abitare-interiors.com- Logo - Beoordelingen

abitare-interiors.com
Beoordelingen:

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43 beoordelingen in totaal  

4,32
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prima service. Communicatie kunnen ze nog aan werken; zending stond zomaar voor de deur zonder aankondiging. Als het gaat om een grote zending (in dit geval eetkamerstoelen) dan wil je weten wanneer het arriveert. Uiteindelijk stoelen terug moeten sturen omdat het niet stond in ons interieur Kosteloos retourneren was afspraak vooraf en heeft bedrijf zich aan gehouden. Retourneren ging niet van zelf maar uiteindelijk wel gelukt. Terugbetaling van geld gebeurde vrij snel. Al met al een prima bedrijf met mooie meubels.

de meest kritische beoordeling

2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duurde lang voordat het materiaal verstuurd werd. En bij aankomen bleek het behang helemaal niet beschermd te zijn. Het behang kwam gedeukt aan. Ik ben benieuwd wat de behanger hiervan gaat zeggen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor abitare-interiors.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet echt blij met levering en manier van sturen

Duurde lang voordat het materiaal verstuurd werd. En bij aankomen bleek het behang helemaal niet beschermd te zijn. Het behang kwam gedeukt aan. Ik ben benieuwd wat de behanger hiervan gaat zeggen.
Beoordeling melden
Antwoord van abitare-interiors.com
3 dec 2023
Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons ten zeerste dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Na zorgvuldige inspectie van de bijgevoegde foto's, hebben we vastgesteld dat er geen schade is aan de behangrollen zelf. De originele verzendverpakkingen zijn gecertificeerd door ARTE. Het kan echter voorkomen dat tijdens het transport door DHL, POSTNL of andere koeriersdiensten schade aan de verpakking ontstaat, waarop wij en ARTE helaas geen directe controle hebben. Het is onze prioriteit dat het product zelf geen schade oploopt. Mocht dit wel het geval zijn, dan zullen wij dit natuurlijk oplossen. Wij hopen op uw begrip dat deze omstandigheden buiten onze controle liggen.