mypalmshop.nl- Logo - Beoordelingen

mypalmshop.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.304 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
We hebben 2 boompjes besteld voor een speciaal doel. De bomen waren gelukkig goed verpakt door MyPalmShop maar PostNL nam de stickers op de dozen niet zo nauw. Hierdoor hadden de boompjes flink wat bladeren verloren en waren beschadigd. Na contact met MyPalmShop werd dit keurig opgelost en konden we toch verder met ons doel. MyPalmshop heeft gewoon netjes geleverd en is probleemoplossend goed bezig geweest waarvoor dank
HV
Hans v.
Eindhoven

12 sep 2023
Ik heb 4 palmboompjes van jullie gekocht. Eerste ziet er prachtig uit. Tweede die jullie mij gestuurd hebben ziet er niet uit . Takken blijven in elkaar verstrikt raken een drama. Derde en vierde boom zien er weer prima uit. Jullie hebben daar vast wel een oplossing voor. Alvast bedankt. Groetjes Jacob Veld.

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

13 sep 2023
ik heb mijn pakket nooit ontvangen, maar heb wel dik geld betaald en ik krijg geen contact met mypalmshop, Waardeloos
Antwoord van mypalmshop.nl
5 okt 2023
Hallo, Er is contact met u opgenomen, helaas hebben wij hier geen antwoord op gehad, het geld is uiteraard via Ideal na een week zonder contact terug betaald. Het is jammer dat u aangeeft dat u geen contact kunt krijgen, wij hebben geen berichten van u ontvangen en u heeft niet op ons gereageerd.
29 sep 2023
De top was er af dus hij groeit niet meer omhoog maar vooral in de breedte Een foto Dat lukt niet tot mijn spijt
1 aug 2023
Helaas geen goede aftersales. Defecte palmbomen geleverd zonder correct op te lossen vanuit het bedrijf

Het heeft totaal niets gedaan!!

Het heeft totaal niets gedaan, de prijs daarvoor is erg duur!!! Groetjes Jenny de Boer