NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

Pakketje beschadigd ontvangen. Oorzaak zit bij postnl zat ook een sticker op dat de zending geopend was en weer dicht geplakt helaas nu is mijn zending incompleet en doet nt1 motor lastig
Antwoord van NR1 motor
goedemiddag, wij hebben hier al contact met u over gehad voor de missende producten en zijn al bezig om een oplossing voor u te zoeken om deze snel te kunnen leveren. nogmaals excuses voor het ongemak dt uw pakket beschadigd is maar we nemen dit heel serieus . met vriendelijke groet , Nr1Motor
27 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

aflevering niet op afgesproken locatie

aflevering gebeurde niet, zoals ingevoerd bij bestelling, bij ophaalpunt, maar in plaats daarvan probeerden ze bij mij thuis te leveren (terwijl ik niet thuis was) en hebben ze bij de buren afgeleverd (ik wil hun expliciet niet daarmee lastigvallen). Ook heb ik nog geprobeerd in de DHL app de afleverlocatie te wijzigen naar een afhaalpunt toen ik de melding kreeg dat ze savonds bij mij thuis probeerden te leveren terwijl ik niet thuis was maar ook dat veranderde niks. Misschien iets te maken met dat niet PostNL leverde zoals de website zei, maar in plaats daarvan DHL?
24 aug 2023
Beste. Bedankt voor u review. We zijn wel bezig met een overgang van PostNL naar DHL. Maar dit soort zendingen naar afhaalpunten zouden er niet tussendoor mogen schieten. Onze welgemeende excuses want dit had niet mogen gebeuren.
14 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Na een eerste bestelling vind ik nergens het overzicht ervan in mijn account

Na een eerste bestelling heb ik nu een 2de bestelling geplaatst. Ik had gelezen dat de verzendingstijden goed zijn, en dat was inderdaad prima, het pakket is voor de geschatte levertijd toegekomen. Wat ik wel erg vervelend vind op de website is dat ik op geen enkele manier een overzicht vind van mijn bestellingen, of ligt dat aan mij? In ieder geval luk ik er totaal niet in en is dat heel onhandig. Hopelijk vinden ze daar een oplossing voor.
24 aug 2023
Hallo Lotte. U krijgt altijd een orderbevestiging toegestuurd. Het kan wel eens zijn dat het mailadres niet correct is ingevuld. Het beste is om ons even te bellen, dan kunnen we samen even kijken
20 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

tsja, let op qua polariteit, levering is toch gek,

volgens mijn mogen er geen "onvoorgeladen" accu's verkocht meer worden, tenminste, dat staat op de website.. verder, zeker een paar uur besteld voor 22.00 uur en niet de dag daarna geverd, maar nog een dag later, geen man overboord maar adverteer er niet mee andere zaken, ik had een verkeerde accu besteld qua polariteit, de polen zaten omgewisseld, stom van mezelf, had ik beter moeten kijken maar toch, ik ben ook niet gewaarschuwd
24 aug 2023
Hallo. Bedankt voor uw review. Er mogen geen lege accu's met accuzuur verkocht worden. Als accu's langer in het magazijn staan dan worden ze allemaal een volgeladen Momenteel is het een beetje een rommeltje bij PostNl. We zijn bezig met een andere bezorger. Maar die overgang zal pas in het najaar komen.
18 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Goeie prijs . Motorpak vertoonde echter wel vuile plekken. Uiteraard een klacht ingediend. Ook hier een vlotte reactie op gekregen echter blijkt het normaal te zijn dat bestelde goederen vuil of beschadigd aankomen want het kwam wel uit een magazijn he en daar kan nou eenmaal stof liggen. ( Beetje rare reactie )Ter compensatie onderhoudsmiddelen gekregen voor het motorpak.
24 aug 2023
Hallo Marco, bedankt voor uw review. Dit pak is vanuit de leverancier direct naar u toegestuurd. Het kan inderdaad zijn dat het wat langer bij hun in het magazijn heeft gelegen. We hebben dot in ieder geval ook doorgespeeld naar de leverancier dat er beter op gelet kan worden.
6 okt 2023

Aflevering kan beter.

