qfbgardening.nl

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden482 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jul 2019
qfbgardening.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

FIRMA MET EEN HART VOOR PLANTEN EN KLANTEN !!! Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij deze firma, zeer goed beschermd verzonden in een stevige verpakking . Vriendelijke mails met een persoonlijke aanpak doch nooit opdringerig en dat is voor de klant dan weer héél fijn ! Bedankt en tot een volgende, Annette
AE
Ann E.
Belgie

31 mrt 2024
Duur van levering was lang
YB
Yvette B.
Strijen

Beoordelingen voor qfbgardening.nl

Supersnelle en correcte levering van bestelde producten. Dahlia's zorgvuldig verpakt en goede kwaliteit.
21 nov 2023
Pluspunt is 1 deelnemer keukenhof ! 2 vaak nieuwe variëteiten Ik hou van aparte kleuren beter doen: gratis verzendkosten. Er word immers bespaard op het hebben van fysieke winkels
23 nov 2023
De bestelling ziet er goed uit. Het zijn Amarylis bollen. Wanneer en of ze gaan bloeien is natuurlijk afwachten.
23 sep 2023
Mooie snelle levering, maar veel niet leverbaar.
Antwoord van qfbgardening.nl
25 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Graag geven we je een TIP: We bieden de mogelijkheid om vanaf circa half maart een pre-order te plaatsen voor onze voorjaarsbloeiers. Dit jaar hebben veel klanten daar gebruik van gemaakt, waardoor een aantal soorten nu al uitverkocht zijn voor dit seizoen. Misschien is dit een optie voor je volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team QFB Gardening
WV
willy v.
belgie
7 jun 2023
Goede en snelle service. Goede prijs/kwaliteit
29 jul 2023
Goede producten,goede service, mooie website