NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.572 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Snelle levering van 2 sets kuipspiegels, die ik nergens anders meer kon kopen. Reeds bij 2 andere firma's geïnformeerd, maar niet meer leverbaar. Ik had vroeger deze set spiegels gekocht omdat ze verstelbaar zijn, waardoor het makkelijker werd om dagelijks tussen het drukke verkeer te rijden, zonder andere voertuigen te raken. Ik had één van de spiegels verloren op de autosnelweg ( was losgekomen ? ), vermoedelijk kwaad opzet. Maar nu is alles weer prima en kan ik terug veilig de weg op, hartelijk dank.

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

Extra lezen wat je besteld ivm set verwarring

Op de website was het niet voldoende vermeld en werd er gesproken over een set. Werd maar 1 product geleverd met een borg schroefje. Daarop terug moeten sturen en opnieuw moeten bestellen na telefonisch uitleg door de medewerker. Hierdoor extra kosten moeten maken. Positieve was wel dat men het retoursturen voor hun rekening nam echter zelf twee keer toesturen moeten betalen.
18 apr 2024
goedemiddag remy, Dat klinkt als een behoorlijk frustrerende ervaring. Het is altijd vervelend als de verwachtingen niet overeenkomen met wat er daadwerkelijk geleverd wordt, vooral als het extra kosten met zich meebrengt. Het is goed om te horen dat het retoursturen in ieder geval zonder extra kosten was. Heb je nu het juiste product ontvangen en is alles in orde? met vriendelijke groet , Nr1Motor
Klantenservice gebeld met een vraag over een accu. De persoon die ik aan de lijn kreeg wist het antwoord niet, maar zou regelen dat ik terug gebeld werd door de juiste persoon. Ik wacht nu nog op dat telefoontje. Heb er maar 1 besteld met het idee dat ik hem altijd nog terug kon sturen. Levering was wel snel.
Antwoord van NR1 motor
goedemiddag lydia , Dat is inderdaad vervelend als je op een terugbelletje wacht en het uitblijft. Het lijkt erop dat we misschien wat moeite hebben om de juiste persoon te vinden die je kan helpen met je vraag over de accu. Als je nog steeds op dat telefoontje wacht, zou je kunnen overwegen om ze nog een keer te bellen en te vragen naar de status van je verzoek. En als je het idee hebt dat één accu niet genoeg is of als je nog steeds twijfels hebt over de aankoop, kan het inderdaad verstandig zijn om te overwegen of je de accu wilt retourneren. Snelle levering is altijd fijn, maar goede klantenservice is ook belangrijk! Heb je nog andere opties overwogen voor het geval je geen antwoord krijgt? met vriendelijke groet, Nr1Motor
Snelle service maar ik schrok wel toen er bij de accu een leeg doosje (accuzuur) zat en geen uitleg. Dus toen moest ik gaan bellen en was het wel meteen duidelijk maar ik zou die mondelinge uitleg schriftelijk toevoegen. Dan was het 5 sterren geworden.
13 apr 2024
Als een product op voorraad is dan staat er voor 22.00 besteld volgende dag in huis. Afgelopen 1,5 jaar verschillende dingen besteld maar niets is optijd geleverd. Als nr12 motor was dan zou ik dat stukje tekst verwijderen
18 apr 2024
goedemiddag jolanda , Het lijkt erop dat de beloofde levertijd niet wordt nagekomen, wat natuurlijk erg vervelend is, vooral als je op een product wacht. Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent, vooral als dit een terugkerend probleem is. Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice om je zorgen te uiten over de leveringsproblemen? Misschien kunnen we je meer inzicht geven in waarom de leveringen vertraagd zijn . met vriendelijke groet , Nr1Motor
13 apr 2024

