop!

De lowa renegade gtx mid ws 39,5 waren mooi en goed gemaakt. Helaas hadden ze ten opzichte van mijn oude lowa renegade gtx mid ws 39,5 een smallere zool. Hierdoor knelden deze nieuwe schoenen, terwijl mijn oude vanaf het begin perfect pasten. Ik verwachtte dit niet, omdat ik dezelfde type schoen in dezelfde maat had besteld. Met Bergzeit daarover contact opgenomen. Het duurde lang voordat er een antwoord op mijn vraag/klacht en verzoek tot restitutie incl retourkosten kwam. Bergzeit heeft de retourkosten niet vergoed. Wat ik niet netjes vind, omdat ik niet kan weten dat de nieuwe schoen smaller valt dan mijn oude terwijl de schoen al jaren onveranderd is. Wel bestaan er 3 wijdte maten. Ik heb normaal (mijn oude waren dat ook) en die ook besteld. Helaas zal ik niet meer bij Bergzeit bestellen.

Beoordelingen voor bergzeit.nl

PB
PJB B.
Swalmen
7 apr 2024
Mijn bestelling zou binnen 4 dagen worden geleverd. Uiteindelijk was de planning dat DHL het op dag 5 zou afleveren op het DHL pakketophaalpunt. Echter de DHL bezorger wist het afgiftepunt niet te vinden (!?). Er is maar een DHL afgiftpunt in ons dorp…. Hierop is de bestelling zonder meer weer retour gestuurd naar Duitsland. Ik heb een bericht gestuurd naar de helpdesk van Bergzeit met het verzoek om dan maar de bestelling te sturen naar ons huisadres. We zijn nu bijna 2 weken verder en de enige reactie die ik van Bergzeit heb gekregen is een mail dat ze te druk zijn om mijn bericht voorlopig te beantwoorden. Dus nu sta ik nog steeds met lege handen en heb uiteraard wel betaald. Met deze ervaring is dit de eerste en laatste bestelling van mij bij Bergzeit…..
Antwoord van bergzeit.nl
Hoi! Bedankt voor je feedback en excuses voor het niet leveren en trage beantwoording. We hebben momenteel meerdere problemen met DHL en ophaalpunten die niet gevonden kunnen worden, we zijn er mee bezig om te bekijken waar dit aan ligt om dit in de toekomst te voorkomen. Mijn collega neemt z.s.m. contact op voor een oplossing. Groeten, Paul Bergzeit
Beloven Levertijd 3-4 werkdagen. Inmiddels 2 weken verder en nog steeds niets ontvangen
Antwoord van bergzeit.nl
Hallo, Dank voor je feedback en excuses voor het ongemak en het lange wachten. Ik heb je bestelling bekeken, deze kon helaas niet geleverd worden bij het adres dat is opgegeven. De reden hiervoor kan ik zo snel niet achterhalen, daar gaan we mee bezig. Mijn collega neemt z.s.m. contact met je op om het e.e.a. toe te lichten en een oplossing te vinden. Nogmaals excuses en je hoort van ons. Groeten, Paul Bergzeit
Mijn hele bestelling is niet aangekomen. Ze hebben het geld teruggestort. Heel vreemd
KS
kees s.
Utrecht
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen.
Antwoord van bergzeit.nl
Hoi! Bedankt voor je feedback en excuses voor de foute levering. We hebben momenteel meerdere problemen met DHL en ophaalpunten die niet gevonden kunnen worden, we zijn er mee bezig om te bekijken waar dit aan ligt om dit in de toekomst te voorkomen. Mijn collega neemt z.s.m. contact op voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Paul Bergzeit
schoenen wel bezorgen na bestelling!
18 jan 2024
Bergzeit, een geweldig bedrijf op zich, kiest voor DHL als meest ONbetrouwbare vervoerder. Zie Trustpilot : DHL score 1,1. Dus bij Bergzeit niets bestellen is mijn advies totdat ze een andere bezorgdienst nemen. Je krijgt van Bergzeit, zeer onbeleefd, een no-reply bericht dat een pakket zogenaamd niet bezorgd kon worden door de hufters van DHL. Excuses, ik houd niet van liegen.
Antwoord van bergzeit.nl
Hallo Robert, Dank voor de feedback en tevens ook de eerdere e-mail naar onze klantenservice. We nemen uw feedback mee richting DHL. Onze algemene ervaring is niet zo dramatisch, zulke berichten veranderen de zaak daarin natuurlijk. We zijn daarom blij met deze feedback, wij zien namelijk niet meer geheel hoe de bezorging verloopt nadat we het pakket hebben afgegeven. Nadat DHL ons laat weten het pakket niet te hebben kunnen bezorgen, wordt er automatisch een no-reply bericht gegenereerd om u als klant z.s.m. op de hoogte te stellen van de leveringstatus. Waarom en of dat klopt kunnen wij helaas niet controleren. Nogmaals excuses voor het ongemak en uw ontevredenheid. Wij houden ook niet van liegen. Zoals gezegd, we nemen uw feedback mee voor de toekomst om onze service te verbeteren. Nogmaals dank. Hopelijk zien we u desondanks nogmaals terug in onze winkel, we zijn in het verleden erg blij met u geweest. Alvast een goed weekend en met vriendelijke groeten, Paul Bergzeit
AV
A. J. v.
Niederlande
Helaas duurde de bezorging erg lang en bleek dat ik elders dezelfde fleecejas kon krijgen binnen 1 dag bezorgd en €10 goedkoper ondanks jullie zg extra korting op de ‘actie aanbiedingen’.
Antwoord van bergzeit.nl
Hoi! Bedankt voor je feedback! Excuses voor de vertraagde levering, dat hopen we de volgende keer beter te doen. Dat een product elders goedkoper is, dat kan natuurlijk. We proberen interessante deals aan te bieden, dit is echter geen laagste prijs garantie. Gelukkig heb je een mooie fleecejas gevonden en hopelijk heb je er veel plezier van! Hopelijk kunnen we ons in de toekomst beter bewijzen. Groeten, Paul Bergzeit
3 sep 2023
Helaas blijkt 1 shirt niet leverbaar, heel erg jammer. Om het geld terug te ontvangen vind ik het erg omslachtig gaan. Een formulier invullen en retour zenden. Moeilijk gedoe. Een vergoeding in de vorm van kosteloos bestellen had ik kunnen waarderen. Wil ik nu alsnog een shirt bestellen moet ik verzendkosten betalen.
4 sep 2023
Hoi! Ten eerste excuses voor de foute levering, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We nemen je feedback mee in onze volgende beoordeling van dit proces, dank daarvoor! Het geld is vandaag retour gestort, tevens met een kortingscode om de verzendkosten te compenseren (dat is normale gang van zaken bij ons). Nogmaals dank en excuses en we hopen je graag nog eens terug te zien! Groeten, Paul Bergzeit
13 sep 2023

