NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.572 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Snelle levering van 2 sets kuipspiegels, die ik nergens anders meer kon kopen. Reeds bij 2 andere firma's geïnformeerd, maar niet meer leverbaar. Ik had vroeger deze set spiegels gekocht omdat ze verstelbaar zijn, waardoor het makkelijker werd om dagelijks tussen het drukke verkeer te rijden, zonder andere voertuigen te raken. Ik had één van de spiegels verloren op de autosnelweg ( was losgekomen ? ), vermoedelijk kwaad opzet. Maar nu is alles weer prima en kan ik terug veilig de weg op, hartelijk dank.

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

19 apr 2024
Mijn bestelling was aangekondigd en beloofd tussen dinsdag 16 april 2024 en woensdag 17 april 2024. Op 19 april is het nog niet geleverd en wordt aangekondigd door de verzender tussen 19 en 22 april. Dwz tussen vrijdag en maandag ... Spijtig, ik had er op gerekend dat dit op tijd geleverd werd.
19 apr 2024
goedemiddag herman , Dat is zeker frustrerend, vooral als je op tijd rekende voor de levering van je bestelling. Het is teleurstellend wanneer de verwachte leverdatum niet wordt nagekomen, vooral als het meerdere keren wordt uitgesteld. Het lijkt erop dat er vertragingen zijn opgetreden in het leveringsproces, wat natuurlijk erg vervelend is. Het kan nuttig zijn om contact op te nemen met de verzender om meer duidelijkheid te krijgen over de redenen voor de vertraging . In de tussentijd is het begrijpelijk dat je gefrustreerd bent over deze situatie. Hopelijk wordt je bestelling snel geleverd zodat je weer kunt genieten van je nieuwe producten. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Ondanks dat ik bij mijn bestelling gezien heb dat er levertijd zit op het gekochte product vind ik een uiteindelijke levertijd van ca 9 weken echt te lang. Dan verwacht ik ook een mail waarbij dit vermeld wordt waarbij ik de mogelijkheid krijg mijn bestelling te annuleren.
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen rik , Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent over de lange levertijd en het gebrek aan communicatie hierover van ons. Als consument heb je het recht om geïnformeerd te worden over eventuele vertragingen of wijzigingen in de levertijd, vooral als deze aanzienlijk langer is dan oorspronkelijk verwacht. Het lijkt erop dat ons bedrijf in gebreke is gebleven door je niet tijdig op de hoogte te stellen van de vertraging. Het is zeker de moeite waard om dit punt aan te kaarten wanneer je opnieuw contact opneemt met ons bedrijf.Je kunt aangeven dat je teleurgesteld bent over het gebrek aan communicatie en dat je verwacht dat wij u op de hoogte stellen van dergelijke vertragingen in de toekomst. met vriendelijke groet, Nr1Motor
14 apr 2024
producten bekijken voor dat het verzonden wordt of het wel compleet is heb een accu besteld maar was niet compleet maar heb het zelf kunnen oplossen bij deze accu zaten geen blokjes om het boutje vast te zetten
18 apr 2024
goedemiddag theo, Het is vervelend om een product te ontvangen dat niet compleet is, vooral als het iets essentieels mist zoals in jouw geval de blokjes om het boutje vast te zetten bij de accu. Gelukkig kon je het zelf oplossen, maar het zou beter zijn geweest als het product direct compleet was bij ontvangst. Het is altijd een goed idee om producten te controleren zodra je ze ontvangt, zodat je eventuele ontbrekende onderdelen of defecten meteen kunt opmerken en actie kunt ondernemen indien nodig. Heb je nog overwogen om contact op te nemen met de verkoper om hen op de hoogte te brengen van het ontbrekende onderdeel? Zo kunnen ze mogelijk stappen ondernemen. met vriendelijke groet , Nr1Motor
20 apr 2024
Syntrax olie besteld en syntrans olie gekregen. Ik begrijp dat Castrol de naamvoering simpeler gemaakt heeft maar dan zou NR 1 motor niet meer onder de naam syntrax moeten adverteren
22 apr 2024
goedemorgen lutie, Dat klinkt als een vervelende situatie. Het lijkt erop dat er mogelijk een vergissing is opgetreden bij de verzending en je een ander product hebt ontvangen dan wat je had besteld. Het is begrijpelijk dat dit frustrerend kan zijn, vooral als je specifiek een bepaald product nodig had. Als je een product hebt ontvangen dat niet overeenkomt met wat je hebt besteld, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Over wat er is gebeurd en geef aan dat je het juiste product nodig hebt. Vaak kunnen ze je helpen bij het retourneren van het verkeerde product en het versturen van het juiste product. Als NR 1 Motor nog steeds adverteert onder de naam Syntrax terwijl het product nu Syntrans wordt genoemd, kan het inderdaad verwarrend zijn. Vaak willen we onze klanten informeren over deze wijziging in naamvoering, zodat er geen verwarring ontstaat bij het bestellen van producten. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Vandaag besteld, morgen geleverd. Helaas, te laat. Toen zat het weekend er tussen. Jammer, gebruik deze tekst dan niet….. Geef de schuld maar aan de koerier….
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen albert, Het spijt me te horen dat de levering niet op tijd was dat is zeker frustrerend, vooral als je op snelle levering rekent. De koerier krijgt inderdaad vaak de schuld, maar soms spelen er ook andere factoren mee. Hopelijk wordt de volgende levering wel op tijd bezorgd! Ik zal deze tekst in gedachten houden en er rekening mee houden voor toekomstige communicatie. Bedankt voor je feedback! met vriendelijke groet , Nr1Motor

