NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.572 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Snelle levering van 2 sets kuipspiegels, die ik nergens anders meer kon kopen. Reeds bij 2 andere firma's geïnformeerd, maar niet meer leverbaar. Ik had vroeger deze set spiegels gekocht omdat ze verstelbaar zijn, waardoor het makkelijker werd om dagelijks tussen het drukke verkeer te rijden, zonder andere voertuigen te raken. Ik had één van de spiegels verloren op de autosnelweg ( was losgekomen ? ), vermoedelijk kwaad opzet. Maar nu is alles weer prima en kan ik terug veilig de weg op, hartelijk dank.

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

24 apr 2024

Eens maar nooit meer

Zondag besteld, vrijdag in huis terwijl er staat "voor 22.00 besteld morgen in huis". Email reageren ze niet op. Uiteindelijk gebeld, "het wordt vanuit de leverancier verzonden dus ik kan de status niet zien", ik bestel toch bij jullie?
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen sander, Dat klinkt inderdaad frustrerend. Het lijkt erop dat er een miscommunicatie of vertraging is opgetreden in het verzendproces. Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent, vooral als de beloofde levertijd niet wordt nagekomen en er geen duidelijke communicatie is vanuit het bedrijf. Als de e-mail niet wordt beantwoord en je geen bevredigend antwoord hebt gekregen via de telefoon, zou je kunnen overwegen om nogmaals contact op te nemen met het bedrijf en duidelijk te maken dat je ontevreden bent over de situatie. Je kunt vragen om een update over de status van je bestelling en vragen om een passende oplossing. met vriendelijke groet, Nr1Motor
17 apr 2024
Post nl een stamp onder zen kont geven Ik heb 9/4 een accu besteld we zijn nu 17/4 en nog steeds geen accu.ik volg het elke dag op maar wordt altijd een dag uitgesteld.als je op een week tijd niet kan leveren kan je er beter mee stoppen
18 apr 2024
goedemiddag heymans , hHet klinkt als een frustrerende situatie. "De gebrekkige communicatie en voortdurende vertragingen maken het moeilijk om vertrouwen te hebben in de service van PostNL." we proberen de situatie zo snel mogelijk op te losse . met vriendelijke groet , Nr1Motor
Net tankpads aangekocht maar deze kan niet op de tank geplakt worden dit omdat bij 1 pad de plaklaag geheel niet plakkend is en bij de andere tankpad de 3M plaklaag los laat van de tankpad. Dit is erg vreemd.
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen danny, Dat klinkt als een teleurstellende ervaring, vooral omdat tankpads ontworpen zijn om stevig op hun plaats te blijven zitten. Het feit dat de plaklaag niet goed werkt of zelfs loslaat, is zeker niet wat je mag verwachten van een kwaliteitsproduct. Het lijkt erop dat er mogelijk een probleem is met de fabricage of de kwaliteitscontrole van de tankpads. Ik raad je aan om contact op te nemen met ons om ons op de hoogte te stellen van het probleem. we zijin bereid om dit voor je op te lossen door je nieuwe tankpads te sturen die wel goed plakken, of door je een terugbetaling aan te bieden. met vriendelijke groet, Nr1Motor
Remblok setje geleverd met maar 3 blokjes inplaats van 4 stuks verpacking was bij hen ook al open geweest en kan niet van transport zijn daar door er rond nog totaal dicht geseald was
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen andre , Het klinkt alsof je een heel frustrerende ervaring hebt gehad met deze levering. Het ontbreken van een remblokje en het feit dat de verpakking al open was toen je het ontving, is zeker niet acceptabel. Dit kan wijzen op een probleem met de kwaliteitscontrole of zelfs op mogelijke nalatigheid tijdens het verpakkingsproces. Ik raad je aan om contact op te nemen met ons ,om ons op de hoogte te stellen van de ontbrekende remblok en de beschadigde verpakking. we zijn bereid moeten zijn om dit probleem voor je op te lossen, hetzij door het ontbrekende remblokje na te sturen, hetzij door je een terugbetaling of vervanging aan te bieden. met vriendelijke groet Nr1Motor