Na 2 weken bestelling nieteens verzonden

Ik heb ruim twee weken geleden een bestelling geplaats waarbij mij een levertijd van 2-4 werkdagen werd beloofd. De bestelling is nog nieteens verzonden. En de klantenservice reageert niet op mijn mail. Vond dit altijd een fijne site, maar hier baal ik heel erg van.
14 sep 2023
Hi Gijs, Dank voor je feedback. Door een systeemfout is je bestelling helaas niet bij ons in het systeem terecht gekomen, dat moet natuurlijk niet zo zijn. Je e-mail is goed ontvangen, mijn collega neemt z.s.m. contact met je op om te zoeken naar een beste oplossing! Onze excuses voor dit ongemak, dit hoef je natuurlijk niet van ons te verwachten. Helaas gaat er wel eens wat mis... We nemen je feedback mee en proberen te verbeteren in de toekomst! Met vriendelijke groet, Paul Bergzeit
20 mei 2023
Betere foto’s plaatsen zodat mismatch met de bestelde spullen voorkomen wordt.
22 mei 2023
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit
28 sep 2023

Na 2 weken nog niks ontvangen

De levering is 14 dagen na bestelling nog niet in huis.
29 sep 2023
Hi Maarten, Bedankt voor je bericht en feedback. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, we gaan het voor je uitzoeken en komen z.s.m. bij je terug! Excuses voor het ongemak, dit had natuurlijk niet zo moeten gaan. Groeten, Paul Bergzeit
JM
Jean M.
HEILOO
bestelling is niet geleverd!
16 dec 2023
Hoi! Bedankt voor je feedback! We gaan contact met je opnemen. Groeten, Paul Bergzeit