mypalmshop.nl- Logo - Beoordelingen

mypalmshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
mypalmshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij mypalmshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

400 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 apr. 2022
Schitterende winkel met uniek aanbod en goede prijzen. Planten werden snel geleverd. Echter wel een puntje van kritiek: het was mijn tweede bestelling daar, en beide keren waren de planten best wel liefdeloos bij elkaar gepropt en waren er dus best belabberd aan toe toen ik ze uit de doos haalde. De eerste keer zelfs een boom gewoon op kleine delicate varentjes gestopt, waardoor er een paar al dood waren voor ze uitgepakt waren. Als de verzending wat zorgzamer zou gebeuren zou het de perfecte winkel zijn. Zo echter helaas met een kanttekening, al ga ik er in de toekomst denk ik wel weer bestellen, want ze hebben planten die je in Nederland nergens anders vindt.

21 okt. 2022
Jubaea Chilensis 40-50 cm t.w.v. €119,95 geleverd gekregen. Bij uitpakken zijn diverse bladeren geknakt en/of afgeknipt. Gewoon een mishandeld exemplaar. Tevens klopt de diameter van de stam niet met wat ik besteld heb. Gemeten onder aan de stam en kom op 38cm uit. Contact opgenomen met klantenservice en kreeg te horen dat ze het er niet mee eens waren. Ik moet een foto opsturen met mijn handen rond de onderkant van de stam..????? Want daar kunnen ze dan wat aan zien? Mijn handen zijn 40cm..? Heel vreemd als je het mij vraagt. Mijn advies, bestel nooit online planten want ze sturen de lelijke eendjes naar je toe zodat de mooie in de winkel blijven staan voor winkelbezoekers.

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

29 okt. 2022
Wortel begrenzer bamboo besteld 1e keer perfect, 2e keer besteld 50 cm breed geleverd ipv 60vm, na retour sturen werd er wel de goede breedte geleverd maar nu 1,5 mm dik ipv 2 mm dik. Wordt vervelend nu.
21 okt. 2022
25 okt. 2022
Hallo, Wij vinden het erg jammer dat u deze negatieve beoordeling plaatst terwijl wij proberen met u een oplossing te vinden. Wij snappen dat het vervelend is, maar ons te verwijten dat wij express verkeerde dingen opsturen? Erg jammer! Fouten kunnen gebeuren en wij lossen dit graag op, maar dan moeten wij hiervoor ook de kans krijgen!
10 sep. 2022
3 varens besteld en ontvangen op 30 aug. echter onder spint en helft aantal bladen gebroken, mail verzonden met foto's en kon 20% korting krijgen, volgens de winkel waren de planten al behandeld. Op mijn vervolgmail nog steeds geen antwoord ontvangen. 1 varen al weggegooid en de andere 2 volgen. Behandeling had echt niet geholpen erg jammer want op de foto's perfecte planten.
30 sep. 2022
Hallo, wij hebben het mailcontact doorgelezen, wij houden niet van dreigementen dit hebben wij u vriendelijk meegedeeld. Als er problemen zijn willen wij dit altijd graag oplossen, maar dan moeten wij ook de kans krijgen.
19 mei 2022
Levering van mijn bestelling uitgelopen op een heeeel slechte ervaring. Er werd zelfs aan mij(de klant) gevraagd of ik 2 pallets met bamboe van 4m hoog gestapeld wilde gaan ophalen bij hun eigen vervoerder omdat die eigen vervoerder het niet kon gaan vervoeren in een ander voertuig. Hiermee ben ik natuurlijk niet akkoord gegaan. Een paar dagen later belde de BAAS lachend op en zei joh we zijn de grootste leverancier dus annuleer maar je bestelling omdat ik zei dat ik mijn tuinman ook ingepland heb staan welke niet voor niets werkt. Kortom een zeer slechte ervaring dus niet aan te bevelen want zo ga je niet met klanten om!!
6 mei 2022
Na 15 dagen had ik eindelijk ons pakket, nadat ik telefonisch contact opgenomen waar mijn pakket was(levering tussen de 2 en 4 werkdagen,volgens de website) "er was iets foutgelopen",tot mijn spijt moet ik vaststellen dat dit niet de eerste keer was,voor 14Euro verzendkosten verwacht ik wel iets betere service. Wel hebben ze mooie planten en kreeg ik een vergoeding!!!
20 jan. 2022
De palm zou 60 tot 80 cm zijn en hij was 53 cm. Kreeg na melding hiervan 20 % korting. De doos zat helemaal in de kreukels en de buitenpot van de palm was helemaal gescheurd. Toen we de plastic folie van de pot afhaalde viel de hele pot in kleine stukjes van het zand af.
2 mei 2022
Hallo! Een zomer hebben we haar al, onze blauwe regen. Nu snapte we dat er wellicht niet direct de eerste zomer van aankoop bloesem in zou komen. Nu lijkt het erop dat we een kat in de zak hebben gekocht; want ze is prachtig groen! Maar niet blauw..
5 jun. 2022
10 dagen na bestelling pas geleverd. Bij aflevering zaten er larven en eitjes op de stam van mijn Trachycarpus (buiten palm) en in de aardekluit krioelt het van de mieren. Geen vertrouwen in dat deze plant het gaat doen. Pluspunt: degelijke verpakking
5 jul. 2022
Dat de levering vertraagd was had met de feestdagen en de drukte te maken, dit stond ook op de website vermeld. Over het andere issue heeft u al contact met de klantenservice gehad.
24 apr. 2022
2 hoge palmen besteld. BIj openen dozen was 1 mooi groen en fier. De 2e doos bevatte dezelfde grote palm maar stam stond flink scheef in de pot. Na 4 dagen buiten op balkon vergeelden 2 van de 3 palm takken en dag later verdord. Waardeloos dus !!
2 dec. 2021
Niks mis met de site. Heb alleen van dhl nooit mijn pakket gehad. Status staat op bezorgd maar ik en mijn buren hebben niks binnengeharkt.
3 mei 2022
Mijn plant is denk ik te koud vervoerd... hij hersteld daar ook niet van.. Echt heel jammer want ik zocht deze al heel lang A.v Eck
9 mei 2022
Niet op datum gekregen en nog moeten achter vragen zonder verder nieuws met één grijs pot in de plaats van een wit
12 dec. 2021
Heb plantenhoes piramide H 180 cm besteld, ze zijn hooguit H 165cm.
25 mei 2022
Planten afgeleverd bij buren.. geen briefje oid achtergelaten…
5 jul. 2022
Hallo, Dat het pakket bij de buren is afgeleverd kunnen wij niet voorkomen, dit zou u als ontvanger kunnen regelen, verder beoordeelt u de service als slecht, u heeft helaas nooit contact gezocht, dit is jammer.
29 mei 2022
Heb een dajiao bestelt. En kreeg een Musa red Tiger sikemensis
5 jul. 2022
Hallo, u kunt altijd contact met de klantenservice opnemen als iets niet klopt.
24 apr. 2022
Een grotere plant leveren voor het betaalde bedrag.
28 feb. 2022
Planten veel kleiner dan weergeven op de website.
19 jan. 2022
Tot 2 keer toe een hoes gestuurd die kapot is