Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

1 jul 2023

Top alles werkt goed

Snel nette site
21 jun 2023
Dank je wel voor het compliment! Wordt gewaardeerd.
20 jun 2023

Binnen 15 minuten geleverd: grapje

Ik had nog van tevoren gelezen of ze wel te vertrouwen waren. Dat leek zo. Licentie besteld en met iDeal betaald. Super makkelijk. Netjes automatisch factuur gekregen. Maar geen licentie. Niet na een kwartier en nu nog niet. Ik laat het er niet bij zitten.
15 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Na betaling had ik na vijf minuten mijn key. Werkt perfect. Ik ben heel tevreden. Een echte aanrader.
2 okt 2023
Beste Gerard. Snelle service en tevreden klanten is waar we naar streven. Dank je wel voor je review!
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, product voldoet aan verwachtingen.
Geïmporteerde beoordeling

Product OK, geen faktuur.

Productcode geleverd. Geen faktuur ontvangen en deze is ook niet op de site in je account te downloaden.
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering. Werkende sleutel.

Na bestelling stond de sleutel direct in de mailbox. Super snel dus!Helaas werkte deze niet. Ik heb na wat proberen een nieuwe sleutel gekregen. Deze werkte prima!
19 mei 2023
Bedankt voor de review! Fijn dat het probleem is opgelost en de nieuwe licentie meteen werkte :)
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle en correcte levering vanuit Nederland naar België. Dag A besteld, dag B geleverd
7 jul 2023
Fijn om te horen dat alles naar wens was!
1 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb een licensie voor windows 10 home gekregen terwijl ik 10 pro gekocht heb. En nu al 2 dagen bezig met wachten op hulp vanuit jullie. Hele trage hulp vanuit jullie.
21 jun 2023
Wat jammer om te lezen dat het niet naar wens gaat. Is het inmiddels opgelost? Zo nee, stuur ons dan vooral een e-mail.
1 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed en snel geregeld, bij afrekenen gelijk de licentie ontvangen en die werd gelijk geaccpteerd
2 okt 2023
Beste René. Dank je wel voor je review. Indien er iets is wat we kunnen verbeteren dan horen we het ook graag!
29 mei 2023

Top service

Snel geregeld. Besteld. Licentie gekregen en ik kon er gelijk mee verder. Tip service
12 mei 2023
Dankjewel voor de positieve feedback Irene, daar doen wij het voor!
27 mei 2023

Werkt niet

Betaald door ideal en kijk. Werkt niet
31 mei 2023
Hi Morne, Wat vervelend om te horen dat de activering niet gelukt is. Je mag altijd contact met ons opnemen, dan kunnen wij kijken naar een oplossing.
19 mei 2023

Uitstekende en snelle service

Sleutel was in enkele seconden binnen. Helaas ging Windows activatie niet gelijk goed, dus kreeg ik gelijk een nieuwe sleutel. Deze werkte wel gelijk. Dus prima en snelle service!Dus super ondersteuning.
31 mei 2023
Bedankt voor de 5-sterren review! Fijn om te horen dat we met een oplossing zijn gekomen. Veel plezier met de licentie :)