e-werkbroeken.nl

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden56 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jul 2023
e-werkbroeken.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
De beste en meest logische manier om een niet voorraadig artikelen te vervangen. Zonder extra administratieve verplichting, met 1 telefoontje is geregeld. De artikelen zijn op goede kwaliteit en goede pasvorm en betaalbaar. Alleen moet je idd 2-maten groter bestellen zoals hier al eerder vermeldt door de andere klanten. Graag meer kleuren in jullie collectie K549 in de voorraad hebben, all-year-round.

verzending. dinsdag bericht wordt woensdag geleverd. woensdag bericht wordt donderdag. donderdag bericht wordt vrijdag. En vrijdag om 17.00 uur ze zijn er. Ik zou toch eens nadenken over een andere bezorger.

Beoordelingen voor e-werkbroeken.nl

21 aug 2023
Levering duurt heel lang, 7 dagen geleden besteld nog niks geleverd
Antwoord van e-werkbroeken.nl
21 aug 2023
Sorry voor de langere levertijd. De order zou volgens de levertijd uiterlijk morgen verzonden moeten worden, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken. We checken na waardoor de vertraging is ontstaan en zullen uw bestelling alsnog zo snel mogelijk versturen.