Niet snel wel goed assortiment

Ik vind de snelheid van verzenden tegenvallen. Ze wekken de indruk snel te verzenden maar in de bestellingen die ik dit jaar heb gedaan zijn pakketjes altijd pas later verzonden.
18 apr 2024
goedemiddag m, Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent over de trage verzending, vooral als de website een snelle levering belooft. Het kan frustrerend zijn als de werkelijkheid niet overeenkomt met de verwachtingen die worden gewekt. Misschien kunnen we je ook uitleggen waarom de verzending vertraagd is als je contact opneemt met ons via de klantenservice . met vriendelijke groet , Nr1Motor
Beetje jammer dat je onderdelen in een doos doet met 6,95 aan kosten. Terwijl deze ook in een envelop kan. Ik had een product van 4,43 dus tel uit je winst.
Antwoord van NR1 motor
We hebben een keuze moeten maken in het versturen met pakketdienst of briefpost .We waarderen uw feedback en zullen uw opmerkingen overwegen om onze verzendpraktijken te verbeteren en een betere ervaring voor onze klanten te garanderen. We streven ernaar om transparant te zijn over onze verzendkosten en om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en streven naar volledige klanttevredenheid.
stond op de website: op voorraad dus binnen 24 uur in huis. . . . . . helaas duurde het 4 dagen eer ik de onderdelen binnen had, beetje jammer!
Motor accu besteld zou beter een accent opgelegd moeten worden met dikke letters Of bijvoegen flesje met accuzuur
17 apr 2024
Heel vervelend dat u dit niet heeft opgemerkt . Helaas is het volgens de nieuwe wetgeving niet meer mogelijk voor ons om accuzuur te leveren . Dit word ook duidelijk op de site vermeld .Deze tekst vind u prominent bij het product met kleur benadrukt . En er word een accuzuurvrij alternatief aangeboden . Het is natuurlijk altijd mogelijk om de accu retour te sturen als het u niet lukt om deze elders te laten vullen.
Uitgebreidere omschrijving op de website zetten of uitgebreider antwoord geven op vragen.
Levertijd van bestelde artikel werd na plaatsing van order ineens 8 tot 10 dagen langer.
16 apr 2024
Artikelen passen niet bougie sleutel past niet over de bougie slecht artikel
17 apr 2024
vervelend om te horen dat het product niet past . Uiteraard mag het product retour , geen probleem . Ik zal even contact opnemen via de mail zodat we samen naar een passend oplossing kunnen zoeken .
Beter informeren lange levertijden.
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen roy, Dat is een goede suggestie voor verbetering. Het is belangrijk dat wij onze klanten duidelijk informeren over eventuele lange levertijden, zodat klanten weten wat ze kunnen verwachten voordat ze een aankoop doen. Hierdoor kunnen klanten weloverwogen beslissingen nemen en eventueel alternatieven overwegen als de lange levertijd een probleem is met vriendelijke groet , Nr1Motor
Batterij is niet sterk genoeg
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen eddy, Als de batterij niet sterk genoeg is, kan dat zeker een groot probleem zijn, vooral als je afhankelijk bent van het apparaat waarvoor je de batterij hebt gekocht. Het kan verschillende redenen hebben waarom de batterij niet aan de verwachtingen voldoet, zoals een defecte batterij, een verkeerde specificatie voor jouw behoeften, of mogelijk zelfs een probleem met de oplader of het apparaat zelf. Als de batterij recent is gekocht en niet goed presteert, raad ik je aan om contact op te nemen met ons om het probleem te bespreken. Misschien kunnen ze je helpen bij het vinden van een oplossing, zoals het vervangen van de batterij of het verstrekken van technische ondersteuning. met vriendelijke groet, Nr1Motor
Levertijd niet gehaald
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen rene, Het is begrijpelijk dat je gefrustreerd bent als de afgesproken levertijd niet wordt gehaald en je nu moet wachten. we doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk aan u te leveren helaas door de drukte lukt dit niet altijd helemaal en dit vinden we natuurlijk ontzettend vervelend. we zijn er ook hard mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen ! met vriendelijke groet, Nr1Motor
sneller leveren
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen paul, Als de leveringssnelheid een probleem is geweest, is het begrijpelijk dat je graag zou zien dat het proces versneld wordt. Snellere leveringen kunnen de algehele klanttevredenheid verhogen en ervoor zorgen dat klanten hun bestellingen op tijd ontvangen. Het kan nuttig zijn om dit specifiek aan te kaarten bij ons Je kunt aangeven dat je teleurgesteld was over de langzame levering en dat je hoopt dat ze stappen zullen ondernemen om het proces te versnellen. Soms kunnen leveranciers versnelde verzendopties aanbieden tegen een meerprijs, dus het kan de moeite waard zijn om te informeren of dit mogelijk is. met vriendelijke groet , Nr1Motor

Ik had een specifiek vraagje over draadbus remklauw

Ik had een specifiek vraagje over de remklauw welke ik gekocht had. (over de draad bus van de spiegel) Jullie gaven aan dat er geen specifieke data van was, me dus niet konden helpen. Later zag ik dat jullie van allerhande adapters hadden om dit probleem op te lossen. Op zich wel fijn , maar heb nu in delen moeten bestellen met dubbel verzendkosten. Probleem is dus wel opgelost

Geen communicatie over enkele zending/ verkeerd adres bezorgd

Had handkappen besteld en de bevestiging hiervoor. De handkappen waren meteen leverbaar maar de bevestiging niet. Tot mijn verbazing kreeg ik ze allebei in een keer gestuurd. Wat helemaal top is, maar ik kreeg daar geen bericht over. Het pakket was op een verkeerd adres bezorgd

Gegevens over het (kwalitatieve) materiaal kloppen niet

Gegevens over de bestelling klopt niet. Status staat op in behandeling terwijl het geleverd werd. Email ontvangen waarin stond de verzending uitgesteld was met een week terwijl het pakketje diezelfde dag in de bus lag. Top materiaal maar de communicatie is niet dat.