NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

29 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Slechte en halve levering van 2 tassen. Stellen voor om 1 andere type tas te leveren zodat ik 2 verschillende tassen op m'n motor heb. Weten niet wanneer andere tas komt (back order) dus zit met 1 tas. (Op hun website was de tas ook nog steeds op voorraad, maar niet dus)Uiteindelijk de andere tas maar op amazon besteld. Ook slechte communicatie.
14 jul 2023

Slecht in klantbinding

Heb een onderhoudsvrije accu besteld. Hoewel ik (jaarrond) rij plaats ik keurig mijn motor tussendoor aan de druppellader. Binnen 2 jaar doet de accu niets meer. Reactie: we kunnen niets voor u doen. Geen excuus, geen korting. Aleen 'er zit geen fabrieksgarantie meer op'. Dat is pas klantenbinding... Not Ik bestel hier iig niet meer
25 aug 2023
Beste Jeroen. We geven 1 jaar fabrieksgarantie op een accu. Als een accu een fabrikage probleem heeft dan gaat het meestal in de eerste weken stuk. Na 2 jaar zijn er andere factoren aan de hand.
2 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het artikel dat ik besteld heb was duurder als bij de concurrent maar vanwege snelle levering (voor 22.00u besteld volgende dag in huis) heb ik het bij jullie besteld. Echter heb ik het artikel te laat gekregen ook op bellen en mailen heb ik tot op heden nog geen antwoord gekregen. Dus geen goede ervaring met jullie bedrijf.
24 aug 2023
Hallo Edward. Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad. Het pakketje was s'nachts nog wel ingepakt. Ik denk dat het kwam omdat het net in het weekend was waardoor het later is aangekomen. Onze excuses voor de vertraging.
26 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
een 3-tal producten besteld die alle 3 op voorraad waren. Er wordt heel mooi geadverteerd met "voor 20:00 besteld, morgen in huis". Bestelling geplaatst en krijg een dag later een bericht van verzending en staat er: "verwachte levering morgen".. Haal die "voor 20:00 besteld" zin ook maar weer van de website af.
15 jun 2023
Hallo Arjan. Zou u uw ordernummer even door kunnen geven dan kan ik nakijken waar het fout is gegaan
26 mei 2023

Niet volgens afspraken

Gister middag valbeugels besteld. Op voorraad product. Voor 22:00 bestellen en vandaag in huis. Dus niet, 2 x gebeld en ze kunnen mij niet vertellen waarom die niet verstuurd is. Er staat nog steeds in behandeling. Niet normaal!! Als je iets met spoed nodig hebt, reken maar niet op de site
15 jun 2023
Er bleek een error in ons systeem te zitten waardoor het niet verstuurd werd. Gelukkig is het verlopen. Excuses dat we een dag te laat waren. Met vriendelijke groet team NR1motor
23 mei 2023

17e bestelling

17e mei bestelling gedaan. Dit is de 2e keer dat ik zeer lang moet wachten. Er staat op voorraad. Maar resulteert in lang wachten tot levering. Vind ik jammer, want ik verwacht van Nederlands bedrijf dat het snel kan leveren. Anders bestel ik wel bij een buitenlandse aanbieder.
15 jun 2023
Alles wat we 3 keer per jaar verkopen leggen we in ons eigen magazijn. Daarnaast versturen we ook direct vanuit de groothandel om de levertijden zo kort mogelijk te houden. Helaas duurde het bij uw bestelling iets langer dan normaal. Excuses daarvoor Met vriendelijke groet team NR1motor
29 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Zeer trage levering, onjuiste informatie

Er werd mij verteld tussen woensdag 26 juli en zaterdag 29 juli geleverd. Nu heb ik nogsteeds niks ontvangen, en is de verwachte leveringsdatum 3 augustus geworden. Nu ga ik het niet redden om mijn motor optijd te repareren voor de circuitdag. Zeer slechte klantenservice
24 aug 2023
Hallo Daan. Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. De levertijden kunnen wel eens uitlopen. Wij houden de klanten dan wel pro-actief op de hoogte. Of we proberen een alternatief aan te bieden.
11 aug 2023

Wachten op bezorging.

