NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.758 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.854 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

Antwoord van NR1 motor
goedemiddag, wat onzettend verevelend te horen over uw situatie zou u even via verkoop@nr1motor.nl contact op willen nemen met ons zodat we dit kunnen oplossen met u . mvg. Nr1Motor

Slecht of oud produkt

In het verleden steeds tevreden geweest, deze tankpads kleven al niet meer aan de zijkant
Antwoord van NR1 motor
goedemiddag , wat vervelend om te horen zou u even contact met ons willen opnemen via verkoop@nr1motor.nl dan kijken we graag even met u mee voor de juiste oplossing. mvg , Nr1motor
2 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik ben helemaal niet tevreden. Tot op heden heb ik niets ontvangen terwijl er op de website staat, voor 22u besteld, morgen geleverd en dat het product ook op voorraad is. De dag dat er zou geleverd worden, komt er melding in PostNL dat het pakket wordt teruggestuurd wegens foutief adres. Er is echter helemaal niets verkeerd aan mijn adres. Als ik hierover mail, laten jullie de dag nadien weten dat jullie zien dat het ondertussen is afgeleverd. Veel moeite hebben jullie hierbij niet gedaan want er staat duidelijk dat het een retourzending geworden is en afgeleverd is op jullie adres. Als ik hierover terugmail, krijg ik plots antwoord van een of ander tussenbedrijf (Goparcel) met enkel maar slechte recensies, waar ik wel meerdere van diezelfde situaties lees. Even ter info: ik heb zelf al jaren een weshop en weet dat, hoewel het waarschijnlijk bij PostNL fout gelopen is, NR1 Motor de enige is die verantwoordelijk is voor de bezorging tot het pakket is afgeleverd. Gelieve er voor te zorgen dat ik dus zo snel mogelijk mijn bestelling ontvang. Het is geen product dat op maat gemaakt is, dus jullie kunnen perfect een ander sturen en deze opnieuw verkopen zodra je die ontvangt. M.a.w. bewijs maar eens of jullie een goede service hebben.
5 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Commande d'une veste (plus fabriquée par le fabriquant) en solde. Prix clairement indiqué sur le site, démarque importante dans une seule couleur et une seule taille. Je commande, et j'ajoute d'autres objets d'une valeur conséquente. La veste n'est pas le produit le plus cher de ma commande, loin de là. Je paie. Je reçois la facture. Tout est en ordre. Un premier mail m'indique que je dois attendre pour les autres objets, mais que la veste est de stock. Pas de soucis. Je ne suis pas pressé. Puis, un second mail m'indiquant qu'ils ont tout....sauf la veste. Or, la veste est toujours sur le site, mais remises à plus du double de prix ! Je stoppe donc la commande et exige l'application du prix ! Ils proposent une autre, même marque, autre couleur pour presque 3 fois le prix ! Or, modèle,couleur, taille initialement commandé est bien revenu sur le site. J'annule tout. Et ils envoient quand même... la commande sans la veste. Je refuse la commande. Ils remboursent...un montant erroné. (Mais rectifient après mail de réclamation). Bref, évitez. Pratique illégale pour attirer le client, ou désorganisation ? Je n'en sais rien. Mais d'autres magasins existent.
26 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Duurste olie van Nederland …

Olie van n1 motor 78 euro per 4 liter internetprijs voor exact dezelfde olie tussen de 45 en de 51 euro n1 motor was de duurste van Nederland. Verder nog wat onderdelen als koppeling platen set. Olie filter voorvork keringen besteld. De bestelling is drie keer uitgesteld gaat nu 12 dagen duren. Voorstel gedaan om parts te wisselen voor parts die wel leverbaar zijn maar dat schijnt lastig te zijn. Ik baal ervan omdat mijn motor uit elkaar ligt en ik kan niet verder. Volgende keer toch maar weer gewoon naar de dealer. Voor de prijs hoef je ook niet bij n1 motor te zijn. In iedergeval niet voor Olie. Ondanks toezegging van een medewerker is de zending weer uitgesteld. Nu wachten to 1 oktober. Order geplaatst op 18 september. WAARDELOOS
15 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Pakkingen op site verkeerd vermeld niet gratis retour

