Woodandcolors.nl

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

Woodandcolors.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Woodandcolors.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

8 jun 2023
Ik heb onlangs een schutting bij hen besteld en mijn ervaring was uitstekend! De communicatie met de medewerkers was duidelijk en ze leverden mijn bestelling verrassend snel. De kwaliteit van de schutting is ook erg goed. Ik ben zeer tevreden en zou Wood and Colors zeker aanbevelen! 5 sterren!

Bedrijf bestaat sinds vorige week niet meer . Niet bestellen. Ik heb deel van mijn bestelling nog niet gekregen. Krijg ook geen contact met dit bedrijf (mail/telefoon).

Beoordelingen voor Woodandcolors.nl

24 mei 2023

communicatie moet beter!

nadat de geadverteerde 2-weken levertijd was verstreken, zonder enige tussentijdse status melding te hebben ontvangen, gebeld en geemiald omtrent de verwachte leverdatum, maar geen van de personen die ik aan de telefoon had kon me enige status meedelen. Dus nu maar wachten tot er eens iets komt...
8 jun 2023

Uitstekende service en snelle levering!

28 aug 2023

Leerpunt communiceren.

Wacht al 7 dagen op mijn bestelling. Zonder tussentijds bericht. Ook geen bevestiging betaling ontvangen. Na gebeld te hebben begrijp ik nu dat mijn bestelling bij leverancier in de wacht staat. Die zijn op vakantie?. Tja
KK
Krullenbol K.
Wijk en Aalburg
14 sep 2023
Graag bevestiging via de mail dat de bestelling is aangekomen. Nu hoorden we niets en wisten we dus niets. Bij navraag was het goed aangekomen. Verder erg blij met de vorige levering, dus hoop deze ook.
8 jun 2023

Zeer aan te raden producten!

Zweeds rabat schutting besteld bij wood and colors. Telefonisch advies gekregen over alle mogelijkheden. Erg goede kwaliteit en goede service. Producten waren snel geleverd. Zeer aan te raden!
15 mei 2023
Bestelling ging snel en prima , 3 planken te kort zijn nog klaar gelegd en heb ik later opgehaald. Bezorgkosten wel aan de hoge kant , maar dat word uitbesteed denk ik.
23 mei 2023
De kwaliteit van het behandelde vurenhouten geveldelen is zeer goed, droog en fijn nervig en goed behandeld met dekkende verf.
MS
Marian S.
Spijkenisse
6 jul 2023
We gingen op vakantie en werd een dag na terugkomst netjes bezorgd goede kwaliteit niets op aan te merken
1 aug 2023
De leverde douglasplanken zijn heel mooi gespoten en netjes in plastic in mijn voortuin afgeleverd.
7 mei 2023
Op tijd geleverd en nu weer nieuwe levering wat hoop ik op tijd ook weer komt..
31 mei 2023
Prijs kwaliteit van de materialen is prima, maar de communicatie is erg slecht.
4 jul 2023
ik heb de produkten nog niet ontvangen kan daarom nog niet verder evalueren
29 jul 2023
Communicatie naar klant toe. Wanneer wordt de bestelling afgeleverd.
14 aug 2023
Levering prima. Verzendkosten belachelijk hoog.
28 aug 2023
De levering duurde erg lang
13 sep 2023
Goede producten