Zondag bestelling gedaan. Zou 1 tot 2 werkdagen duren voor bezorging. Maandag netjes mail gehad dat het op de post was gedaan en dat ik van post nl zou horen wanneer bezorging zou zijn. Van niemand meer wat gehoord.... nog niks binnen gehad en ook geen mail... jammer...
24 aug 2023
Hallo Nadine. Bedankt voor uw review. Momenteel is het een beetje een rommeltje bij PostNl. We zijn bezig met een andere bezorger. Maar die overgang zal pas in het najaar komen.
9 sep 2023

Levering slecht

Levering, batterij in brievenbus gegooid van 1m50 hoogte. Onderste ijzeren plaat van bodem brievenbus gebogen. Ook niet gezond voor batterij. Nochtans stond ik levering op te wachten, kreeg zelfs de tijd niet om voordeur te openen. Hij heeft zich ook niet aangemeld.
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Niet passend luchtfilter gekregen. Aan de telefoon te horen gekregen dat ik verkeerd besteld zou hebben. Zeer botte man aan de telefoon. Retourkosten zelf betalen. Onduidelijke website. Beter ergens anders bestellen. Klantvriendelijkheid mag zeker verbeterd worden.
6 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Producten worden niet geleverd. Na bellen wordt er aangegeven dat de producten geleverd worden op dag x....helaas. na weer contact wordt er aangegeven dat dit niet gezegd ia etc. Zijn zeer moeilijk te bereiken. Geen antwoord op mail.... Ik haal hier niets meer.....
25 aug 2023
Alle levertijden staan bij onze producten. Als we deze niet gaan halen adn proberen we hier pro-actief op te reageren. We lipen nu wel verder achter als gebruikelijk, dus onze excuses voor de vertraging.
27 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heb een accu besteld en nog speciaal gevraagd of het type accu geschikt is voor mijn type motor. Blijkt het geen geschikte maat te zijn. Bel je op gooien ze je na een verloop van tijd er uit. Dit noem ik een prachtige service die geleverd word. Bedankt hoor🤬
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling gedaan zou ten laatste 14/10 geleverd worden was in voorraad maar als ik bestelling status opvraag nu krijg ik antwoord geen bestelling geplaatst terwijl alles betaald is???Vrees dat weer niks gaat worden.Terug bij de vertrouwde sites bestellen.
4 okt 2023

Komen afspraken niet na

Voor 22.00 besteld de volgende dag in huis staat op de site , nou ik wacht nu bijna een week en heb nog niks. Het was een verjaardagskado voor mijn zoon dus dat maakt het extra vervelend. Zet dan op je site dat het product niet op voorraad is of zo
11 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Slechte levering, komt afspraak niet na.

Er wordt aangegeven dat ik tussen di en vrijdag mijn bestelling (motorolie) ontvang. Dan wordt het zaterdag en nu is het weer maandag. Met andere woorden: ik heb na een week nog niks ontvangen en ik vraag me af of ik het maandag wel ontvang.
15 jun 2023
Beste. De eerste zending is bij de bezorger ergens fout gelopen. We hebben inmiddels contact gehad en een nieuwe fles toegestuurd. Fijn motorseizoen gewenst Met vriendelijke groet team NR1motor
4 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Echt mega slecht, telefoonhouder gekocht van sp connect inclusief demper. Telefoon gelijk na 1x gebruiken al kapot, vervolgens klantenservice gebeld, mega onvriendelijk personeel en mag de houder nieteens retourneren… SLECHT
8 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Levertijden onjuist, geen respons op emails

Leveringstijden kloppen totaal niet en reageren op emails vindt nr1 motors kennelijk ook niet nodig. Erg vervelend als je voor een bepaalde datum iets nodig hebt, bestelt, betaalt, maar niet krijgt. Ik bestel er nooit meer.
27 jun 2023

Helemaal nIet tevreden!

Niet tevreden! - Mensen zijn niet bereikbaar. - Product wordt niet op tijd geleverd. Geld gaat wel direct van de rekening!!! In mijn ogen PRUTSERS. Er zijn anderen webwinkels dan deze zelf AliExpress is betrouwbaarder!
12 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Accu teruggestuurd maar 2 weken later nog niks teruggestort en ook geen mail dat ie aangekomen is. Volgens postnl wel aangekomen. Nr1 antwoord dat ze een kleine achterstand hebben. Dus nog steeds afwachten.....
25 aug 2023
Beste Gerald. Het was een kort experiment om onze retoren via een extern bedrijf te laten doen, maar dat liep inderdaad niet zo heel soepel. We zijn het daarna ook snel zelf weer gaan doen.
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik wacht inmiddels 10 dagen op mijn levering zonder enige communicatie. Telefonisch geraakt je ook niet binnen en wordt de verbinding na het keuzemenu gewoon verbroken. Ergens anders bestellen raad ik je aan…