Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

Snel en goedkoop
activering van windows ging in één keer goed, goede prijs ook.
Heldere instructie. en snelle levering. VOORAL BETROUWBAAR.
Perfect en snel geregeld
Een correct licentienummer voor MS Office 2021 en eenvoudig kunnen activeren zonder problemen.
licentie gekocht werkt niet en neemt ook geen contact terug op met mij

Ik heb een Windows 11 Pro licentie… Dacht ik toch :-(

Ik heb een Windows 11 Pro licentie gekocht, tenminste dat dacht ik toch, die niet werkte. Dan heb ik alle stappen doorlopen die ze voorschrijven op hun website, inclusief Microsoft bellen, en die laatste vertelde me dat de sleutel al zoveel gebruikt was dat ze hem geblokkeerd hebben. Na een paar dezelfde opmerkingen van Productlicenties via email geantwoord te hebben kreeg ik uiteindelijk een andere sleutel. Helaas werkte ook deze niet. Hetzelfde verhaal. Laatste mail die ik ontving was "Ik geef het uit handen aan een collega van me...." U raadt het al. Geld weg en geen reactie meer. Ook nooit geen werkende sleutel ontvangen natuurlijk. Ik heb het gevoel dat ze één sleutel betalen en deze dan 100 keer verder verkopen. Trouwens heel alert zijn en goed lezen als je de OEM versie betaald. Kort samengevat staat daar eigenlijk al dat die niet gaat werken. Maar toch bieden ze het te koop aan. Voor mij voelt het aan als oplichting! Afblijven!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je review. Aan de hand van je bestelnummer heb ik de conversaties erbij gepakt. Het spijt ons ten zeerste dat er al langere tijd geen contact is geweest tot nu toe. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben je zojuist een mail gestuurd en hopen dit samen op te kunnen lossen. We zien graag een reactie weer terug. Een OEM licentie is voor apparaten die nog geen Windows hebben. Retail is voor wanneer je wil upgraden, dat kan inderdaad niet met een OEM licentie. Wij raden ook altijd aan om een retail licentie te bestellen, dit zie je ook op onze website terug. Indien je twijfelt over welke licentie je moet aanschaffen mag je altijd via de klantenservice contact opnemen. Dan helpen we je graag met je keuze. Onze klantenservice is per chat, mail en WhatsApp bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties.nl
PS
De licentie was snel in huis en werkt perfect
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen! Daar doen we het graag voor.
Snel en goed geregeld voor een redelijke prijs dus een dikke 10.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dank je wel. Het is fijn om terug te lezen dat onze service naar wens was.
Snel makkelijk en was gewoon goed!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn dat alles naar wens was!

Uitstekende service

Licentie werkte in 1e instantie niet. Nieuwe gekregen en werkte ook niet. Op hun advies herstel van Windows uitgevoerd en daarna werkte de 1e licentie wel. Goede service!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn dat het probleem opgelost is! We helpen waar we kunnen.
Snel en gemakkelijk.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dat is ook de bedoeling. Geen zorgen! Dank je wel voor de review.
Werkte snel en direct geactiveerd geen zorgen bij deze provider
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen dat alles snel en zonder zorgen is gegaan. Daar staan we graag voor!

Alles perfect en snel!

De uitleg bij de producten is super duidelijk. Windows 10 Pro licentie (Retail) besteld. Het bestellen is heel eenvoudig en dezelfde minuut heb je de licentiecode per e-mail binnen. Eén computer helemaal nieuw geïnstalleerd (Microsoft upgrade download) en is nu geregistreerd met de geleverde code. Andere computer alleen de licentiecode gewijzigd en is ook keurig geregistreerd. Kortom alles perfect en snel.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Daar doen we het graag voor! Dank je wel voor je review.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dank je wel voor je eerlijke review!
Kreeg meteen de licentie binnen, super snel, gemakkelijk en betrouwbaar. Heb tot nu toe 2 Windows 11 pro licenties gekocht, en beiden werkte zoals t ook zou moeten. Geweldige site, beter dan Microsoft met licenties voor €250😅
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen dat het naar wens was! Dank je wel voor de review.
24 apr 2024

Snel, goedkoop en precies wat ik nodig had.

Alles werkt zonder problemen.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen. Dat is ook de bedoeling!