snelleofferte.nl

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.077 beoordelingen in totaal

Jullie behandeling was voor mij bijzonder perfect echter na uitgebreid overleg met mijn familie dus ook met mijn kinderen wil en moet ik toch helaas afzien van mijn interesse in een traplift als 75 jarige weduwnaar wonende in levensloop bestendige huurwoning. Hopende dat de destijds gemaakte afspraak op 28-02 a.s. dan ook zal kunnen vervallen dank ik U oprecht voor uw prettige medewerking.

Ik heb vanmorgen iemand gesproken over 2ehands trapliften. Deze persoon heeft mij toegezegd mij binnen 10 minuten een mail te sturen met alle informatie maar tot op dit moment heb ik deze mail nog niet ontvangen. Aan de telefoon had ik echt het gevoel dat er flink werd doorgepakt. Daarna heb ik alleen deze mail ontvangen

Beoordelingen voor snelleofferte.nl

goed persoonlijk gesprek
7 apr 2024
Keurig te woord gestaan en goed meegedacht.
BK
Ben K.
Almelo
Snelle reactie, vriendelijke intaker,
Zeer snelle reactie van bedrijven!
The reaction was virtually instant, not bad for a Sunday! A supplier has been selected. However, from all the reactions, nothing like the advertisement model photo, was ever presented. Perhaps, a photoshopped model..??
Zeer snelle en deskundige reactie met duidelijke uitleg
Men was vriendelijk, en gaf goede adviezen.
dat het super snel is
Zeer snel contact
Er hebben zich twee firma’s gemeld een heeft na uitleg een richtprijs gegeven en de ander is ter plekke geweest en heeft ook een richtprijs afgegeven maar mijn mening is dat van mening dat ik nog niet toe was om een traplift aan te schaffen en dat is zo.mvrg H Waterval
PA
7 jan 2024

Supersnelle reactie

Gisteren aangevraagd en ook al was het moeilijk mij te bereiken, vandaag al een reactie. Hoe het resultaat zal zijn wachten we nog even af. Maar tot nu toe: SUPER
Weinig beter, ik had mijn mail nog niet verstuurd, of mijn telefoon rinkelde al.
Snelle reactie. Kwaliteit van de geboden offertes moet nog blijken !
4 feb 2024
Leuk gesprek gehad en niet alleen over inloop douches.
Snelheid
31 dec 2023
Dame (Ageeth) wist ons prima te helpen. Veel informatie gevraagd en ongevraagd. Wist net dat kleine beetje te overtreffen om ons over de streep te trekken. Erg blij met deze dame van de klantenservice. Net dat beetje meer dat doet een mens goed!
20 jul 2023
Tristan heeft onmiddelijk gebeld en contact met Mobeilae gelegd. Het was perfect@
3 okt 2023
Er werd snel en adequaat gereageerd. Er volgden snel een aantal aanbieders.
18 mei 2023
Erg snelle reactie , en snel een afspraak voor een vrijblijvende offerte. 👍