Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

microsoft office pro licentie. gaf helaas aan dat de code niet werd herkend. hoop dat ik geholpen word na contact (wel snel reactie), helaas nog geen oplossing gekregen. Aangezien het andere product wel direct goed werkte heb ik nog enig vertrouwen dat het wordt opgelost.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact willen opnemen met info@productlicenties.nl of de livechat op de website? Wij zijn iedere dag (inclusief weekend) van 09:00 tot 21:00 geopend. Groet, Wouter
10 okt 2023
Op de productpagina duidelijker aangeven of het een OEM of retail versie betreft. Op de afrekenpagina vermelden of het een OEM of retail versie betreft. Op mijn vraag via Whatsapp of de key overdraagbaar is naar andere pc's werd positief geantwoord. Derhalve schafte ik de key aan, om er vervolgens achter te komen dat het toch een OEM key betrof... Ik werd verkeerd geïnformeerd dus, omdat ik een onlogische vraag stelde, omdat ik tijdens de aanschaf geen feedback kon vinden over wat voor type key ik aan het aanschaffen was.
12 okt 2023
Dat is vervelend om te lezen! Graag hoor ik of wij nog iets voor je kunnen betekenen. Uit de chat geschiedenis via Whatsapp die ik voorbij zag komen met mijn collega Floor zie ik dat er op zowel de shop als in de chat op meerdre plekken duidelijk is aangegeven dat er een verschil is tussen OEM en Retail. Wel gaan we met jouw ticket informatie kijken of we dat nóg duidelijker kunnen maken. Wij vinden het erg vervelend en willen graag frustratie wegnemen voor jou en volgende bezoekers. Support is heel belangrijk voor ons en wij proberen hier dagelijks in de verbeteren.
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Missing link naar downloadpagina voor programma waarvoor licentie is gekocht.

De licentie en betaling daarvan was heel gemakkelijk te doen op jullie website.Maar ik had een licentie voor Windows 10 professional besteld en gekregen en mocht daarna zelf op internet gaan zoeken naar een downloadpagina voor dat programma. Ik had minstens verwacht dat op jullie pagina een link zou staan naar een betrouwbare downloadsite, echt jammer dat jullie die service niet leveren.
25 sep 2023
Dag Rob, Op zowel de product pagina's als de meest gestelde vragen pagina's staat installatie hulp met de link naar de officiële website van Microsoft waar je Windows kan downloaden. Ook in ons chat systeem staat dit duidelijk vermeld. Jammer dat u dit niet heeft kunnen vinden, we gaan kijken of we ook in het mail verkeer een link mee kunnen sturen. Het is echter wel zo dat 90% van onze klanten Windows al geïnstalleerd heeft en alleen wil activeren met de licentie die wij bieden.Bedankt voor uw bericht, we gaan er mee aan de slag :)
De licentie die ik gekocht heb werkte niet. Ik heb 1 mailtje gestuurd en daarop kreeg ik een reactie waarin mij werd gevraagd om de bon met de licentie terug te sturen. Na het terugsturen heb ik hierop ondanks diverse herinneringsmailtjes geen reactie meer ontvangen. De licentie wel betaald maar niet een werkende licentie reactie.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik de corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Afgelopen zondag kwam om 17:39 kwam jouw laatste reactie binnen. Dezelfde dag om 17:47 heeft mijn collega jou een nieuwe licentie toegestuurd. Heb je deze e-mail wellicht niet binnen gekregen? Voor de zekerheid heb ik dezelfde mail opnieuw opgestuurd. Ik hoor graag of ik jouw hiermee heb kunnen helpen! Nog een hele fijne avond gewenst! :)
12 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Maak een goede gebruiksaanwijzing.

Nadat je de key hebt krijg je niet veel instructies. Het downloaden en installeren van Windows was nog best een werk en de video op jullie site was niet heel prettig en ging veel te snel.Ik mis echt een goede stap voor stap gebruiksaanwijzing.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag Helianthus, Wij verkopen alleen licenties en geen software. Bij de meeste klanten is windows al geïnstalleerd en moet deze alleen geactiveerd worden. Desalniettemin zijn we bezig met nieuwe installatie video's maken en betere activatie instructies. Fijn dat u bevestigd dat dit nodig is, dan weten we dat we goed zitten! Afgelopen periode hebben we onze support systeem aangepakt en verbeterd, onze chat reageert nu super snel en daar proberen we dit soort vragen op te vangen totdat we betere video's hebben.Bedankt voor uw review, ben u wel tevreden met de werking van de licentie?
Krijg m'n geld niet terug na verkeerde bestelling. Er werd een voorwaarde op m'n mouw gespeld. Voor mij geen twee keer meer.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, Helaas kunnen wij geen licenties terug nemen. Deze zijn namelijk niet opnieuw te verkopen net als vele andere producten die je online besteld. Dit kan overigens bij geen één bedrijf dat licenties verkoopt en is wettelijk ook verboden om licenties terug te nemen. Wij bieden meestal een kortingsbon aan van 50% voor het aanschaffen van de juiste licentie via onze webshop. Het is natuurlijk super vervelend dat je nu met een licentie zit die je niet kan gebruiken. Zou je contact willen opnemen dan kunnen we samen kijken of we de juiste licentie met korting kunnen leveren.
29 okt 2023
Waarom binnen een paar dagen alweer 2 advertentieberichten in m'n email nadat ik iets bij jullie besteld heb?
24 nov 2023
Hi Tim, kan zijn dat je je hebt aangemeld hier voor. Onderaan de mails kan je je afmelden voor deze mailing.