21 apr 2024
Ik heb de accu nog steeds niet ontvangen. De bezorgdatum was 2 dagen uitgesteld en daarna niets meer gehoord. Ik hoop de accu nog wel te krijgen. Hij is al betaald.
22 apr 2024
goedemorgen paul, Het is begrijpelijk dat je je zorgen maakt nu de accu nog steeds niet is aangekomen, vooral omdat de bezorgdatum al was uitgesteld en je geen verdere updates hebt ontvangen. In dit geval is het verstandig om direct contact op te nemen met de de klantenservice. Geef hen alle relevante informatie, zoals je bestelnummer en de bezorgdatum die was uitgesteld. Vraag om een ​​update over de status van je bestelling en vraag of ze kunnen achterhalen waar de accu zich bevindt. Ze kunnen mogelijk meer informatie verstrekken over eventuele vertragingen of problemen met de bezorging. Als de accu nog steeds niet is verzonden of als er problemen zijn met de levering, zou je ook kunnen vragen naar de mogelijkheid van restitutie of een vervangende zending. Het is belangrijk dat je je recht op een product of terugbetaling behoudt, vooral omdat je de accu al hebt betaald. Hopelijk kunnen we snel een oplossing vinden en ervoor zorgen dat de accu zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Heb een acu gekocht maar die is kapot
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen raymond, Dat is vervelend om te horen! wij gaan contact met u opnemen om dit op de juiste manier op te lossen voor u . met vriendelijke groet, Nr1Motor
ik heb mijn pakket nog steeds niet???
Alles wordt te laat bezorgd
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen topalov, Dat klinkt erg vervelend. Het kan verschillende redenen hebben waarom alles te laat wordt bezorgd, zoals logistieke problemen, vertragingen tijdens het transport, of mogelijk problemen bij de leverancier zelf. Als alles te laat wordt bezorgd, is het misschien een goed idee om contact op te nemen met de ons om te zien of we meer informatie kunnen geven over de vertragingen en of er stappen zijn die ze kunnen nemen om de situatie te verbeteren. met vriendelijke groet, Nr1Motor
Retour zelf te betalen
Antwoord van NR1 motor
Helaas werd er nog al eens misbruik gemaakt van ons retourbeleid , waardoor wij genoodzaakt waren om dit aan te passen. Echter is het wel afhankelijk waarom iets retour komt of er daadwerkelijk retour kosten berekend worden of dat wij deze voor onze rekening nemen . Mocht u van mening zijn dat u recht heeft om iets kosteloos naar ons retour te sturen dan horen we het graag.
19 apr 2024
Super trage verzending
22 apr 2024
goedemorgen ties , Het spijt me te horen dat je te maken hebt met een trage verzending. Dat kan zeker frustrerend zijn, vooral als je iets dringends verwacht of gewoon niet kunt wachten om je pakket te ontvangen. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice om te zien of ze meer informatie kunnen verstrekken over de vertraging of om te achterhalen waar je pakket zich bevindt? Soms kan het helpen om direct met hen te communiceren om meer duidelijkheid te krijgen over de situatie. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Mail beantwoorden
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen niels , Het is frustrerend als de klantenservice niet reageert. Hier zijn een paar stappen die je kunt nemen: Herinneringsmail: Stuur een vriendelijke herinneringsmail waarin je vermeldt dat je eerder een vraag hebt gesteld en nog geen antwoord hebt ontvangen. Geef ze een redelijke termijn om te reageren, bijvoorbeeld binnen een paar dagen. Telefonisch contact: Als de kwestie dringend is of als je geen reactie ontvangt op je herinneringsmail, overweeg dan om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan een snellere reactie opleveren en je de mogelijkheid bieden om de situatie mondeling toe te lichten. Het is belangrijk om geduldig te blijven en beleefd te blijven, zelfs als je gefrustreerd bent. De meeste bedrijven streven ernaar om goede klantenservice te bieden en zullen uiteindelijk reageren op je vraag of probleem. helaas komt het door de drukte wel vaker voor dat het langer kan duren voor dat u antwoord krijgt op uw vraag of probleem , we doen ons uiterste best zo snel mogelijk te reageren . met vriendelijke groet, Nr1Motor
