Plus.Parts/nl/- Logo - Beoordelingen

Plus.Parts/nl/

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden236 beoordelingen in totaal

27 okt 2023
Het advies in verband mijn aankoop was totaal in het belang van mezelf als klant (men had me in plaats van de vervanging van een onderdeel ook richting nieuw toestel kunnen sturen maar men deed dit niet) Nadat het betrokken onderdeel helaas beschadigd toekwam (waar PlusParts niets kan aan doen want transportschade) werd dit probleem onmiddellijk opgelost

6 sep 2023
Bestelling geplaatst voor onderdelen voor de Roomba S9, bestelling ontvangen. Echter 2 bestelde onderdelen waren verkeerd, niet voor de Roomba S9 en niet conform het plaatje op de site. Geprobeerd contact op te nemen, maar geen telenoomnummer te vinden, wel een contact mail pagina; ingevuld, maar nog steeds NIETS op gehoord. Er zit ook geen retour formulier bij en er staat geen retour proces op de site. PUINHOOP.

Beoordelingen voor Plus.Parts/nl/

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters