NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

HJC smart 10B

De 27e een headset besteld voor in de helm. Was op vooraad stond erbij. vandaag nog steeds geen bevestiging van versturen dus maar eens gebeld. bestelnummer doorgegeven ja ik ga het even nakijken. dus ik denk ik wordt even in de wacht gezet dan wacht ik even maar nee meneer vraagt om telefoonnummer en de verbinding word verbroken. dus ik weer wachten want ga er vanuit dat ze mij netjes even terugbellen. Maar nee vandaag niet. en nu maar hopen dat het morgen wordt. het is ook niet zo dat het gaat om een paar tientjes. Maar ik vind €125,95 serieus geld.
25 aug 2023
Beste Alexander Dat is inderdaad niet een goede manier van werken. Ik heb het even terug gezocht en de jongen erop aangesproken. Onze excuses voor deze miscommunicatie
9 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
onderdelen besteld word door Nr 1 MOTOR een verwachte leverdatum opgegeven maar die word niet gehaald en je krijgt geen orde status heb geprobeerd dit via hun site maar krijg alleen maar een fout melding. Onderdelen zouden 08-06-2023 geleverd worden en van de week gebeld op 07-06-2023 toen was de vracht binnen en het product zou daar de vloer niet raken en nu sturen ze een mail dat het product bij hun leverancier was en dat die zo snel mogelijk hun kant en dan mijn kant op komt en misschien volgende week
Geïmporteerde beoordeling

Levering te laat, slechte communicatie

Mijn onderdelen zijn helaas niet op tijd geleverd. De deellevering die vervolgens op maandag werd toegezegd, bleek op vrijdag nog altijd niet verzonden. Een verzoek om informatie via het contactformulier werd nooit beantwoord. De status van het restant van de levering is niet via de website te volgen, dus ik moet wederom gaan bellen. Zowel de betrouwbaarheid van leverdata als de communicatie kan beter. Pluspunt: als de levering eenmaal verstuurd is, wordt deze snel geleverd
24 nov 2023
duidelijk aangeven wat 6 volt accu's zijn, de doos was al 1 of meerdere keren dichtgeplakt dus meerdere mensen hebben hier last van, 6 volt heb je bijna nooit meer in Nederland, alleen nog fietslampjes en terugsturen voor 20e doe je ook niet, hij start nog steeds niet, op het laatste moment besloot ik net voor betalen de 2e accu 1 zwaarder te nemen anders had ik 2 waardeloze accu's
Antwoord van NR1 motor
goedemiddag daniel, we gaan dit opnemen en het beter op onze website aangeven , neem graag volgende keer even met onze klantenservice op we helpen u graag met de juiste oplossing. met vriendelijke groet, Nr1Motor
25 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Op 8 mei een bestelling geplaatst. De bestelling zou tussen 12 en 19 mei geleverd worden. Het is ondertussen 25 mei en het pakket is nog steeds niet binnen. Na telefonisch contact te hebben gehad werd mij verteld dat de pakketten nog niet waren aangekomen bij het bedrijf. Misschien handig om dat op de site erbij te zetten dat het wel eens langer dan 1 week kan duren.
19 apr 2024
Mijn bestelling was aangekondigd en beloofd tussen dinsdag 16 april 2024 en woensdag 17 april 2024. Op 19 april is het nog niet geleverd en wordt aangekondigd door de verzender tussen 19 en 22 april. Dwz tussen vrijdag en maandag ... Spijtig, ik had er op gerekend dat dit op tijd geleverd werd.
19 apr 2024
goedemiddag herman , Dat is zeker frustrerend, vooral als je op tijd rekende voor de levering van je bestelling. Het is teleurstellend wanneer de verwachte leverdatum niet wordt nagekomen, vooral als het meerdere keren wordt uitgesteld. Het lijkt erop dat er vertragingen zijn opgetreden in het leveringsproces, wat natuurlijk erg vervelend is. Het kan nuttig zijn om contact op te nemen met de verzender om meer duidelijkheid te krijgen over de redenen voor de vertraging . In de tussentijd is het begrijpelijk dat je gefrustreerd bent over deze situatie. Hopelijk wordt je bestelling snel geleverd zodat je weer kunt genieten van je nieuwe producten. met vriendelijke groet , Nr1Motor
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eerst verkeerd advies gekregen ok kan gebeuren. Beloven ze de ontbrekende delen mits mijn betaling op te sturen en zou ik de verzendkosten terug krijgen...op die terugstorting ben ik nog aan het wachten. Berichten beantwoorden via account blijkt ook een hele opgave.
24 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Pakket nog steeds niet geleverd

zadel week geleden besteld maar pakket nog steeds niet geleverd. Via e-mail is aangegeven dat ik van PostNL melding zou krijgen maar nooit gehad. Ik heb wel nu bericht gehad van ups over een zending maar weet niet of dat van nr1motor is…..heel vreemd
28 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Helaas erg lang moeten wachten op onderdelen, hebben zelf waarschijnlijk geen voorraad en dienen als tussenpersoon van een groothandel erg vervelend als je snel wat nodig hebt kijk daarom graag eerst wat verder dat ik wat sneller in huis heb
24 aug 2023
Hallo Dolf. We hebben meer dan 10.000 verschillende producten op voorraad. Alles wat we 3 keer per jaar verkopen leggen we zelf op voorraad neer. Daarbij kan het natuurlijk ook voorkomen dat de voorraad op raakt of dat de leverancier het niet meer heeft liggen. In uw geval zie ik dat u er 2 besteld had, en we er maar 1 op voorraad hadden liggen. Daardoor wordt de uiteindelijke leverdatum ook wat later.
10 jun 2023

24 uurs levering niet gelukt

Op de website staat, voor 22.00 besteld , volgende dag geleverd. Maar als het dan pas eind volgende dag aan de bezorgdienst word meegegeven gaat dat natuurlijk niet lukken. Dat was nou net de reden dat ik het bij nr1 motor had besteld
25 aug 2023
Beste Martin. Ik heb uw bestelling even nagekeken. Het is wel op dezelde dag nog ingepakt en verstuurd. Volgens de Track&Trace is het inderdaad wel 2 dagen onderweg geweest. Dat is inderdaad wel vervelend dat het de dag erna niet bezorgd was. Onze excuses daarvoor.
1 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Product delivered late, customer service does not respond

I ordered on this website because of the fast delivery. However, the product was delivered 5 days after the expected delivery date. The support team didn't answer my messages I had to call them. Overall very bad experience.
23 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Kan niet op bezorging rekenen

Had meerdere items bestelt, alle zouden de dag daarna geleverd worden op één na. ELF dagen later krijg ik m'n bestelling binnen ZONDER dat ene item. Is ook erg moeilijk om een bestelling te annuleren.
13 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Deellevering 2 deel met een kat met een u bedrijf kan je als nog zelf je pakje gaan haken 11 km verder op Omdat ze het zo nodig vonden om een handtekening te krijgen UPS kansloos
15 jun 2023
Hallo Bjorn. Vervelend om te horen dat u uw bestelling niet op tijd heeft ontvangen. We zijn intern al aan het bekijken hoe we dit kunnen gaan verbeteren.
12 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

De bestelde artikelen komen niet op de juiste datum

De bestelde artikelen komen niet op de zelfde dag binnen. alles in etappes. ik zelf vindt erg storend en ik wacht nog op artikelen die binnen moeten komen
25 aug 2023
Alles wat we 3 keer per jaar verkopen leggen we op voorraad neer. Het kan dan inderdaad ook nog voorkomen dat een voorraad op raakt. Het gedeeld versturen proberen we tot een minimum te houden. Maar sinds we dit jaar met een extra magazijn werken is dat helaas niet altijd mogelijk.
Geïmporteerde beoordeling
Op de site stond dat de levering 2-3 dagen zou duren ben nu bijna een week verder dat ik het heb besteld en nog steeds niks binnen erg jammer…
15 jun 2023
Hij was net voor het weekend opgestuurd met UPS. Vervelend om te horen dat het zo lang heeft geduurd. Ik ga hier iig een melding van maken. Met vriendelijke groet NR1motor
28 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Tegenwoordig moet ik veel te lang wachten op mijn bestellingen en dat is spijtig want is nj toch al even zo en word er niet beter op.
25 aug 2023
Beste David. De verwachte leverdatum was 23 Juni en toen hebben we het ook verstuurd. Alle levertijden staan bij producten. Als u die aanhoud dan komt het meestal wel goed. In andere gevallen wordt u op de hoogte gehouden door onze dames van de inkoop.
31 aug 2023

Levering

Het pakketje is afgelopen zondag besteld. Morgen is het vrijdag en is nog niet geleverd op locatie.

demper voor de uitlaat

het pruduckt dat ik besteld had verbrande in de uitlaat het had het geluid moeten verminderen
9 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Tot op heden nog niks ontvangen. Het is inmiddels 3 dagen later dan vermeld stond.
21 aug 2023

Koppelingskabel

Op de site mist essentiële informatiw mbt de lengte van koppelingskabels
24 aug 2023
Helaas hebben we geen technische gegevens van deze producten. Ze kunnen wel eens een paar centimeter afwijken, maar nooit zoveel dat het niet past op de geselecteerde motor.