bergzeit.nl- Logo - Beoordelingen

bergzeit.nl

397 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.521 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jun 2021
bergzeit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 aug 2023
De bezorging was wat laat (DHL). Daar kon Bergzeit weinig aan doen. Wel waren ze hier goed over te bereiken en waren ze behulpzaam en informatief. Klein verbeterpuntje: de zending had wellicht wel een dagje eerder verzonden kunnen worden … en er zijn vaker problemen met de lokale DHL aldaar begreep ik. Misschien is het tijd om een andere koeriersdienst te kiezen? desalniettemin: ik ben heel blij met mijn broek en sokken en dat voor een heel goede prijs! En een betrouwbaar adres voor een volgende aankoop!

De lowa renegade gtx mid ws 39,5 waren mooi en goed gemaakt. Helaas hadden ze ten opzichte van mijn oude lowa renegade gtx mid ws 39,5 een smallere zool. Hierdoor knelden deze nieuwe schoenen, terwijl mijn oude vanaf het begin perfect pasten. Ik verwachtte dit niet, omdat ik dezelfde type schoen in dezelfde maat had besteld. Met Bergzeit daarover contact opgenomen. Het duurde lang voordat er een antwoord op mijn vraag/klacht en verzoek tot restitutie incl retourkosten kwam. Bergzeit heeft de retourkosten niet vergoed. Wat ik niet netjes vind, omdat ik niet kan weten dat de nieuwe schoen smaller valt dan mijn oude terwijl de schoen al jaren onveranderd is. Wel bestaan er 3 wijdte maten. Ik heb normaal (mijn oude waren dat ook) en die ook besteld. Helaas zal ik niet meer bij Bergzeit bestellen.

Beoordelingen voor bergzeit.nl

RB
Ron B.
Steenwijk

Kosten voor retourzending

Ik heb voor het wandelen nieuwe schoenen besteld. Omdat mijn huidige schoenen van Meindl zijn heb ik bij Bergzeit een ander model Meindl besteld. In de omschrijving stond breed. Helaas waren ze niet zo breed als mijn huidige schoenen en heb ik ze terug moeten sturen. Helaas moet je daarvoor betalen. De les die ik heb geleerd is dat ik beter schoenen kan bestellen die ik al eerder heb gehad en niet alleen uitga van de omschrijving op een website.

Verzending zeer traag

De producten waren in orde, maar de verzending niet. Het duurde erg lang eer ik mijn pakket ontving (meer dan een week). Op mijn e-mail hierover is nooit gereageerd. Niet netjes vind ik.
Antwoord van bergzeit.nl
Hoi! Bedankt voor je feedback! Nemen we mee voor verbetering en excuses hiervoor. Groeten, Paul Bergzeit

Toch wel wat verbeter punten

Niet duidelijk in maat voering, advies was om je normale maat te bestellen, deze viel uiteindelijk te klein. Bij retourneren zat er niet standaard een retour label bij de verpakking, heel onhandig als jezelf nergens kan printen. Gemaild en deze zou toegestuurd worden, veel te laat. Uiteindelijk maat groter besteld en deze zitten prima. Blij met mijn nieuwe outdoor schoenen.
21 jan 2024

Te lange tijdsduur.

Verzending / retour zendingen plus terugbetaling duren echt te lang. Dit is voor mij een reden om artikelen dichterbij te zoeken.
28 jan 2024

De lowa renegade gtx mid ws 39,5 (zouden perfect moeten passen) bleken te smal, toch geen retourkosten vergoed gekregen.

Er is nog ruimte voor verbetering

Door nodige twijfels voor aanschaf eerst gemaild. Behandelaar bleek niet op de hoogte van artikelen en voorraad. Na wat heen en weer gemaild, dat wel snel ging, wel tot aanschaf over gegaan. Vooral omdat zij 1 van de weinige leveranciers in Nederland zijn van gewenste item. Levering zou tussen 3 en 5 dagen zijn, item werd uiteindelijk pas de 5de dag aangeboden bij vervoerder. Item lag los in doosje, zonder vulmateriaal, waardoor lichte schade is ontstaan aan de verpakking. Voor normale items niet zo'n probleem in dit geval was het voor mij belangrijk het item compleet met originele verpakking onbeschadigd te ontvangen. Dus alles lijkt uiteindelijk goed te komen, maar iets meer levertijd, iets meer aandacht voor materialen, iets meer kennis aan de telefoon en het was echt top geweest.
Hoi! Bedankt voor je feedback! Kunnen we wat mee :) Groeten, Paul Bergzeit
Helaas is mijn horloge door het bezorg bedrijf zelf getekend en stond dit pakketje zonder neerleg verzoek toch voor mijn deur. Gezien de waarde van het horloge is dit niet wenselijk. Tevens had het horloge ontvreemd kunnen zijn.
31 mei 2023
Hoi! Bedankt voor je feedback! Dat had niet moeten gebeuren en gaan we oppakken. Groeten, Paul Bergzeit
AV
Anneloes V.
Nootdorp
Ik weet niet of het aan Bergzeit lag of aan het vervoersbedrijf, maar levering duurde 2x zo lang, dan verwacht. Op zich niet erg, maar het wisselde iedere dag wanneer het pakje zou komen
16 dec 2023
Hoi! Bedankt voor je feedback! Dat is inderdaad niet de bedoeling of gebruikelijk, we gaan nog eens bekijken waar dit aan heeft gelegen en proberen te verbeteren voor de volgende keer. Groeten, Paul Bergzeit
RE
20 aug 2023
Product beviel niet, maar dat blijft persoonlijk. Retour procedure duurt erg lang. Maar zit dan ook in Duitsland.
21 aug 2023
11 mei 2023
Was eerste bestelling. Ging goed maar verder geen ervaring.
12 mei 2023
Hoi! Bedankt voor je feedback! Hopelijk tot een volgende bestelling ;) Groeten, Paul Bergzeit
9 sep 2023
In principe goed maar wat traag
11 sep 2023