Om de bestelde Honda Spacy 125 uitlaatpakkingen ( 2× à 2.85 = 5.70 euro ) geleverd te krijgen worden deze in een grote doos verzonden. De verzendkosten bedragen maar liefst 6.95 euro voor 2 pakkingen. Niet te weinig, maar dan heb ik ze op tijd. Blijken ze ook nog eens de verkeerde maat. Dat kan een keer gebeuren, heb ik alle begrip voor. Na een mail naar NR1 motor reageert deze dat ze retour mogen met het formulier wat ze mij mailden. Bij het postkantoor vertelden ze mij dat er alsnog ruim 7 euro verzendkosten voor in rekening wordt gebracht omdat de code niet aangeeft dat het gratis retour mag. Pardon, ik ben niet degene die de afspraken niet na komt, het beloofde artikel bleek niet de juiste pasvorm te hebben.
25 aug 2023
Als een product niet past door foute gegevens op onze website dan kunnen de gratis retour gestuurd worden. Het zal hier om een misverstand gegaan zijn.
31 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Onzin dit bedrijf, producten besteld en worden niet verzonden op opgegeven datum. Dan bel je de dag nadien om te informeren, dan zijn de producten geleverd bij hun maar kunnen ze deze niet vinden en gaan ze dag nadien iets laten weten. Dag nadien mail uw producten word naar verwachting deze week verzonden . Einde van die week nog geen verzending ,weer contact opnemen is het verhaal we gaan het deze week zeker opsturen . Tot nu geen verzending en als je info vraagt geen antwoord meer. Dus simpel komen er geen producten en geen antwoord stappen we naar de politie , we willen ons geld terug dan we gaan niet betalen om niets te krijgen. Dus koop hier niet het is pure onzin.
8 jun 2023
Tom, vervelend dat het niet allemaal naar wens is gelopen. ik probeer u te bereiken, maar ik kan geen order vinden. Zou u contact met ons op willen nemen.
28 jun 2023

Niets ontvangen.

Bestelling niet ontvangen. PostNL zegt te hebben bezorgd maar niks gezien. (PostNL levert hier wel vaker slecht, maar ik heb een koopovereenkomst met NR1 niet met PostNL) Bedrijf heeft factuur en afleveradres omgewisseld. Klantenservice is niet bereikbaar. Onderaan de bevestigingsmail (geadresseerd aan mijn vader, want ook omgewisseld) staat leuk "bij vragen beantwoorden" maar geen antwoord gehad. Ook bij contactformulier op de site geen respons. Ik wil graag mijn koopovereenkomst ontbinden en mijn geld terug. (Bewerking) Na veel emails zonder respons, heb ik meerdere keren gebeld, waarna ze uiteindelijk als nog hebben geleverd.
2 jun 2023

Klantenservice = niet aanwezig

Ik had 2 weken geleden een Koppelings kabel besteld. Nadat deze binnen kwam gelijk getest op de motor. Bleek het niet de goede kabel te zijn omdat de kabel 15 cm langer was. Er stond dat deze kabel exact voor het model geschikt was. Dus verschillende keren gebeld maar niemand neemt op. Dus ik mail dat de kabel niet past maar geen gehoor. Vervolgens neem ik contact op via het contact formulier maar ook daar geen gehoor... Ondertussen maar via een andere winkel besteld. Gelukkig past deze wel precies en kan ik weer motor rijden met het mooie weer
8 jun 2023
Hallo Casper. Vervelend om te horen dat er een verkeerde kabel geleverd was. Inmiddels is er al contact geweest om het probleem op te lossen. Momenteel is het erg druk op de klantenservice, maar we doen ons best om alles zo goed mogelijk te regelen
10 okt 2023

Misleidende artikel beschrijvingen.

Helaas een product gekocht waarbij op de website stond dat er montage materiaal bij zou zitten. Dat zat er niet bij, en dus heb ik nog extra kosten moeten maken om deze bij te bestellen bij de concurrent, die ze wel gewoon had. Meneer heeft op de email proberen uit te leggen dat als je de onderdelen niet nodig hebt, ze niet meegestuurd worden, maar dan moet je ze niet aanbieden vind ik. Je kan hier dus niet op de omschrijvingen of fotos van de producten vertrouwen.
1 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Kettingbreker besteld en niet geleverd gekregen. Gemaild en geen reactie gehad. Gebeld en kreeg te horen dat jullie er mee bezig waren. Vroeg of je vrijdag een nieuwe kon sturen..zou terug gebeld worden. Niemand gehoord. Vandaag ook geen kettingbreker geleverd gehad. Dus zit ik nu thuis. Terwijl ik weg had geweest dit weekend. Waarvoor mijn hartelijke dank. Stort mijn 99 euro maar terug op mn rekening.. Bestel dat ding wel ergens anders...
25 aug 2023
Als een bestelling niet geleverd wordt laten we eerst een onderzoek opstarten. Daarmee worden meestal het probleem ook opgelost. In dit geval geeft de Track&Trace aan dat het ook bezorgd was. We hebben een nieuwe set toegestuurd en gaan de eerdere zending proberen te claimen bij PostNL
14 jun 2023

