Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

16 apr 2024

Licenties werken niet en geen geld terug

In wezen had ik de hoop al opgegeven om nog iets van ProductLicenties.nl te horen. Toen ik dan ook een uitgebreide analyse van hun kant ontving waarin excuses werden gemaakt voor de veel te lange reactie/behandel tijd en voor het niet kunnen oplossen van mijn (blijkbaar) specifieke probleem en het terugstorten van mijn gemaakte onkosten, was ik verrast. Daarom mijn beoordeling van 1 naar 3 sterren
19 apr 2024
Late respons op vraag over een probleem
25 apr 2024
Beste, Dank je wel voor je eerlijke feedback. We zullen het meenemen in de toekomst!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor je review via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer zie ik geen corresponderende chat of mail met onze klantenservice. Wij zijn benieuwd naar de reden van deze 3 sterren review. Zou je contact met ons op willen nemen via de chat of mail? Wij zijn iedere dag live (inclusief weekend) van 09:00 uur tot 21:00 uur en zondag 12:00 uur tot 21:00 uur. Groet, Joris

Niet werkende licenties - W10+Office2021

Twee licenties gekocht, MS Office 2021 voor Windows, code wordt door MS niet herkend. MS Windows 10 Retail, code werkt niet. Ik ben Ict'er en weet hoe codes te activeren e.d. Deze verkochte codes zijn NIET ok. Een week na aankoop nog steeds geen oplossing. Edit: Na slechte beoordeling werd aktie ondernomen. Geld is teruggestort. Note: de mail van 6 Maart was de 4de, 1 Maart was de eerste mail.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Jammer om te zien dat je ons een 3 sterren review geeft. Zou je contact willen opnemen met info@productlicenties.nl of de livechat op de website? Wij zijn iedere dag (inclusief weekend) van 09:00 tot 21:00 geopend. Mocht er iets zijn dan lossen we dit graag netjes met je op. Groet, Floor
Geïmporteerde beoordeling
Bij installatie van mijn systeem, kort geleden, werkte alles prima. Maar ik weet niet of dat zo blijft.Belangrijke vraag, waar ik bij jullie geen antwoord op kon vinden, is hoe lang een licentie geldig is. En als je dat bij Microsoft probeert op te zoeken, krijg je ook bij hen daar geen duidelijk antwoord op. En de licentie documenten zijn hoogstens leesbaar voor een getrainde jurist.
26 sep 2023
Dag Toon, Licenties blijven voor altijd geldig en actief. Er is een duidelijk verschil (met uitleg) op onze site tussen OEM en RETAIL licenties. OEM licenties worden gekoppeld aan de hardware van uw computer en zijn dus niet te verhuizen naar nieuwe apparaten. RETAIL licenties worden gekoppeld aan uw Microsoft account en zijn eeuwig geldig/bruikbaar
1 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik zou 5 sterren geven als ik direct de juiste code had gekregen, maar ik kreeg eerst een niet werkende code, en pas na een poos heen en weer gemail/geapp kreeg ik een werkende code. Ik zie ook in de andere reviews dat ik niet de enige ben met dit gedoe. Ik snap niet waarom dit niet anders kan, dat scheelt een hoop frustraties voor de kopers van de licenties.
31 mei 2023
Hi Jeroen, bedankt voor de feedback! Fijn om te horen dat wij met een oplossing hebben kunnen komen. Wij doen ons best om je zo snel mogelijk verder te helpen met het probleem.
licentie werkt uiteindelijk wel , de melding kwam dat deze code al gebruikt was voor een activatie.... Een telefoon gesprek met Microsoft van 20 minuten heeft ervoor gezorgd dat alles uiteindelijk wel werkt.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te horen dat het allemaal uiteindelijk toch gelukt is!
20 okt 2023

Gebruikte licentie toch vrijgegeven

Microsoft gaf aan dat de licentie al in gebruik was en dat het niet de bedoeling is om licenties her te gebruiken. Gelukkig hebben ze mij wel geholpen.
25 okt 2023
Hi Antonie, helaas kan het voorkomen dat er een keer iets mis gaat systematisch. Uiteraard heb je gewoon recht op een werkende licentie en leveren wij deze zonder problemen als je contact opneemt! Ik hoop dat alles naar behoren werkt.
9 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik krijg het programma niet aan de praat. Heb het geprobeerd maar vind het erg lastig. Weet niet of het aan mij ligt of aan de licentie
Geïmporteerde beoordeling

Product OK, geen faktuur.

Productcode geleverd. Geen faktuur ontvangen en deze is ook niet op de site in je account te downloaden.