beaubags.nl

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden237 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 aug 2022
beaubags.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 dec 2023
Na een paar vragen waarop zeer behulpzaam gereageerd werd, uiteindelijk mijn keuze kunnen maken (voor iets anders). Fijne service, snelle levering, leuk assortiment. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Verbeterpuntje: GLS is een matige leverancier. Zonder aan te bellen mijn huis voorbij gereden en weer gedoe met nieuwe afspraak maken. Niet per se de fout van Beaubags, maar PostNL en DHL leveren voor een eurootje meer een betere service. Nog steeds 5* voor Beaubags

22 mei 2023
Twee artikelen besteld. Levering door GLS. Deze hebben het pakket afgeleverd door het in een bedrijfspand beneden aan de trap te zetten. Helaas zijn de artikelen meegenomen door iemand. Was nog een dingetje om via de camera beelden de dader te achterhalen en de spullen terug te krijgen. Hierover een mail gestuurd dat ik niet te spreken was over de levering door GLS. Helaas nog altijd geen reactie hierop ontvangen door BEAU BAGS. Zolang de leveringen worden verzorgd door GLS zal ik hier niet nog een keer bestellen. En had in ieder geval een reactie verwacht van BEAU BAGS.

Beoordelingen voor beaubags.nl

19 okt 2023
De bestelling zou er binnen 24 uur maar dat was niet het geval. Heb er drie keer over gebeld. Tis een kleinigheid maar als je dan toch vraagt bij deze
Antwoord van beaubags.nl
19 okt 2023
Beste klant, We waarderen je uitstekende beoordeling op ons geleverd product. Wat betreft de bezorging hiervan, wij hebben het pakket op tijd verzonden, de pakketdienst heeft voor de vertraging gezorgd. We begrijpen je ergernis. We blijven ons inzetten voor een nog betere service. Bedankt voor uw support. Met vriendelijke groet, Githa