Levertijd overschreden

12 juni een Yuasa - YTZ12S Accu Onderhoudsvrij besteld. Zou 13 juni geleverd worden. Vandaag, 14 juni staat de bestelling nog steeds op - bezig met verwerken. Reviews over Nr1 motor te laat gelezen. Bevestig alle slechte reviews over te laat leveren. Nu maar hopen dat het snel en het juiste geleverd wordt. Zo te lezen in de reviews, kan je alles verwachten, behalve een snelle levering. Ieder geval, nu al nooit meer bestellen bij Nr1 motor
15 jun 2023
Hallo Dennis. We hadden deze genoeg op voorraad staan, maar hij was door een systeem fout blezen hangen. Gelukkig gaat het meestal goed. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten team NR1motor
3 aug 2023

belabberde vervoersfirma

Mijn man bestelde speciaal een accu voor de snelle levering (1 werkdag ingeval van voorradig). Maandag is deze verzonden, nu donderdagavond en nog niks ontvangen. Zaterdag vertrek ik op reis met de motor. NR1 motor kan er mss niks aan doen, maar zij zijn verantwoordelijk voor de vervoersfirma die zij kiezen. 2 mails naar klantedienst, direct vriendelijke antwoorden, maar niet geholpen. Waarom altijd met die belabberde PostNL werken ?
24 aug 2023
Hallo. Bedankt voor uw review. Momenteel is het een beetje een rommeltje bij PostNl. We zijn bezig met een andere bezorger. Maar die overgang zal pas in het najaar komen.
Geïmporteerde beoordeling

Onduidelijk of pakket onderweg is

‘Voor 22:00 uur besteld, morgen geleverd’ is niet gelukt helaas. Ook is er geen track en trace code verstuurd waardoor onduidelijk was of de bestelling überhaupt onderweg was. Donderdag is de bestelling geplaatst, op maandag heb ik contact gehad met de klantenservice. Die gingen er achteraan, maar gaven niet aan wat ze gingen doen of dat ik nog bericht zou krijgen. Daarom zelf maar voorgesteld om in de middag nog terug te bellen.
11 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wat een slecht bedrijf. Koop je twee diodes. Beide geïnstalleerd maar doen beide gewoon helemaal niets. Daar betaal je dus € 30 (!) voor. Per e-mail aangegeven dat het niet werkt maar volgens hen is het de fout van diegene die het heeft geïnstalleerd en had ik het maar moeten testen voor gebruik. Slechte service en zeer onvriendelijk. Kon net zo goed € 30 verbranden. Weggegooid geld en geen oplossing/geld terug.
9 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Changed the ordered parts for other low quality brand

Fork seals set ordered with dustcovers included from Tourmax brand. Received 2 QMP seals without dust covers without any advice about a stock issue or so (what's that brand???? doesn't exist on the net or in their catalog) . So, 2 QMP low quality parts for the trash and ordering good quality ones in another shop..... Paid 2 times transport. I thought only Autodoc was acting like that. Run away from this site.
24 aug 2023
Hallo, dit is eenzelfde review als eerder. Dit was een nieuw product merk op onze site, maar hebben we inmiddels al weer van de site gehaald omdat de foto's en omschrijvingen niet betrouwbaar waren.
Geïmporteerde beoordeling
Zeer ontevreden ! Onderdeel van om en bij 360euro NIET geleverd. Verschillende emails blijven onbeantwoord, telefonisch contact blijkt onmogelijk! Ondertussen al meer dan een maand wachten op iets wat "op voorraad" was. Er word een onderzoek gestart naar PostNL, maar ik heb de 2 paketten ontvangen, echter ontbrak er een onderdeel... héél veel tegenstrijdigheid hier.
15 jun 2023
Hallo Joris. U heeft gelijk. Deze bestelling loopt niet helemaal naar wens. En nu blijft hij ook nog hangen door PostNL. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest om het op te lossen.
Geïmporteerde beoordeling
Remblokken besteld op 2 oktober. Wel betaald, geen remblokken ontvangen. Track and trace van een frans bedrijf. Komt geen reactie op de door mij gestelde vragen middels mail. Uren in de wacht staan, maar geen medewerker aan de telefoon krijgen. Bij deze verwacht ik dat NR1 motor mijn geld terugstort. Deze gang van zaken vind ik stijlloos. Hoogachtend, Krabbendam.
29 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik bestel een spiegel waar ze al uitloop datum op zetten. En dan krijg je gewoon een mailtje dat het dus nog later ga worden zonder duidelijke datum. Echt 2 ritten achteraan gereden omdat ik mijn spiegel nog niet heb. Hier houd ik echt niet van ik had het net zo goed zelf via Ali expres besteld. Da komt vanuit China en dan heb je het nog sneller.????
8 jun 2023
Hallo Raimondo. We moesten de spiegels ook bestellen. Helaas zaten ze bij de eerste zending er niet bij, en hebben we een andere oplossing gevonden door ze direct vanuit de leverancier naar u toe te sturen. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet team NR1
11 sep 2023

Bestelling niet binnen

Bestelling nog niet binnen en er wordt gevraagd voor een feedback. Bezorger geeft zonder reden meerderemalen aan dat het vertraagd en laat het verder wachten. Contact gehad via mail met het bedrijf en melde dat ze er achter aan gaan, tot heden niks meer gehoord. Ik begin hier nu heel erg te twijfelen of het nog in me bezit kan krijgen.............