unieketiket.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden115 beoordelingen in totaal

Altijd snel geleverd en perfecte kwaliteit wat onze producten een high-end uitstraling geeft. Dank je unieketiket voor jullie service.

10 nov 2023
voor 40 euro, 10 proefdrukken ontvangen die er uit zagen als goedkope kopieën. Bij mijn klacht gaven ze de schuld aan de opmaak, terwijl ik ze 30 euro extra heb betaald om het naar de juiste opmaak om te zetten. Ze raden aan mijn designer de juiste opmaak te laten doen en dat ik dan nog maar een keer de proefdrukken moet bestellen. Absoluut geen vakmensen, laden een bestand en drukken op print. Absolute afrader

Beoordelingen voor unieketiket.nl

Tweede keer zwaar te laat en geen hulp om process te versnellen
Antwoord van unieketiket.nl
We vinden het heel vervelend dat dit is gebeurt, excuus daarvoor. Het is altijd ons streven om op tijd te produceren en te leveren. Goed om te weten: we hebben naar aanleiding hiervan verbeteringen doorgevoerd. Bedankt dus voor het achterlaten van je review. vriendelijke groet, team unieketiket.nl
10 nov 2023

voor 40 euro 10 slechte proef kopieën

Antwoord van unieketiket.nl
14 nov 2023
Goedemiddag, Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring had met onze basic proefdrukservice. We nemen de kwaliteit van onze services zeer serieus, en we verontschuldigen ons voor het feit dat we hier tekort zijn geschoten. We zullen ons proces nog eens tegen het licht houden en stappen ondernemen om onze kwaliteitscontrole te verbeteren. We komen u overigens graag tegemoet als u een nieuwe proefdruk zou wensen. Met vriendelijke groet, team unieketiket.nl