Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

10 mrt 2024
Dank je wel voor de review!
het viel op en hadden problemen met de licentie code na correspondentie met Microsoft en met productlicenties is het probleem wel netjes opgelost door Product lecenties
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
We doen ons best! Bedankt voor je review.
RV
Renke V.
Lelystad
27 jan 2024
Activering ging goed, alleen jammer dat wordt aangegev n dat het een W11 licentie is maar blijkt een W10 RTM te zijn, bruikbaar maar niet wat was aangegeven.
Eerst lukte de licentie niet, maar snel reactie gekregen na email en alsnog gelukt ook op zondag reactie ontvangen.
Snelle verzending via email. Alles werkte meteen. 4 sterren omdat ik niet weet wat er op langere termijn gebeurt.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Mocht je ergens tegenaan lopen laat het ons vooral weten!
4 feb 2024
Efficiente afhandeling van de bestelling
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dank je wel voor je review!
Duidelijke en snelle levering
Henk d.
Groningen
werkte gelijk, dus goed
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen! Bedankt voor de review.
Bedankt voor je review!
Hennie D.
Oosterhout
16 nov 2023
24 nov 2023
We doen ons best om de rotte licenties eruit te halen, soms ontglipt er eentje. Fijn dat de 2e wel werkt!
28 sep 2023

Toch zeer tevreden

Windows 10 pro retail licentie gekocht. Bij activeren de melding ontvangen dat de licentie reeds is gebruikt. Meermaals contact gezocht met de verkoper maar die heeft nu al meer dan een week niet gereageerd op pogingen tot contact. Geld weg en geen licentie. Voor veel mensen werkt het ook wel dus denk dat het een gevalletje roulette is.Update:Mailtje ontvangen van productlicenties met een nieuwe werkende licentie. Jammer dat het door een technische storing via hier moest worden opgelost, maar voor de rest een heel nette en adequate afhandeling van het probleem. Daardoor ook de bump van 1 naar 4 sterren, 5 sterren als ik dit issue uberhaubt niet had gehad.
27 sep 2023
Dag Laurent, Ik heb je net gemaild! Je mail was in ons ticket systeem verdwenen en we hebben nooit je bericht gezien. 1000 maal excuses! super vervelend en slechte support zo. Ik heb je net direct een nieuwe licentie gestuurd en houdt de mail nu scherp in de gaten voor een antwoord van je. Ons technische team is aan het onderzoeken waarom dit mis ging.
22 nov 2023
licenties werken niet. tijden over gechat en ze beloofden het maandag weer op te pakken. Niks gehoord en geen reactie meer op de chatverzoeken mijnerzijds Update/edit: Er zat wat vertraging op de lijn vanwege black friday chaos, maar uiteindelijk hebben ze contact met me gezzocht en is het probleem verholpen. Werkende licentie en windows geactiveerd. Heel netjes opgelost dus. Chapeau!!
Werkende licenties Er waren wat communicatieprobleempjes na aankoop en ik kreeg niet automatisch de licenties. Ook geen factuur of geen bevestiging van mijn aankoop ontvangen. Met de hulp van de chatondersteuning lukte het uiteindelijk toch om de juiste licenties op te voeren voor WIndows 11 Pro en Office 2019
16 okt 2023

Gewoon relaxt, tevreden!

Ik ben zeer tevreden van jullie vlotte service. Eerlijk ook kan er niet veel fout gaan bij het bestellen van een product licentie, dus daar verwacht ik niet meteen problemen van. Dus keurig, gewoon goed, relaxte service. Bedankt! Vandaar 4 of 5 toch. Goede score!
20 okt 2023
Dank je wel voor je review. We waarderen het zeer.
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering. Werkende sleutel.

Na bestelling stond de sleutel direct in de mailbox. Super snel dus!Helaas werkte deze niet. Ik heb na wat proberen een nieuwe sleutel gekregen. Deze werkte prima!
19 mei 2023
Bedankt voor de review! Fijn dat het probleem is opgelost en de nieuwe licentie meteen werkte :)
13 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
2 licenties aangeschaft waarvan er 1 in eerste instantie niet goed werkte, na wat mail contact had ik binnen 1 dag een nieuwe werkende licentie.
31 mei 2023
Bedankt voor de review Mauk, wij waarderen dit erg!
HV
HL v.
Groningen
snel downloaden; snel installeren; klaar; hou ik wel van
1 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed en snel geregeld, bij afrekenen gelijk de licentie ontvangen en die werd gelijk geaccpteerd
2 okt 2023
Beste René. Dank je wel voor je review. Indien er iets is wat we kunnen verbeteren dan horen we het ook graag!