Beschadigd

Helaas kreeg ik een beschadigde batterij geleverd, en heb ik na reeds contact opgenomen te hebben met jullie nog geen antwoord gehad..
22 apr 2024
goedemorgen samantha , Het spijt me te horen dat je een beschadigde batterij hebt ontvangen en dat je nog geen reactie hebt ontvangen na contact op te hebben genomen. Dat is zeker niet de ervaring die je zou moeten hebben. Ik begrijp dat dit erg frustrerend kan zijn. Als je nog geen antwoord hebt gekregen na het contact opnemen met de verkoper, raad ik je aan om opnieuw contact met ons op te nemen en te benadrukken dat je een dringende reactie nodig hebt vanwege de beschadigde levering. Zorg ervoor dat je alle relevante informatie verstrekt, zoals foto's van de beschadigde batterij en je bestelnummer, om het proces te versnellen. Als je nog steeds geen bevredigende reactie krijgt, kan het helpen om te controleren of er alternatieve contactmethoden zijn, zoals telefonisch contact of sociale media. Soms kunnen andere kanalen snellere reacties opleveren. Ik hoop dat je snel een passende oplossing krijgt voor het probleem met de beschadigde batterij. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Tandwielborgring gekocht voor Honda XL500S maar het exemplaar dat ik ontving paste niet
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen jo, Dat is frustrerend, vooral als je specifiek een tandwielborgring hebt gekocht voor jouw Honda XL500S en deze uiteindelijk niet paste. Het kan zijn dat er een fout is opgetreden bij het bestellen of bij het leveren van het verkeerde onderdeel. Het eerste wat je zou moeten doen is contact opnemen met ons om het probleem te bespreken. Leg uit dat het ontvangen onderdeel niet past bij jouw motorfiets en vraag naar de mogelijkheden voor een terugbetaling, omruiling of het ontvangen van het juiste onderdeel. Als je de tandwielborgring online hebt gekocht, controleer dan of je de juiste specificaties hebt opgegeven en of de verkoper het juiste onderdeel heeft verzonden. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Het pakket is nog altijd bij postnl. Krijg elke keer een nieuwe datum.
Antwoord van NR1 motor
heel vervelend om te horen . helaas hebben wij geen controle over de bezorgdienst . Maar wij zien dat de bestelling bezorgd moet zijn . We nemen even contact met u op via de mail om te bevestiogen of dit inderdaad zo is , zoniet zoeken we naar een passende oplossing . met vriendelijk groet

Op tijd leveren

Onderdelen komen steeds later toe dan vermeld bij de bestelling
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen mark, Dat klinkt als een frustrerende situatie. Vertraagde leveringen kunnen zeker lastig zijn, vooral als je afhankelijk bent van bepaalde onderdelen voor je werk of projecten. Heb je al contact opgenomen met de onsom te zien wat er aan de hand is en of er iets is dat ze kunnen doen om de leveringen te versnellen of om je op de hoogte te houden van eventuele vertragingen? met vriendelijke groet, Nr1Motor
18 apr 2024
goedemiddag naglaya , Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 2-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 2-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
14 apr 2024
18 apr 2024
goedemiddag w . steins , Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 2-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 2-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
16 mrt 2024

Kan beter

Bij de vorige bestelling aangegeven dat 1 van de geleverde producten verkeerd geleverd was, en dat ik graag het juiste product wilde ontvangen. Hoewel de service prima was en er een nieuwe spuitbus is opgestuurd was dit wederom het verkeerd geleverde product. Ik heb het losgelaten. En bij deze bestelling was het duidelijk zichtbaar dat sommige componenten al gemonteerd hadden gezeten door het ontbreken van verf op montage delen. Ook hier heb ik het losgelaten en geprobeerd corrosie te voorkomen door verf toe te passen.

