NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.572 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Snelle levering van 2 sets kuipspiegels, die ik nergens anders meer kon kopen. Reeds bij 2 andere firma's geïnformeerd, maar niet meer leverbaar. Ik had vroeger deze set spiegels gekocht omdat ze verstelbaar zijn, waardoor het makkelijker werd om dagelijks tussen het drukke verkeer te rijden, zonder andere voertuigen te raken. Ik had één van de spiegels verloren op de autosnelweg ( was losgekomen ? ), vermoedelijk kwaad opzet. Maar nu is alles weer prima en kan ik terug veilig de weg op, hartelijk dank.

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

ik heb mijn pakket nog steeds niet???
snelle verzending. volgende dag kon ik mijnn spullen ophalen. juiste accu , paste precies. top geregeld.

heel tevreden

fijne site, goeie communicatie, snel ontvangen en juiste product. heel tevreden. Dit wordt de vaste everancier voor onderdelen voor mijn motor.
Echt snel geleverd, prima. Gr John.

Great seevice

Great service
1 dag geleden
Stuur besteld, werd heel snel verstuurd (veel sneller dan aangegeven). Maar pasvorm valt mij tegen, het is meer een cros motor stuur dan gewone motor stuur.
Goede prijs, snelle levering