Lucardi Juwelier Roosendaal

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden288 beoordelingen in totaal

23 dec 2023
We werden snel geholpen in de winkel. We kwamen voor oorbellen voor onze dochter en hadden hier een afbeelding van. De medewerkster vond ze direct. Daarnaast waren we op zoek naar een goude ring met een steentje welke we hadden gezien op de website. Helaas vonden we deze niet in de winkel. De medewerkster gaf aan dat dit mogelijk een web only product is. Dat werd ook bevestigd toen we weer op de site keken. Bij de kassa werden we door een andere vriendelijke medewerkster geholpen. Ook dit ging snel en op een fijne manier. De oorbellen voor onze dochter werd mooi verpakt in de sfeer van kerst (in een kerstbal): het zag er heel leuk uit.

Kom een armband terug brengen, omdat hij al 2 keer vsn mn pols was afgeballen. Het liefst had ik de zelfde gehad en die was er ook, maar dan moest ik wel even 7 euro bij betalen. What the F..... We praten hier over een armband van 80 euro. Jullie hebben voor koningsdag natuurlijk de prijzen opgeschroefd en dan zeggen je krijgt korting en dan betaal je nog de gewone prijs. Jullie mogen je wel eens gaan schamen. Ik zal jullie zeker bij niemand aanbevelen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Roosendaal

Armband niet goed