Woodandcolors.nl

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

Woodandcolors.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Woodandcolors.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

8 jun 2023
Ik heb onlangs een schutting bij hen besteld en mijn ervaring was uitstekend! De communicatie met de medewerkers was duidelijk en ze leverden mijn bestelling verrassend snel. De kwaliteit van de schutting is ook erg goed. Ik ben zeer tevreden en zou Wood and Colors zeker aanbevelen! 5 sterren!

Bedrijf bestaat sinds vorige week niet meer . Niet bestellen. Ik heb deel van mijn bestelling nog niet gekregen. Krijg ook geen contact met dit bedrijf (mail/telefoon).

Beoordelingen voor Woodandcolors.nl

Zijn een stelletje oplichters. Wel geld ontvangen maar niks leveren.
Totaal geen communicatie vanuit het bedrijf.

Niet bestellen. Bedrijf bestaat niet meer

Het zijn oplichters ze reageren nergens meer op geen bestelling gehad
5 nov 2023
Ben een week onderweg en nog niets gehoord waneer de levering is of status bestelling
5 okt 2023
26 sep 2023
KK
Krullenbol K.
Wijk en Aalburg
14 sep 2023
Graag bevestiging via de mail dat de bestelling is aangekomen. Nu hoorden we niets en wisten we dus niets. Bij navraag was het goed aangekomen. Verder erg blij met de vorige levering, dus hoop deze ook.
13 sep 2023
Goede producten
28 aug 2023

Leerpunt communiceren.

Wacht al 7 dagen op mijn bestelling. Zonder tussentijds bericht. Ook geen bevestiging betaling ontvangen. Na gebeld te hebben begrijp ik nu dat mijn bestelling bij leverancier in de wacht staat. Die zijn op vakantie?. Tja
28 aug 2023
De levering duurde erg lang
14 aug 2023
Levering prima. Verzendkosten belachelijk hoog.
1 aug 2023
De leverde douglasplanken zijn heel mooi gespoten en netjes in plastic in mijn voortuin afgeleverd.
29 jul 2023
Communicatie naar klant toe. Wanneer wordt de bestelling afgeleverd.
20 jul 2023

Wacht al 7 weken op hout (and counting)

Ik heb op 2 juni hout besteld. Het is nu 20 juli en het is er nog steeds niet, terwijl 2-3 weken levertijd was beloofd. Ze hoeven niet eens te bezorgen, want ik ga het zelf ophalen. Kortom, zeer onbetrouwbaar bestelproces.
MS
Marian S.
Spijkenisse
6 jul 2023
We gingen op vakantie en werd een dag na terugkomst netjes bezorgd goede kwaliteit niets op aan te merken
4 jul 2023
ik heb de produkten nog niet ontvangen kan daarom nog niet verder evalueren