NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Pas reçu l'objet malgré la notification de POSTNL livré le 11/08/2023 a 13h08 (j'étais a mon domicile). C'est pas de la faute de NR1, mais la transaction s'est quand même mal déroulée (un achat a 183€...).
2 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Bestelling blijft maar onderweg…met als…

Bestelling blijft maar onderweg…met als ultieme antwoord dat order geweigerd werd door afhaalpunt….waar het nooit is aangeboden…. Graag snelle verzending of mijn geld terug aub! Mvg Luc Goris
25 aug 2023
Hallo Luc, Dat stond inderdaad in de Track&Trace dat het geweigerd was. We er kort erna wel een nieuwe opgestuurd. Nu lopen er de laatste tijd wel meer dingen niet helemaal lekker bij PostNL. Dat heeft ons ook doen besluiten om de stap te zetten naar een andere bezorger.
1 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
De accu werd geleverd zonder accuzuur. Dit was voor mij niet duidelijk. Bij een andere leverancier is dezelfde accu € 20 goedkoper maar die vermeld expliciet dat het zonder accuzuur is.
24 aug 2023
Hallo Felix. Bij deze accu waren we hier nog niet van op de hoogte. We gaan het product nu ook van de website af halen.
4 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Beweren dat als je voor 22:00 besteld morgen in huis hebt als ze de product op voorraad hebben. Dit is onzin ik wacht nu al 2dagen en als ik ze bel krijg ik geen duidelijk antwoord
20 okt 2023
Ondanks ingeven van mijn motor met bouwjaar foute stukken opgestuurd gekregen en toch alle verzendkosten moeten betalen bij retour,zonder ik een fout heb gemaakt !
24 okt 2023
We hebben even contact gehad. En kwamen er samen achter dat er het verkeerde bouwjaar is geselecteerd. Bij twijfel kunt u het beste even contact met ons opnemen.
10 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geleverde remzuiger ringen lekten, niet juiste maat. Oude ringen teruggezet en lekkage verholpen. Geleverde rem revisiesetje voor cb1 in prullenbak gegooid.
15 jun 2023
Vervelend dat u problemen heeft met de pasvorm van een product. Ik heb inmiddels even contact gezocht om te kijken of we het samen op kunnen lossen. Met vriendelijke groet team NR1motor
4 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geen mail over levering ontvangen die dag hele dag thuis niet aangebeld. Geleverd bij buren en geen briefje in de bus. Levering in 24 uur is ook onzin
24 aug 2023
Deze zending is direct vanuit de groothandel naar u toegestuurd. De Track&Trace wordt dan een dag later toegestuurd. De levertijd van deze bestelling was 3 dagen. U kunt de levertijd ook in uw account terug vinden.
17 jun 2023

Geen reactie op klacht!

Er ontbreekt een ringetje om het windscherm op de motor te monteren. Ik heb een klantvraag ingediend en tot op heden niets vernomen. Waardeloos!
27 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
De slechtste verkoper, geen contact met mij na een week en zegt dat hij de goederen heeft, maar in werkelijkheid houdt hij mensen voor de gek.
8 jun 2023
Hallo Thodoris. Als we de leverdatum niet halen laten we dit de klant altijd via de email weten. Ik heb het even nagekeken en inderdaad we waren iets te laat met de levering. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet team NR1
13 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Te laat geleverd make bijna niet waar wat er op hun site staat (voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis). Zeer trage reactie op e-mails.
15 jun 2023
Beste Piet te Maat de levertijden staan bij onze producten. Bij uw bestelling moesten we nog 1 producten bestellen. Veel plezier nog met uw bestelling. Met vriendelijke groeten team NR1motor
13 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zwakke uitleg waarom mijn pakket nog niet geleverd is. En men kan dan zelfs nog geen antwoord geven wanneer dit wel geleverd zal worden.
22 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
De dozen van de headset waren niet verzegeld, dus open geweest. Wat in de ene doos te kort was bleek in de andere doos toegevoegd.
15 jun 2023
Alle producten die we retour krijgen controleren we op de compleetheid, voordat ze terug op voorraad gelegd worden. Excuses dat het hier niet helemaal goed is verlopen.
14 sep 2023

Realiteit anders dan website

Ik heb een luchtfilter besteld en deze werd omschreven als "modelspeciefiek", wat hij alles behalve was... werkte helemaal niet.
Geïmporteerde beoordeling
Ik had een ketting set besteld voor model specifiek en nogaltijd het verkeerde voor tandwiel bij geleverd 180 euro in de vuilbak
25 aug 2023
Beste Enrique, Als een product niet past dan kunt u het beste even contact met ons opnemen en dan kunnen we het samen oplossen.
24 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Oliefilter moet nog gemaakt worden

Vanaf de besteldatum 28 April een bestelling gedaan, maar incompleet. Daarna vanaf 8 mei en nu 24 mei wachten op een Oliefilter.
15 jun 2023
We hebben niet alle producten op voorraad liggen. Maar deze duurde inderdaad wel erg lang. We hebben inmiddels onze voorraden verhoogd om sneller te kunnen leveren.
7 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Meerdere flessen verkeerde olie geleverd. 8x 1 liter motorolie 10W-40 besteld en dan 6x 10W-40 en 2x 15W-50 geleverd krijgen.
8 jun 2023
Hallo Marc, vervelend om te horen dat u het verkeerde product ontvangen heeft. We gaan de 2 juiste bussen nasturen
31 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Order never received and they finally cancel my order without given me any infiormation about the reason of the cancelling.
3 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling terwijl alle producten op voorraad zijn. "Klantenservice" geeft geen thuis
8 jun 2023
Hallo Tom, Het klopt dat het momenteel wel heel druk is op de klantenservice. ik probeer u te bereiken, maar ik kan geen order vinden. Zou u contact met ons op willen nemen.
20 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Verkeerde maat en te groote nummerplaat achterplaat .........k moest heel veel aanpassen om m passend te maken
30 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vandaag voor 22u besteld -> morgen geleverd ??? 4 dagen na bestelling nog steeds niet ontvangen en wachtende
24 aug 2023
Het pakketje was s'nachts nog wel ingepakt maar inderdaad te laat verwerkt door PostNL. Excusses voor het ongemak.