Slecht
Antwoord van NR1 motor
goedmorgen michael , Het spijt ons als er iets mis is. Kunnen we je ergens mee helpen om het probleem op te lossen zodat u een betere ervaring heeft met ons ? met vriendelijke groet, Nr1Motor
1 dag geleden
goedemorgen jeffrey, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
Antwoord van NR1 motor
goedeorgen martin, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
21 apr 2024
22 apr 2024
goedeorgen nick , Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
18 apr 2024
goedemiddag sudi , Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
16 apr 2024
18 apr 2024
goedemiddag francis , Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
16 apr 2024
18 apr 2024
goedemiddag suat , Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
Bij ontvangst van de zending, heb ik gelijk even contact opgenomen. En uitgelegd dat de zending anders is dan ik verwachte. Doordat er 2 verschillende diameter handvatten in de verpakking zaten. Zij gaf aan even een contact formulier in te vullen, want dit leek haar ook niet te kloppen na een kort check van haar. Dit gedaan en foto’s toegevoegd, waarna Alex reageerde. Dit klopt je hebt een linker en een rechter. Één voor een gashendel en één normaal. Waarop ik vriendelijk verwees dat de omschrijving aangeeft handvat 22 mm diameter. Antwoord van Alex; het staat er als universeel op en alleen BMW heeft twee gelijke handvaten met verwarming, de rest niet dat had ik moeten weten. Nu Alex, ik ben geen expert op motoren en onderdelen gebied. Maar de tip die ik wil geven is, even je omschrijving aan te passen. En als dan ook daadwerkelijk te vermelden dat het universele zijn, en dat de diameter verschilt. En niet schrijft: “Geschikt voor sturen met een diameter van 22 mm” ; “Diameter 22 mm“ Ik hoop zo teleurstelling bij andere klanten te voorkomen. En Alex, werk nog even aan hoe je een boodschap wilt overbrengen en welk doel je hebt. En hoe realistische je voorstel is die je naar de klant doet. Vandaar 1*
Antwoord van NR1 motor
Bedankt voor je reactie en opheldering over de handvatten. Het betreffen universele handvatten, waarbij één specifiek geschikt is voor een gashendel en de andere voor het stuur, daardoor is het in 99% van de gevallen geschikt. Een extra vermelding of aanpassing van de omschrijving op onze website over het feit dat ze verschillende diameters hebben, kan dit ook weer tot verwarring leiden bij klanten die niet bekend zijn met deze specifieke details. We zullen kijken hoe we dit in de toekomst wel kunnen voorkomen. Met vriendelijke groeten Bert

Slechte koppelingshendel van Moose racing

Koppelingshendel van Moose racing breekt zeer snel. Ik had een lichte val waarbij het armatuur van de hendel brak. Ik heb een nieuwe besteld om deze opnieuw te zien breken op dezelfde plek toen ik opnieuw een lichte val had. Zeer slecht product, 150eur voor niks. Niet de schuld van NR1 motor, maar wel een slecht product van Moose racing.
7 apr 2024
een goedenavond. Vervelend om te lezen dat het zo snel gebroken is. Het spijt me te horen dat je problemen hebt ondervonden met de koppelingshendel van Moose Racing. Het lijkt erop dat het product niet aan je verwachtingen voldeed en niet duurzaam genoeg was om zelfs kleine vallen te weerstaan. Het is frustrerend om geld te investeren in een product dat snel defect raakt. Ik al het voorval doorzetten naar de leverancier. Maar als ik zal aangeven dat er een (kleine) val was. Dan weet ik vrij zeker dat hun hier ook niets in kunnen gaan betekenen. Heeft u toevallig al gekeken naar een alternatief? dan kan ik kijken of ik hier in tegemoet kan komen. Met vriendelijk groet, Bert Berkers NR1 motor