abitare-interiors.com- Logo - Beoordelingen

abitare-interiors.com

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43 beoordelingen in totaal

Prima service. Communicatie kunnen ze nog aan werken; zending stond zomaar voor de deur zonder aankondiging. Als het gaat om een grote zending (in dit geval eetkamerstoelen) dan wil je weten wanneer het arriveert. Uiteindelijk stoelen terug moeten sturen omdat het niet stond in ons interieur Kosteloos retourneren was afspraak vooraf en heeft bedrijf zich aan gehouden. Retourneren ging niet van zelf maar uiteindelijk wel gelukt. Terugbetaling van geld gebeurde vrij snel. Al met al een prima bedrijf met mooie meubels.

Duurde lang voordat het materiaal verstuurd werd. En bij aankomen bleek het behang helemaal niet beschermd te zijn. Het behang kwam gedeukt aan. Ik ben benieuwd wat de behanger hiervan gaat zeggen.

Beoordelingen voor abitare-interiors.com

Goede interieurzaak, kortingen, betalingscondities. Alleen retour doen en een order annuleren daar tikken ze je op de vingers voor.
17 okt 2023
Communicatie en levertijd kan beter. Meer informatie over levertijden en voorraad op website misschien?