Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
16 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
We hebben 2 boompjes besteld voor een speciaal doel.
De bomen waren gelukkig goed verpakt door MyPalmShop maar PostNL nam de stickers op de dozen niet zo nauw. Hierdoor hadden de boompjes flink wat bladeren verloren en waren beschadigd. Na contact met MyPalmShop werd dit keurig opgelost en konden we toch verder met ons doel.
MyPalmshop heeft gewoon netjes geleverd en is probleemoplossend goed bezig geweest waarvoor dank
Ik had 2 planten bij Mypalmshop besteld en ontvangen, beide in zeer slechte conditie . De musa basjoo heeft waarschijnlijk met het verpakken en verzenden veel te lang in een veel te warme ruimte gestaan en de rijstpapierplant had op alle bladeren bruine vlekken en op 2 stelen een soort schimmel , daar leek het op. Ik had contact opgenomen met Mypalmshop per email en foto's van beide planten bijgevoegd en kreeg een heel vaag verhaal terug , over de bruine vlekken kwam geen antwoord en met de musa bashoo moest ik het dan een maand aankijken terwijl duidelijk te zien was hoe slecht de conditie van beide planten was . De musa is ook een week later na ontvangst doodgegaan . Wat kan er beter ..... alles eigenlijk ! Te beginnen met gezonde planten te sturen én een betere service , misschien een ander vervoersbedrijf als het daar eventueel mis was gegaan met de musa , een verklaring geven over die bruine vlekken omdat ik zelf niet wist wat het was en daarom die plant ook weggegooid omdat ik bang was dat het mijn andere planten zou aantasten . Het antwoord dat ik het een maand moet aankijken maakt dan dat het termijn van mijn herroepingsrecht verstrijkt. Ook had er een aanbod kunnen komen om beide planten om te ruilen voor gezonde planten en dat is ook niet gebeurd ook al had ik dat zelf wel voorgesteld in mijn email naar deze winkel. Beide planten zijn inmiddels in de container gegooid, ik ben mijn geld kwijt en zal ook nooit meer bij deze winkel bestellen.
We hebben 2 boompjes besteld voor een speciaal doel.
De bomen waren gelukkig goed verpakt door MyPalmShop maar PostNL nam de stickers op de dozen niet zo nauw. Hierdoor hadden de boompjes flink wat bladeren verloren en waren beschadigd. Na contact met MyPalmShop werd dit keurig opgelost en konden we toch verder met ons doel.
MyPalmshop heeft gewoon netjes geleverd en is probleemoplossend goed bezig geweest waarvoor dank
Beoordeling melden
23 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Opnieuw besteld bij mypalmshop, had de canarische palmpjes buiten laten staan afgelopen winter en dat was toch te koud. Nu de wagnarius gekozen, kan net als de Fortunei tot -18. Weer netjes ingepakt geleverd. Alleen jammer dat de bezorger de dozen plat bij de voordeur neergooit, terwijl dat toch duidelijk op de doos is aangegeven. Maar ook dat hebben ze overleeft.
Beoordeling melden
24 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Zeer tevreden.
Plus:
De planten zagen er zeer sterk, vers en gezond uit. De maat was perfect. Goede verpakking. Snelle levering.
Min:
De levering kostte 55€ wat niet weinig is. De 4 planten werden 2 aan 2 geleverd met 1 dag tussentijd. Dus 2 leveringen voor 4 planten. Dit is niet ecologisch. Had liever 1 levering gehad aan de helft van de prijs.