Prima kwaliteit en dat voor redelijk geld,alleen de levering door UPS was raar, in de bestelling duidelijk aangegeven dat het pakket achter op de veranda gelegd mocht worden bij niet thuis en dat stond ook op een notitie bij de voordeur. Dus niet thuis afgeleverd en op moeten halen bij een UPS point. Vreemde zaak van UPS. Voor de rest prima webshop nr 1.
12 aug 2023

Goede webshop, vertraagde verzending

Op zich is alles met deze webshop wel in orde, alleen is de zending op 3 bestellingen 2 keer te laat geweest, waarvan de laatste met meer dan 2 weken. Dat is heel jammer als je langer dan verwacht op onderdelen moet wachten met een motor die half gedemonteerd staat. Jammer want de prijzen en het aanbod zijn steeds netjes en de website is ook duidelijk!
24 aug 2023
Hallo Lennert. Bedankt voor je review. Alles wat we 3 keer per jaar verkopen leggen we op voorraad neer. Langere levertijden komen inderdaad wel eens voor. We proberen daar altijd pro-actief op te reageren en eventueel een alternief voor aan te bieden.
28 jun 2023

Levertijd en communicatie

Op de site staat voor 22.00 besteld en de volgende dag in huis, nu 8 dagen verder nog niks in huis geen berichtje geen track en tracé code ,alleen een gemiddelde levertijd en een slap excuses dat het warm is voor de postnl bezorgers , ook mijn werk blijft hierdoor liggen en staan... 2 dagen vind ik acceptabel maar nu in middels 6 dagen nog niks binnen
20 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Website prima, maar omschrijving viel tegen, in dit geval JIS bitjes, niet echt duidelijk 1/4 of 5/16 aansluiting, bleek 1/4 te zijn.... had liever 5/16 Gehad ivm slagschroevendraaier, nu een 1/4 naar 1/2 omvormer gekocht. Verder jammer dat er geen onderscheid wordt gemaakt voor verzenden, in dit geval had gewoon een brievenbus pakje prima geweest
24 aug 2023
Bedankt voor uw review. Hier hadden we nog geen gegevens van. We gaan deze extra informatie toevoegen aan de webshop
15 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

geen gehoor aan de telefoon.

Normaal is alles wel oke, maar nu mis ik een deel van mijn bestelling en er neemt na 15 minuten aan de telefoon hangen nog steeds niemand op! verbinding wordt ook na elke 5 minuten verbroken. denk dat ik hier niet weer bestel. - edit. Uiteindelijk iemand aan de telefoon gekregen en het wordt opgelost.
Geïmporteerde beoordeling

Bed experience, wrong size.

My order was not correct, it didn't fit, and to fix this I had to pay to ship it back... This is not acceptable. That was my first experience and it will be the last. Update, I want to thank the team for reaching out to me and fix the problem, they have sent the full amount back, so professional. Thx
30 jun 2023

Vlotte service,slechte levering

Bestellen ging vlot, levering was op tijd, maar vond pakket gewoon op de grond in de inkomhal van ons appartementsgebouw. Per toeval gevonden door mijn dochter. Chauffeur had niet aangebeld en had nog steeds geen bericht van levering gekregen. Teleurstellend van het koeriersbedrijf.
4 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vreselijke levertijd, NOG NOOIT maar dan ook NOOIT is er iets wat ik besteld heb, en op voorraad is, snel uitgeleverd‼️ Dit bedrijf is goedkoop maar TOTAAL NIET VLOT!! VERBTERPUNT; sneller uitleveren, minimaal 1 week uitleveren is niet meer anno 20 eeuw!!
Levering was volgens het bestelde. Als ik 10 koperen ringen besteld hoeven deze niet apart verpakt te zijn in een plastic zakje. Kunnen best wel bij elkaar in 1. Tevens als het een brievenbus pakketje is zijn de verzend kosten wel erg hoog.
6 jun 2023

Hugger CB1000r

De hugger die ik besteld had was goed. Materiaal is zoals omschreven en de pasvorm ook goed. Niet goedkoop, maar dat hoeft niet, wat mij stoort is dat je een Duitse montage handleiding krijgt en deze zelf moet vertalen. Dat is te makkelijk.
11 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
het bestel proces kan beter gecommuniceerd worden. (ik had iets besteld,en kreeg te horen dat het onderweg is,maar daarna niets meer.) Gebeld en toen dezelfde dag nog geleverd.Verder een prima bedrijf ,en goede prijsverhouding.
29 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goeie website Alleen er staat voor 22 uur besteld volgende dag in huis helaas is dat niet zo. Ik had donderdag besteld was op voorraad en ik kreeg een mailtje dat het dinsdag geleverd word. Verder prima
18 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het duurde best wel lang en tussentijds geen bericht van de status ontvangen. Bovendien veel onnodig plastic zakjes, soms zelfs per clip en rubber (revisiesetje kan toch ook in één plastic zakje?).
22 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
De producten had ik snel binnen, en waren bijna allemaal goed, behalve de uitlaatpakking deze paste helaas niet. Ik had op het type en jaar tal gekeken van de motor om de uitlaat pakking vinden.