Bezorging erg laat

Had grips besteld. Na aankoop werd er gezegd dat ze tussen 23 en 28 maart zouden bezorgd worden. Ze stuurden een mailtje dat het niet op voorraad was (terwijl dit niet bij aankoop gemeld stond). Wel netjes een mailtje gestuurd over de bestelling. in het mailtje stond dat het product in de loop van deze week compleet te hebben, alleen is het nu nog steeds niet in orde. PostNL heeft ook nog geen pakket ontvangen. Product dus nog niet ontvangen.
Antwoord van NR1 motor
goededag , ik neem even met u contact op via de email . met vriendelijkegroet, Nr1motor

Ik had 55 cent te weinig voor gratis verzending niet vergoed

Ik had 55 cent te weinig voor gratis verzenden waar ik te laat achter kwam. Ik kon me order annuleren en daarna opnieuw bestellen, maar ik dacht laat ik contact opnemen met de klantenservice. Die zeiden tot mijn verbazing simpel dat ze er niks aan konden doen.
Antwoord van NR1 motor
goedemiddag, wij gaan dit intern even oppakken en contact met u opnemen. mvg, Nr1motor
17 mrt 2024
Mijn bestelling zou 14 of 15 maart bezorgd worden echter nog niet geleverd zonder te laten weten hoe of wat. Hopelijk dat levering snel plaatsvindt.
Antwoord van NR1 motor
Beste Edwin. Zo te zien is deze direct vanuit de leverancier opgestuurd. Ik ga er even voor je achteraan. En zal de tracking op de mail zetten.
Slechte communicatie, trage verzending, verzendadres incorrect.
Antwoord van NR1 motor
goedemiddag , wij gaan even contact opnemen met uw inbetrekking uw bestelling met vriendelijke groet , Nr1Motot

Geen oude accus meer aub

Geen oude accus meer verkopen. De geleverde accu was van 2021 en zag eruit alsof er gravel of zand op lag.
Antwoord van NR1 motor
goedemiddag , excusses voor het ongemak , zo hoort u inderdaad geen accu te ontvangen, ik zie dat u de accu inmiddels toch al retour heeft gestuurd naar ons, we hadden dit graag met u op willen lossen voor een nieuwe accu .maar we gaan ons best doen dit in de toekomst te voorkomen . met vriendelijke groet , Nr1Motor
Geïmporteerde beoordeling

Geen levering, slechte communicatie

Besteld op donderdag ruim voor 22h. Blijkt na bestellen een deellevering te zijn? Gebeld maar enorme wachtrij, reactie via website formulier niet gekregen. Belofte om volgende dag te leveren werd niet waargemaakt. Geen enkele communicatie over verzending, geen track and trace, nada. . Het is nu maandag en mijn plannen voor motoronderhoud dit weekend zijn in het water gevallen. Blijkbaar is een paar liter olie en filters iets bijzonders? Juist hier voor het eerst besteld ivm snelle levering. Volgende keer ergens anders bestellen dus. Genoeg aanbod online. Edit: vanmorgen een mail dat er artikelen niet op voorraad zijn. Niet gespecificeerd welk artikel. Ik geef aan de bestelling te willen cancelen. 2 uur later een bericht met 2 x track and trace voor een bestelling. Als u het nog snapt?
Geïmporteerde beoordeling

HJC smart 10B

De 27e een headset besteld voor in de helm. Was op vooraad stond erbij. vandaag nog steeds geen bevestiging van versturen dus maar eens gebeld. bestelnummer doorgegeven ja ik ga het even nakijken. dus ik denk ik wordt even in de wacht gezet dan wacht ik even maar nee meneer vraagt om telefoonnummer en de verbinding word verbroken. dus ik weer wachten want ga er vanuit dat ze mij netjes even terugbellen. Maar nee vandaag niet. en nu maar hopen dat het morgen wordt. het is ook niet zo dat het gaat om een paar tientjes. Maar ik vind €125,95 serieus geld.
25 aug 2023
Beste Alexander Dat is inderdaad niet een goede manier van werken. Ik heb het even terug gezocht en de jongen erop aangesproken. Onze excuses voor deze miscommunicatie