Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

21 apr 2024

Office 2021 Pro Plus: niet-werkende licentiesleutels en geen verdere reactie.

Ik heb op 3 april 2024 Office 2021 Pro Plus gekocht. De daarbij geleverde registratiesleutel werd door Microsoft niet herkend. Nadat ik dat gemeld had kreeg ik prompt een nieuwe code, maar die gaf dezelfde foutmelding en dat heb ik op 4 april gemaild. Mijn laptop is helemaal up to date, daar ligt het niet aan. Mijn probleem zou "intern" doorgegeven worden aan de "specialist", maar sindsdien hoorde
De bestelling van het product, in mijn geval een licentie, ging heel makkelijk. Voor mij is een duidelijk verbeterpunt dat zowel op de website als in de aankoop-email best een link had mogen staan naar de bron waar het product kan worden gedownload. In mijn geval had ik dat al gedaan, maar dit kan echt duidelijker.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi, bedankt voor de eerlijke review! Ik snap de feedback heel goed. Helaas kunnen wij niet zomaar overal de bronnen delen waar dit gedownload kan worden. Dat heeft met bepaalde richtlijnen/juridische zaken te maken. Op onze website hebben we een activatie hulp pagina om onze klanten zo goed mogelijk te helpen met het activeren van hun licenties. Ook is onze live chat 7 dagen per week bereikbaar voor ondersteuning. Met vriendelijke groet, Joris
23 apr 2024

Bestellen en code binnen in een flits!

Bestellen en code binnen in een flits. Top. Alleen de voorgestelde link om bijv. Office te downloaden werkt niet. Via de probleemoplosser kom je wel bij de goede link.
Dank je wel voor je review!
Niets. Tijdens de installatie van windows 11-pro probleemloos geactiveerd.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan!
17 apr 2024
snel een werkende licentie voor Win 10 kunnen verkrijgen

probleemloze installatie

snelle levering, geen problemen bij gebruik software.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dat is fijn om te zien. Daar doen we het ook voor!
18 apr 2024
Niet te duur en meteen levering via de mail.
Perfect en snel geregeld
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dank je wel voor je eerlijke review!

Activeerde gewoon maar....

Activeerde gewoon maar problemen later met corrupte code waardoor gewoon microsoft producten niet updaten of storing geven
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedemiddag, dat is erg vervelend! Je mag uiteraard altijd contact met ons opnemen hier over.
Mooi snel
10 mrt 2024
Dank je wel voor de review!
het viel op en hadden problemen met de licentie code na correspondentie met Microsoft en met productlicenties is het probleem wel netjes opgelost door Product lecenties
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
We doen ons best! Bedankt voor je review.
Snelle verzending via email. Alles werkte meteen. 4 sterren omdat ik niet weet wat er op langere termijn gebeurt.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Mocht je ergens tegenaan lopen laat het ons vooral weten!