abitare-interiors.com- Logo - Beoordelingen

abitare-interiors.com

29 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43 beoordelingen in totaal

Prima service. Communicatie kunnen ze nog aan werken; zending stond zomaar voor de deur zonder aankondiging. Als het gaat om een grote zending (in dit geval eetkamerstoelen) dan wil je weten wanneer het arriveert. Uiteindelijk stoelen terug moeten sturen omdat het niet stond in ons interieur Kosteloos retourneren was afspraak vooraf en heeft bedrijf zich aan gehouden. Retourneren ging niet van zelf maar uiteindelijk wel gelukt. Terugbetaling van geld gebeurde vrij snel. Al met al een prima bedrijf met mooie meubels.

14 mei 2023
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar ik heb nog geen enkele communicatie ontvangen van het bedrijf sindsdien. Ik zou het erg waarderen als ik een update zou kunnen ontvangen over de status van mijn bestelling (order AB0005343).

Beoordelingen voor abitare-interiors.com

Persoonlijke en snelle service
Alles werd heel goed ingepakt, intact aangekomen. Super mooie decoratie allemaal!
Heldere communicatie, product in goede orde ontvangen.
Goede en nette service
Ik zou niks meer kopen bij Abitare vanwege de toch wel ongepaste opmerking en dat alles weg word gewuifd onder het motto met de hand gemaakt. Daar waar ons bij de eerste kennismaking een klok werd afgeraden aangezien het allemaal uit China komt en de letters er wel eens scheef of af kunnen vallen maar Richmond wel goede service zou hebben. Mooi niet
13 jan 2024
Snelle reactie via social media. Goed advies op maat! Top kwaliteit accessoires en meubels!
23 aug 2023

Uitmuntend!

Marco is klantvriendelijk en servicegericht. Hij is professioneel, denkt met je mee geeft je ook interieur advies en doet er alles aan om je de juiste woonbeleving te geven. Na aanschaf en in gebruik name van alles biedt hij ook nazorg en helpt en ondersteund je met service zaken. Ook met het finetunen en afmaken van je interieur met woonaccessoires voorziet hij je met goed advies. Zijn eerlijkheid en oprechtheid wordt enorm gewaardeerd.

Prima service na problemen bij DHL

We hebben een salontafel besteld, die bij bezorging zoek bleek te zijn gemaakt bij DHL. Erg vervelend, maar door snelle actie hebben we nog voor de kerst een nieuwe ontvangen. Ziet er erg mooi uit en tegen een zeer aantrekkelijke prijs!
18 nov 2023
Eichholtz Kussens staan echt prachtig op mijn nieuwe bankstel! De levering was waarschijnlijk gedropshipped vanuit Eichholtz zelf dus het duurde iets langer maar het wachten was zeker de moeite waard. Altijd topservice van Abitare!!
JW
30 jun 2023
Leuke accesiores alleen lange levertijd als iets besteld op internet duurt echt gemiddeld een week dat is wel jammer maar producten zijn top
Goede interieurzaak, kortingen, betalingscondities. Alleen retour doen en een order annuleren daar tikken ze je op de vingers voor.
19 nov 2023
Perfecte site voor een betaalbare interieur! Ik ben dik tevreden en ik zal hier nog vaker blijven Bestellen.
Perfecte webshop met mooie betaalbare prijzen. Alleen vind ik dat de levering van de goederen te lang duurt.
17 okt 2023
Communicatie en levertijd kan beter. Meer informatie over levertijden en voorraad op website misschien?
8 jun 2023
Spiegel gekocht maar zat een barst in de lijst. Deze wordt omgeruild voor een nieuwe.
1 jun 2023
Snelle en goede service! En af en toe leuke kortingen.
29 jul 2023
Top service, bedankt voor de prachtige eetkamerstoelen
23 jul 2023
Een fantastisch bedrijf met mooie spullen
11 jun 2023
Een fijn bedrijf met mooie spullen